Was wel benieuwd wat hier gezien word als laag, gemiddeld en hoog inkomen?
Even afgezien van leeftijd en woonplaats etc.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

)
. Ben benieuwd wat er verder nog binnendruppelt.
Leffroi schreef:Wat een bedragen! Mijn moeder moet met 2 kids rondkomen van nog geen 1000 euro. We redden het overigens prima en nee er is geen ruimte voor extraatjes. Maar my oh my wat zou ik graag rond die 1500 willen zitten zeg!
Brainless schreef:Leffroi schreef:Wat een bedragen! Mijn moeder moet met 2 kids rondkomen van nog geen 1000 euro. We redden het overigens prima en nee er is geen ruimte voor extraatjes. Maar my oh my wat zou ik graag rond die 1500 willen zitten zeg!
Dat is minder dan de bijstand?!
Maar dan krijg je sowieso alle toeslagen er nog bij.
Cayenne schreef:De bijstand zit toch iets boven de 800 euro? Ik heb het zelf ook een tijd gehad en dat was zeker minder dan het bedrag hierboven.
Brainless schreef:Leffroi schreef:Wat een bedragen! Mijn moeder moet met 2 kids rondkomen van nog geen 1000 euro. We redden het overigens prima en nee er is geen ruimte voor extraatjes. Maar my oh my wat zou ik graag rond die 1500 willen zitten zeg!
Dat is minder dan de bijstand?!
Maar dan krijg je sowieso alle toeslagen er nog bij.
Brainless schreef:Cayenne schreef:De bijstand zit toch iets boven de 800 euro? Ik heb het zelf ook een tijd gehad en dat was zeker minder dan het bedrag hierboven.
Alleenstaande moeder met 2 kids = 1083.
+ alle extra toeslagen is dat nog een redelijk bedrag.
Ook heb je vaak veel voordelen qua betaling van schoolgeld (of het juist niet hoeven betalen) ed.
WAO zat ik geloof ik ook rond de 860 euro oid. Brainless schreef:Bijstand voor een alleenstaande ouder is al tijden boven de 1000E.
http://fd.nl/ondernemen/entrepreneur/co ... andsmoeder
maar daar gaat het nu niet om.