Kledingkast tips

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Kledingkast tips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-15 16:11

Pfff ben even de boel aan sorteren hiero...

Dat moment dat je realiseert dat er meer kleding op de grond van je kamer ligt dan ik je kast zit... en je kast vol zit |o nu alles flink uitgezocht is, hou ik eigenlijk nog best veel over.. maar voor een vrouw zijnde is het volgens mij een zeer acceptabele hoeveelheid...

daarom was ik toch wel benieuwd hoe hebben jullie je kledingkast(en) ingericht en opgeruimd, want volgens mij pak ik het bij mij heel onlogisch aan

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 16:18

Ik heb een hanggedeelte voor jasjes en jurkjes (en nog een paar dingen die niet goed op te vouwen zijn)
Daarboven een plank met links 2 bakken sokken en ondergoed, daarnaast 2 stapels met broeken en daarnaast nog 2 stapels met bovenkleding, achterin de topjes, vooraan de shirts.
En op een plank daar boven nog wat andere dingen als sjaaltjes, en een stapel met pyama's.

Ik heb niet enorm veel kleren ofzo, dus dat past allemaal prima.

Maar ook ik moet alles binnenkort sorteren op of het nog past en mag dan waarschijnlijk flink gaan shoppen :) :+

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 16:29

Ik heb rechts een kast van 50 breed met 6 planken:
Pyjama's en joggingbroeken op één plank
Topjes op een plank en dan zwart apart en kleur apart (twee stapels dus)
Shirtjes op een plank, alles door elkaar op twee stapels
Shirts met lange mouwen op één plank, waarvan 1 stapel met 3/4 mouwen en 1 stapel met echt lange mouwen (anders moet ik al m'n zwarte shirtjes uitvouwen om de mouwlengte te checken)
Rokjes op één plank.
Onderin schoenen.

Links heb ik een hanggedeelte met een plank erboven en een plank eronder, 1 meter breed.
Hanggedeelte: links de lange jurken e.d., dingen die ik weinig aan heb. Dan jasjes, gewone jurkjes, rokjes die niet kunnen liggen en vesten.
Onder het hanggedeelte op de plank ligt mijn wedstrijddekje met daarop een stapel paardrijshirtjes, een stapel paardrijbroeken en naast m'n dekje een stapel gewone broeken.
Onderin schoenen.
Op de plank bovenin liggen drie stapels truien en vesten.

De sokken/ondergoed/panty's heb ik apart in een ladekast. Lange laarzen staan in de gangkast.

mystery1980

Re: Kledingkast tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 16:32

bij mij paste het ook niet, dus in de winter gaat de zomerkleding onder het bed in dozen en in de zomer gaat de winterkleding daarheen.

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 16:42

Zelfde probleem, ik krijg nu een inloopkast :o

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-15 16:52

Hahaha doe maar luxe!!

Heb dus kast van 1 meter Breed met hang gedeelte en twee lades... Helaas niet echt ruimte voor extra kast :(

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 21:45

Heb 2 kasten, een met lades en een hangkast.
Past allemaal maar net.
En dan nog niks hebben om aan te trekken

Heb de ladekasten verdeeld in een grote la voor de standaard shirtjes, stapeltje lange mouw, stapeltje korte mouw en hemdjes.
Dan een voor mijn truien.
Een voor sokken, en een voor shirts met dessin.
Een la voor rokken en poloshirts.

In de hangkast hangt het van links jurken, midden rokken, rechts van het midden vestjes en rechts blouses.