Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
Wij zijn sinds gisteren wel, na uren praten, wel een heel stuk verder in de goede richting gekomen, maar dat vergt dus een hoop energie en wilskracht. Het is echt niet alleen maar 'liefde', ik vind dat zelfs een beetje kinderachtig klinken

troi schreef:Op het moment dat je kinderen hebt en beide ouders daar goed voor zijn vind ik dat de belangen anders worden. Namelijk de kinderen zijn in mijn ogen belangrijker dan de ouders! Kunnen jullie nog voldoende overweg om het gezellig te houden? Dan zou ik nooit scheiden, een jaar of tien met sleur, zonder passie en sex overleef je wel in het belang van een veilig huis voor je kinderen.
Is er sprake van geweld, lichamelijk seksueel of geestelijk, dan wordt het natuurlijk heel anders.
troi schreef:Op het moment dat je kinderen hebt en beide ouders daar goed voor zijn vind ik dat de belangen anders worden. Namelijk de kinderen zijn in mijn ogen belangrijker dan de ouders! Kunnen jullie nog voldoende overweg om het gezellig te houden? Dan zou ik nooit scheiden, een jaar of tien met sleur, zonder passie en sex overleef je wel in het belang van een veilig huis voor je kinderen.
Is er sprake van geweld, lichamelijk seksueel of geestelijk, dan wordt het natuurlijk heel anders.
onpaard schreef:Kinderen voelen dat heel goed aan als ouders bij elkaar blijven vanwegen de kinderen. Mijn vriendin haar ouders hebben dat gedaan en zij vond de sfeer in huis verschrikkelijk en had liever gehad dat ze waren gescheiden.