gezocht iemand die pasjtoe of dari kan..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

melcior

gezocht iemand die pasjtoe of dari kan..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-15 16:41

Hallo,

Ik ben op zoek naar iemand die pasjtoe of dari kan vertalen en dan nederlands naar pasjtoe
Als je het kan wil je me dan even een berichtje doen zodat ik verdere uitleg kan geven..
Alvast bedankt

Esme_

Re: gezocht iemand die pasjtoe of dari kan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 18:41

ik weet niet of je een officiele tolk of vertaler zoekt, maar op www.bureaubtv.nl vindt je contactgegevens van tolken/vertalers dari of pashto

melcior

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 12:26

Hey wat goed dankjewel helemaal goed had naar zoiets al wel gezocht maar niet gevonden.. Maar ik heb inmiddels contact gezocht met een van de tolken. Hoop dat ze me kunnen helpen.. Nogmaals super bedankt!!!

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 12:45

Heb je een tolk (mondelinge vertaling) nodig of een vertaler (schriftelijk)? Anders kun je ook contact opnemen met TVcN (Tolk- en Vertaalcentrum Nederland), de situatie uitleggen en dan helpen zij je verder :). Zal alleen niet gratis zijn, ik weet niet of dat een probleem is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 12:49

Ik heb collega's uit Afghanistan en Iran, ik weet niet wat je precies zou moeten vertalen?

melcior

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 13:30

Een tolk schriftelijk. Ik heb 1 zin die ik graag vertaald zou hebben naar het pashto. En ik wil graag dat het wel goed vertaald wordt vandaar dat ik een tolk of indd iemand zoek die pashto kan schrijven en nederlands naar pashto kan vertalen.
Nee hoor als ik er voor moet betalen is helemaal prima het belangrijkste vind ik dat mijn tekst goed wordt neergeschreven ;)

Esme_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 19:07

Foaly schreef:
Heb je een tolk (mondelinge vertaling) nodig of een vertaler (schriftelijk)? Anders kun je ook contact opnemen met TVcN (Tolk- en Vertaalcentrum Nederland), de situatie uitleggen en dan helpen zij je verder :). Zal alleen niet gratis zijn, ik weet niet of dat een probleem is?

TVcN levert geen diensten is niet voor particulieren, maar de meeste tolken werken zelfstandig, dus er is er vast een die tegen betaling kan helpen

melcior

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-15 01:15

Super allemaal voor het meedenken heb nu 2 tolken een mail gestuurd met de uitleg en de vraag wat de kosten zijn. Hoop dat een van de 2 me kan helpen..
laat het wel weten als er iets gelukt is..

melcior

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-15 22:52

Vanavond een mail terug gehad van de tolk de zin die ik had moest nog wel even aangepast worden i.v.m. de betekenis van het nederlandse woord het het pashto woord maar ik denk dat ik wel blij er mee ben.. even kijken of knippen en plakken lukt.. 

هغه څوک چی زیار باسی بریا به لاسته کړی

Wie zijn best doet, zal overwinnen  

Wat vinden jullie er van?? De pashto tekst moet dan een tatoeage worden..