Hallo, ik ben aan het kijken voor een nieuwe laptop, maar door het bomen zie ik het bos niet meer. Ik gebruik mijn laptop voor alles, dus in colleges maar ook om films te kijken. Ik vind het belangrijk dat hij een goede accuduur heeft, snel is, rond 15 inch en touchscreen heeft. Mijn budget is ongeveer 400,-. Ik zat nog te kijken naar factory refurbisched laptops, wie heeft daar ervaring mee? Mijn vraag is dus welke laptop denken jullie dt goed voor mij is?
Mag ik vragen waarom je touchscreen wilt? Ik heb dat namelijk nu ook en vind het heel weinig toevoegen. Eigenlijk niks... Gewoon een vraag hoor, ben er benieuwd naar over voordelen zijn die ik niet zie haha!
Ik heb namelijk een asus 11.6" die bijna aan al jouw eisen voldoet alleen de accu is maar 3 uur ongeveer. En de afmetingen dan.
Bedankt voor de tip, ik heb namelijk geen idee waar ik op moet letten.
inochiyo
Geplaatst: 26-02-15 19:57
wat is een goede accuduur voor jou? Ik zou geen laptop kopen met een intel celeron of pentium erin, toch niet voor de dingen die jij ermee wilt doen. die dell die hier in een link passeerde zal waarschijnlijk het beste zijn dat je kunt vinden.