Hebben hier meer mensen last van of wil youtube me gewoon lastig vallen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Szan schreef:Heb je dan niet een virus of malware op je computer staan?
Laptop helemaal schoon. Pas nog laten na kijken en van binnen schoon laten maken. tones schreef:Ik dacht dat r een speciale adblocker is voor youtube.
FriesWytske schreef:Die muziek moet toch op 1 of andere manier betaald worden. En dat doen ze dus, net als bokt, door middel van het plaatsen van advertenties.

emma525 schreef:adblocker done

FriesWytske schreef:Die muziek moet toch op 1 of andere manier betaald worden. En dat doen ze dus, net als bokt, door middel van het plaatsen van advertenties.
Dribbel schreef:FriesWytske schreef:Die muziek moet toch op 1 of andere manier betaald worden. En dat doen ze dus, net als bokt, door middel van het plaatsen van advertenties.
Idd. Reclames zijn er in zulke situaties niet voor niks. Muziek is nu eenmaal niet gratis en jij luisterd er naar zonder te betalen, dus moeten de inkomsten voor de artiest vanuit de reclame komen. Wil je dit niet, dan zul je moeten betalen voor je muziek.
Niece schreef:Joey schreef:Spotify is je held
Dát vind ik pas irritantZit je in de auto muziek te luisteren komt er ineens iemand die zegt: SPOTIFY NU GRATIS VOOR JE TELEFOON EN TABLET. Ja joh, daarom heb ik het toch gedownload
![]()