Nou, ik ben nu toch een flink stuk over de zeik. Woedend is wel het juiste woord. Ik slaap al zo moeilijk, lag ik eindelijk een nacht fijn te slapen, wordt ik om 4 uur wakker gebeld. Ik met mijn suffe kop neem op, krijg ik mij daar nu toch een hoop gebrabbel. Het laatste wat ik verstond was Polen voor ik de telefoon toe gooide. Eventjes later weer telefoon. Opgenomen en getierd: sir, i'm from Belgium, let me sleep!
Nog geen 2 minuten later opnieuw telefoon, was het nu toch wel echt zat en heb getierd: Let me sleep!!!!! Hup, telefoon weer toe. Minuut later, opnieuw, was nu toch al flink over de zeik dus rustig de telefoon proberen opnemen: Who are you? - Hey! I call you from Polen! -Who are you? ... sir, who are you? - I call you for my company! - Witch company? Toen kwam er een hoop onduidelijk gebrabbel en ik meende DPD te verstaan. Allersinds, na veel moeite kreeg ik eruit dat hij daar mijn telefoon had gevonden. Was nu echt over de zeik, heb nogmaals gezegd dat hij mij met rust moest laten, telefoon toe gegooid en direct nummer geblokkeerd.
Ben dus maar uit bed gekomen, ondertussen klaarwakker en eenmaal beneden zag ik dat het 2 nummers waren en er +48 voor stond. Anders had ik in eerste instantie al helemaal niet opgenomen. Maar ja, met mijn suffe, slaperige kop... Voor diegene die zich afvragen waarom ik in eerste instantie al opnam: Ik werk in een 24/7 bemand tankstation. Er durft wel eens een collega ziek te zien en dan is het niet abnormaal om rond dit uur uit mijn bed gebeld te worden. Op slaapstand zoek ik dan ergens de opnieuw knop.
Dus, dankzij meneer de Pool, zit ik hier. Klaarwakker.
Nikass
Geplaatst: 28-02-15 05:23
Ik snap je frustratie maar moet er stiekem ook wel om lachen Heb zelf ook een slapeloze nacht, vandaar op dit uur op bokt (wat niet helpt natuurlijk)
_Gerdien_
Geplaatst: 28-02-15 05:23
knap banketstaaf hopelijk kan je zo nog weer verder slapen!
Nou, je zou toch wel denken dat ze het na telefoon 2 al hadden opgegeven, niet? Dan snap je toch echt al wel dat je een verkeerd nummer hebt? Denk dat het in Polen nu ook niet zo veel later/vroeger is dus je weet ook dat je iemand gewoon zijn bed uit belt.
Maar goed, om 6.00 komt er een online verkoop van BH's online. Wacht nu daar wel even op met een serie en probeer dan nog een paar uurtjes slaap te halen
Ik vind het wel heel vreemd... Is het niet zon telefoontje geweest van die idioten waar je voor gewaarschuwd bent ivm hacken of zoiets, zou het tel nr even googlen . Ik ben laatst ook gebeld door een vreemd buitenlands nr , tel nr gegoogled en dat bleek een bekend nr te zijn van " criminelen " die je gegevens probeerde te hacken ... Maar het is daarnaast heel vervelend dat je daardoor klaarwakker bent geworden.
Ik neem daarom snachts mijn telefoon niet op als er een raar/onbekend nummer belt druk altijd geluid uit op zo'n moment. Kan daar ook altijd zo pissig om worden, hier regelmatig onbekend dat belt en vervolgens alleen staat te hijgen.. Bah.
Beide nummers direct gegoogled maar niets te vinden. Gelukkig!
Fro: Tja, ik word vaak door verschillende nummers van mijn werk gebeld, heb een deel in mijn gsm staan maar niet allemaal, dus neem eigenlijk altijd op.
fro
Geplaatst: 28-02-15 09:24
DeMolenhoek schreef:
Beide nummers direct gegoogled maar niets te vinden. Gelukkig!
Fro: Tja, ik word vaak door verschillende nummers van mijn werk gebeld, heb een deel in mijn gsm staan maar niet allemaal, dus neem eigenlijk altijd op.
Inderdaad. Ga toch ook eens bij de baas navragen of er geen enkele collega er de grap van in zag om mij midden in de nacht te laten opbellen door een klant.
Bah, wat een naaistreek Echt, soms denk ik dat mensen niks beters te doen hebben ofzo. Alleen, waarom heb je je telefoon niet uitgezet na de 1e 2 keer? Ben je er gauw klaar mee natuurlijk Ik heb volgens mij ook ooit eens iemand op bokt gelezen die een luchthoorn ernaast had gelegd toen het meermaals gebeurde. Volgende keer opgenomen en dat ding in de telefoon laten knallen. Nooit meer gebeld
Omdat ik geloof in de goedheid van de mens en eigenlijk niet had gedacht dat die nog ging terug bellen. Iets met fatsoen etc. Na de 4de keer was ik er echt klaar mee en werd mij duidelijk dat hij niet ging stoppen met bellen, dus heb direct beide nummers geblokkeerd op mijn iphone