Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vanessa24 schreef:Is het een officiële hondenuitlaatplaats? Zo niet, had ik aan de gemeente gevraagd om een bord waarop staat dat het verboden is om je hond uit te laten. Als het wel een officiële plaats is had ik om een prullenbak en zakjes gevraagd. Zal lekker ruiken in de zomer

Sonja_vR schreef:Ik zou niet gelijk met sarcastische flyers beginnen maar gewoon met een vriendelijk verzoek.
Blijkbaar denkt de de mensheid dat het geen probleem is dat de poep blijft liggen, dus maak ze bewust van het probleem .
Direct met sarcastische slogans beginnen werkt best snel dwarsigheid in de hand is mijn ervaring.
kimmie261 schreef:is het gemeente grond of eigen grond??
gemeente grond..tja..meeste mensen betalen hondenbelasting...lijkt me dat je dan je hond wel mag laten poepen op gemeente grond??
AmyII schreef:kimmie261 schreef:is het gemeente grond of eigen grond??
gemeente grond..tja..meeste mensen betalen hondenbelasting...lijkt me dat je dan je hond wel mag laten poepen op gemeente grond??
Ik betaal ook belasting (meerdere soorten zelfs) mag ik dan ook op straat schijten?
Ik heb (helaas) geen voortuin (gewoon meteen de stoep) en je wilt niet weten hoe frustrerend het is als je 's morgens helemaal lekker schoon en fris de deur uit gaat om naar je werk te gaan; flotsj in de hondenpoep. Tsja... Is ook gemeentegrond hè...

basisopvoeding wat mij betreft.
( hoeft ook niet)