Problemen met bol.com, wie ook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hevonen

Problemen met bol.com, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 14:03

Ik heb problemen met mijn www.bol.com verkoopaccount. Sinds een jaar of drie verkoop ik boeken via Bol, omdat ze een heel handige interface hebben. Begin vorig jaar kreeg ik bericht dat een boek van mij verkocht was, of ik het dus maar op wilde sturen. Dat kon niet, want ik had datzelfde boek een half jaar daarvoor via Bol verkocht. Het stond dus niet meer in mijn lijst, maar als ik checkte terwijl ik was uitgelogd, stond het er wel. Contact met Bol gezocht en na twee antwoorden die nergens op sloegen, ontdekte ik dat mijn hele account (stuk of 70 boeken) geleegd was. Ik had flink de pest in, want ondanks de goede interface is het toch veel werk om ze erop te zetten en te prijzen.
Bol zei dat ze er niets aan konden doen. :(

In november toch maar weer wat boeken online gezet, omdat ik toch graag iets wil verkopen van de vele boeken die ik over heb. Niets verkocht, alleen, zoals gewoonlijk, bericht dat ik ze opnieuw moet activeren in december. OKay, netjes gedaan. Niks meer gehoord. Vorige week wilde ik enkele boeken toevoegen en ontdekte dat mijn boekenaanbod weer verdwenen is. -:(-

Bol weer gemaild en kort het hele gebeuren uiteengezet. Krijg een antwoord dat op mijn vorige probleem slaat (spookboeken in mijn account) en niet een antwoord op de vraag waar mijn boeken überhaupt zijn gebleven.
Misschien moet ik een nieuw account aanmaken, maar ik had veel credit, omdat ik steeds snel en netjes had geleverd en dat raak ik dan kwijt.

Iemand met vergelijkbare problemen? Oplossingen?

Alja

Re: Problemen met bol.com, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 14:04

ik verkoop ook al jaren boeken op bol.com maar nog nooit deze problemen gehad.
wel heel vervelend :(

Domi_94

Re: Problemen met bol.com, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 14:11

Ik verkoop ook al een paar jaar via Bol.com en nog nooit problemen gehad. Krijg ook altijd op tijd een melding als mijn aanbod is verlopen of binnenkort gaat verlopen.

Heel vervelend voor je, zeker omdat je veel credit hebt. Maar misschien toch een nieuw account aanmaken als dit probleem zich blijft aanhouden?

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 14:26

Wel een heel vervelend probleem. Zou iemand kunnen uitleggen hoe verkopen vis bol werkt?