Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

), als ze overdag of vroeg op de avond langskomen zullen tegenwoordig veel mensen toch nog niet thuis zijn.millennium schreef:Had er een heel vreemd gevoel bij en ben bij mijn buren gaan vragen wat hun ervan vonden (woon in een tussenwoning). Blijken ze daar niet aan de deur te zijn geweest. Bij niemand van het rijtje behalve bij mij. Welke gek komt er nou om negen uur s avonds aan de deur om je energie te meten??? Pardon, dat kan ik zelf ook zien en er komt niemand over mijn drempel als het negen uur in de avond is, het is donker en ik ken je niet.

xxCYNNxx schreef:Hier is in januari iemand van oxxio geweest. Een echte bedoel ik dan, was ook al na 21:00 uur. Echt gewoon belachelijk dat die mensen nog zo laat de deuren bij langs gaan.
Waar haal je zo'n sticker trouwens? Heb net even gegoogled en kom voor deurverkopers dan wel een sticker tegen, maar die is alleen maar rood met in grote ,letters NEE erop...meer niet. Kunnen ze altijd nog bijdehand doen en net doen alsof ze niet weten dat die nee voor hun is bedoeld; er staat namelijk verder niks op. Wil wel een sticker waar het duidelijk bij is dat het nee tegen deurverkopers is, anders heb ik nog van die irritante gasten aan de deur.