Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Daantjuh88 schreef:Bij slim.nl kun je als docent en student ook goedkoop office pakketten kopen. Ik heb een half jaar terug er 1 gekocht en je krijgt online een toegangscode waarmee je de boel kan dowloaden.
magda_90 schreef:Licenties zijn meestal computer gebonden dus de vraag is uiteraard of jij die licentie wel werkend krijgt.
magda_90 schreef:Licenties zijn meestal computer gebonden dus de vraag is uiteraard of jij die licentie wel werkend krijgt.
magda_90 schreef:Dan heb ik niets gezegd. Een ander computer programma kreeg ik niet meer elders geïnstalleerd, ondanks dat hij volledig was verwijderd van de computer. Vandaar de opmerking.
Aeris schreef:magda_90 schreef:Dan heb ik niets gezegd. Een ander computer programma kreeg ik niet meer elders geïnstalleerd, ondanks dat hij volledig was verwijderd van de computer. Vandaar de opmerking.
Dat kan perfect hoor! Dat zijn dan de zogenaamde OEM / System Builder versies.
Die krijg je met geen mogelijkheden meer op een andere PC.
ikke schreef:Aeris schreef:Dat kan perfect hoor! Dat zijn dan de zogenaamde OEM / System Builder versies.
Die krijg je met geen mogelijkheden meer op een andere PC.
Oh? Leg eens uit waarom mij dat wel lukt?
Het is heel simpel: je moet het pakket de-installeren en daarmee maak je de licentie vrij om 'm op een andere computer te zetten.
Maar zelfs als ik mijn Windows opnieuw installeer op een andere PC (soms crasht de harde schijf) dan kan ik de boel gewoon omzetten..........