Lange reclames youtube

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gydja

Lange reclames youtube

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-15 13:28

Ik erger me er echt dood aan. Ik wil een liedje luisteren en er komt een mega lange reclame voor van wel bijna 3 min voor dat je eindelijk het liedje kunt luisteren. Normaal kan je de advertentie wel skippen maar tegenwoordig ook niet meer. Omdat ik dan aan het werk ben heb ik het eerst niet door dat er reclame is en dan begin je wel te denken waarom het nou zo lang duurt voordat het liedje begint. Je moet eerst de pagina vernieuwen voor het liedje af speelt anders heb je die lange reclame.

Hebben hier meer mensen last van of wil youtube me gewoon lastig vallen _-:(

Auk1234

Re: Lange reclames youtube

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 13:30

Ik heb er ook last van, vreselijk. :n
Ik heb wel gehoord dat je het kan uitzetten, maar hoe?

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 13:31

Auk1234 schreef:
Ik heb er ook last van, vreselijk. :n
Ik heb wel gehoord dat je het kan uitzetten, maar hoe?

Een Adblocker plugin downloaden en je hebt er nooit meer last van!

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-15 13:33

Ik heb addblock op mijn laptop staan. Ik word helemaal gek van die advertenties. Eerst hielpen ze gelukkig ook bij youtube, tegenwoordig niet meer. De advertenties komen er gewoon doorheen.
Maar de advertentie's op websites zijn gelukkig wel verdwenen. Hier op bokt vind ik ze niet zo erg maar op veel andere site's heb ik op eens (half) naakte vrouwen, dating sites reclame of advertenties dat ik iets gewonnen heb... tja dat is niet waar ik naar opzoek ben. Daar ben ik in elk geval wel vanaf. Nu nog van de lange youtube advertenties.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 13:35

Heb je dan niet een virus of malware op je computer staan?

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 13:36

Ik dacht dat r een speciale adblocker is voor youtube.

edit; bij Chrome staat ie tussen de extensies.
Laatst bijgewerkt door tones op 02-03-15 13:37, in het totaal 2 keer bewerkt

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 13:37

Die muziek moet toch op 1 of andere manier betaald worden. En dat doen ze dus, net als bokt, door middel van het plaatsen van advertenties.

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 13:38

adblocker done :P

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-15 13:38

Szan schreef:
Heb je dan niet een virus of malware op je computer staan?

Nee ;) Laptop helemaal schoon. Pas nog laten na kijken en van binnen schoon laten maken.

tones schreef:
Ik dacht dat r een speciale adblocker is voor youtube.

Niet dat ik weet. Ik ga er eens naar zoeken

FriesWytske schreef:
Die muziek moet toch op 1 of andere manier betaald worden. En dat doen ze dus, net als bokt, door middel van het plaatsen van advertenties.

Tuurlijk! Maar dan hoef ik geen reclame filmpjes die net zo lang of langer dan het liedje zijn...
En ik hoef ook geen naakte vrouwen op een website als ik er niet naar opzoek ben :')

emma525 schreef:
adblocker done :P

Heb ik, werkt niet op youtube.

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 20:12

Spotify is je held :)

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 20:16

FriesWytske schreef:

Idd. Reclames zijn er in zulke situaties niet voor niks. Muziek is nu eenmaal niet gratis en jij luisterd er naar zonder te betalen, dus moeten de inkomsten voor de artiest vanuit de reclame komen. Wil je dit niet, dan zul je moeten betalen voor je muziek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 20:38

Joey schreef:

Dát vind ik pas irritant :oo Zit je in de auto muziek te luisteren komt er ineens iemand die zegt: SPOTIFY NU GRATIS VOOR JE TELEFOON EN TABLET. Ja joh, daarom heb ik het toch gedownload -O- :')

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-15 10:52

Dribbel schreef:
FriesWytske schreef:

Idd. Reclames zijn er in zulke situaties niet voor niks. Muziek is nu eenmaal niet gratis en jij luisterd er naar zonder te betalen, dus moeten de inkomsten voor de artiest vanuit de reclame komen. Wil je dit niet, dan zul je moeten betalen voor je muziek.

Ik snap het best wel en ben absoluut niet te beroerd om een reclame te bekijken. Maar ik wil geen reclame die langer duurt dan mijn liedje. Zou jij er blij van worden dat je muziek wil luisteren en eerst voor elk liedje een maga lange reclame moet aanhoren? Denk dat ook niet.

Miss moet ik toch maar eens wat meer doen met spotify. Ondanks dat ze inderdaad steeds die reclame geven van hun zelf als je het al hebt :')

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 10:59

Niece schreef:
Joey schreef:

Dát vind ik pas irritant :oo Zit je in de auto muziek te luisteren komt er ineens iemand die zegt: SPOTIFY NU GRATIS VOOR JE TELEFOON EN TABLET. Ja joh, daarom heb ik het toch gedownload -O- :')

Dat is weg zodra je er voor betaalt!
Persoonlijk heb ik dat geld er niet voor over hoor :')