Welke Samsung telefoon?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

okdoei

Welke Samsung telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-15 22:22

Hallo,

Ik ben opzoek naar een nieuwe Samsung telefoon, dit omdat mijn oude (Samsung galaxy advance) na 3 jaar echt op is en continu vol zit.

Ik had mijn oog al laten vallen op een S4, Maar ook de Grand Prime spreekt mij wel aan, alleen over die laatste kan ik op internet weinig ervaringen vinden.

Wat raden jullie aan?

Alvast bedankt.

Hillady

Re: Welke Samsung telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 11:17

Moet het echt een Samsung zijn?
Als jij of S4 wilt of Grand Prime zal ik persoonlijk voor Grand Prime gaan. Bevalt meestal wel goed bij mensen :D

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 11:18

S5 mini

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 11:20

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 14:59

De s6 komt bijna uit!

okdoei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 16:10

Bedankt voor de reacties, ik kan helaas nergens op internet echt ervaringen over de Grand prime

melissapupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 16:13

Iig niet de pocket neo echt een rot telefoon -O-

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 16:20

Ik was een die-hard samsungfan van het eerste uur, maar heb de sony's ontdekt. Zoveel fijner!

okdoei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 16:24

Haha bedankt, Ja ik heb nu eigenlijk al een paar keer achter elkaar samsungs gehad en ik ben er eigenlijk wel heel tevreden over, alleen na een paar jaar worden ze sloom en raken ze vol.

Welke sony kan ik dan het beste naar kijken? @amaris?

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 16:43

Ik heb zelf de ZL maar dat was een ibood-actie, dus die is niet meer te vinden denk ik.

Ik zou voor een z2 of z3 gaan. Grote voordeel van de sony vind ik dat de knoppen gunstiger zitten. Als ik bij de samsung de rechterknop indrukte, dan ging altijd de linker knop ook mee (omdat die zo'n beetje recht tegenover elkaar zitten) en bij sony is dat veel fijner.

Verder heb ik het idee (maar dat kan verbeelding zijn) dat de sony wat degelijker en stabieler is.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 16:44

Ik was die hard samsung fan maar ben ook naar de sony gegaan. Ik heb de Z2 en hij bevalt mij prima echt een hele fijne telefoon.
Het zijn stevige en goede toestellen en voelen qua behuizing het beetje het zelfde aan als een iphone.
Zijn wel groot maar niet zwaar en ze liggen fijn in de hand.
ook vind ik hem makkelijker in gebruik als de samsung.
Alles is veel duidelijker en makkelijker op elkaar afgestemd en makkelijker te vinden. Het enige nadeel vind ik het lampje bij het opladen die steeds aan blijft.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 16:47

Ik heb sinds kort de samsung galaxy express 2. Bevalt mij erg goed :D 1.5 gig ram en 8 gig gewoon geheugen. Er kan ook nog een sd kaartje in.

Mijn oma heeft de samsung galaxy grand plus. Is ook een erg leuke telefoon! Alleen er zijn weinig leuke hoesjes voor te vinden. Maar als je een grotere telefoon leuk vind is dit echt een leuk ding!

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 16:52

lrtj_ schreef:
Ik was die hard samsung fan maar ben ook naar de sony gegaan. Ik heb de Z2 en hij bevalt mij prima echt een hele fijne telefoon.
Het zijn stevige en goede toestellen en voelen qua behuizing het beetje het zelfde aan als een iphone.
Alles is veel duidelijker en makkelijker op elkaar afgestemd en makkelijker te vinden. Het enige nadeel vind ik het lampje bij het opladen die steeds aan blijft.

Inderdaad, 's nachts leg ik daar iets bovenop.

Maar overdag is het wel heel handig 'hee, het lampje is groen hij is klaar'.

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 16:55

Ik heb de s5, ben zeer tevreden over 't ding. Met de nieuwe update wel iets achteruit gegaan. Maar in principe zit alles erop wat je nodig hebt (en veel meer :P). Makkelijk in gebruik en de batterij gaat op zich nog wel lang mee. Hiervoor had ik de s3 maar die viel echt heel erg tegen. Batterij ging zo leeg, en wilde er te veel mee voor wat hij aankon. Dat heb ik bij de s5 nog niet gehad, heb nog nooit een harde reset moeten geven aan deze telefoon.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 16:55

Amaris schreef:
lrtj_ schreef:

Inderdaad, 's nachts leg ik daar iets bovenop.

Maar overdag is het wel heel handig 'hee, het lampje is groen hij is klaar'.

Uhu jaa dat is zeker handig ook omdat je kan zien of hij wel laad of niet