(geen idee of ik in het goede forum zit, naar mijn idee wel
)Vorig jaar ben ik afgestudeerd als paraveterinair. Een baan met een bijna hopeloze toekomst?! Heb vorige jaar gelukkig wel voor iemand met zwangerschapsverlof mogen invallen, maar daarna weer terug naar 0-uren.
Druk aan het solliciteren, ook in winkels omdat ik als paraveterinair amper werk kan vinden. Veel afwijzingen, maar misschien toch een lichtpuntje volgende week! Eindelijk een keer een gesprek!
Maar wat mij ontzettend leuk lijkt om ook te doen, is 'paardrij'les te geven. Heb in het verleden op een camping waar ik altijd kwam en waar ik een verzorgpony had in mijn vakantie, kinderen van de camping lesgegeven. Sommigen waren zelfs zo enthousiast dat ze een jaar later terug kwamen met het verhaal dat ze op paardrijden zaten! Dat maakt je best een beetje trots.
Nu lijkt mij het dus leuk om de opleiding voor instructeur bij de KNHS te gaan volgen. Nu zit ik alleen nog met de kosten, die ik eventueel hoop te kunnen sparen door nu een baantje te vinden. Maar wat mij nog wat tegenhoudt.. Hoe vinden jullie lesklantjes? Ik wil niet weer een 'studie' volgen en daar geld aan uit gegeven te hebben en dan weer geen werk erin te vinden.
Heb een eigen paard samen met mijn vriend, maar kan helaas niet naar een rijvereniging, omdat ik daar het geld niet voor heb. Paard staat bij mijn vriend zijn ouders (is paard van mijn vriend en ik samen).
Hoop wat motivatie te krijgen en wat tips!
En natuurlijk elkaar te steunen als het weer eens tegenzit..
)