Ik ben gestopt met mijn opleiding en mijn volgende studie begint pas in september. In de tussentijd werk ik enkele dagen bij de Plus, maar dus niet alle dagen en ik verveel mij nú al stierlijk
. Van vroeger uit ben ik het niet gewend om stil te zitten (stallen mesten, poetsen, rijden, helpen etc. etc.) Ik ben meestal (altijd) te vinden in Roermond, een veel te drukke stad waar ik niets aan vind hehe.
Wát moet ik in hemelsnaam uitvoeren?
De huishoudelijke taken zijn meestal binnen een uurtje klaar, ik kan niet de hele dag met mijn chihuahua rondlopen en een paard heb ik allang niet meer. Mijn vriend werkt op verschillende tijden, vriendinnen gaan naar school/hebben hun eigen ding.
Ik sport wel eens hier in roermond, maar heb buiten de renband weinig verstand vd apparaten. Ook heb ik al een paar puzzelboekjes versleten, en een groot budget heb ik helaas niet.
welke leuke dingen doen jullie om de tijd te verdrijven? (en ik weet het... er is áltijd íets mis. 2 maanden geleden wenste ik mij dat ik zoveel vrije tijd over had, en nu... tsja
)
en als ik het echt niet meer weet dan ga ik tekenen of schilderen
Naast m'n gezin, werk, huis en 6 dieren...