Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hier geen merkkleding dus, nooit gehad trouwens ook. Vaak vind ik juist merkkleding niet zo mooi, behalve echt 'klassieke' kleding. Gewoon casual vind ik vaak merk echt verschrikkelijk 

Deze waren rond de 40 euro. Erg stevig en erg warm ook! Voor nikes geef ik ook wel 120 euro aan uit. Maar daar doe ik dan ook al wel 4/5 jaar mee. Zijn nu wel voort versleten, maar op moment geen geld voor nieuwe.
Verder ben ik ook niet zo van de merken, ga liever naar de H&M en dan heb ik wat meer kleren voor hetzelfde geld.
Scheelt zo al de helft en dan vind ik het goed betaalbaar. Volle prijs betaal ik zelden. Schoenen geef ik wel makkelijk veel geld aan uit. Vooral Sendra's blijf ik maar kopen, maar loop ik echt op leeg
(gemiddeld 250 euro per paar). Die zijn dan echter wel met de hand gemaakt en blijven ook jaren mooi. Dan vind ik t ergens nog waard

xNathaliee schreef:Maar 280 euro voor 4 artikelen vind ik naja niet duur wil ik niet zeggen maar je hebt dan wel 4 dingen. Wat ik nu voorbij zie komen.. zomerjurkje 600 euro, en die blazer omg gewoon een zwarte blazer met wat glitters voor 1300 euro
. Leven en laten leven. Het houdt de economie wel op gang

xNathaliee schreef:Ja dat klopt, en ik zie het aan mezelf ook. Ik kan UGGs betalen dus dan doe ik het omdat ik het wil. En sparen voor een mooie Michael Kors tas idem dito. Maar ook al zou ik een blazer van 1300 euro kunnen betalen.. dan vind ik het alsnog niet waard.
Ik denk dat als je minder zou verdienen dan dat je nu doet, je de prijs van die UGGs of Michael Kors tas ook belachelijk hoog zou vinden