Iemand ervaring met befor.eu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

tones

Iemand ervaring met befor.eu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-15 20:39

Ik zie steeds de advertentie op FB voorbij komen.
Ook contact met een medewerker gehad, gekeken op de website,
maar ik vind het allemaal uiterst vaag.
Moet je eerst investeren in producten om ze zelf te moeten slijten?
Heeft t nut om naar een meeting te gaan?

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 12:35

Als ik wat Engelse informatie opzoek kom ik tegen dat je geen mega investering hoeft te doen (ik lees ergens rond de 50 dollar als je klein begint) en dat ze zelfs ongebruikte producten terugkopen als je ermee wil stoppen. Of dat ook voor deze Nederlandse afsplitsing geldt weet ik natuurlijk niet. Het is in elk geval geen oplichting, het bedrijf bestaat al een tijd en ze betalen ook echt uit.

Ze doen het wel een stuk makkelijker voorkomen dan het is. Meer inkomen én meer vrije tijd klinkt heerlijk, en het is vast ook wel mogelijk, maar waarschijnlijk pas na jaren ervaring en als je zelf meerdere nieuwe verkopers hebt binnengehaald, want daar krijg je bonussen voor. Ik denk dat je iets als dit niet moet doen als je hoopt op makkelijk extra geld, maar alleen als je ook graag als zelfstandige verkoper aan de slag wil gaan en als je héél goed kan kletsen want vaak zijn dit relatief dure producten die mensen niet hard nodig hebben. Als dat je sowieso leuk lijkt heb je nu uiteraard het voordeel van een organisatie die achter je staat. Ik zou wel even uitzoeken wat Befor exact is. Of dit een officiële afsplitsing van de moedermaatschappij (Forever Living) is, of dat deze Marcel het gewoon héél slim aanpakt door via deze weg veel nieuwe leden aan te brengen waar hij vervolgens bonussen mee opstrijkt, of dat hij nog geniepiger werkt en zijn producten aan jou doorverkoopt -die jij vervolgens weer moet gaan verkopen- zonder dat jij officieel geregistreerd komt te staan als verkoper van Forever Living.

SanneJas

Re: Iemand ervaring met befor.eu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 12:43

Ik heb zelf een tijdje bij Forever Living gezeten.

Maar het heeft me uiteindelijk alleen maar een hoop tijd en geld gekost.
Ze beloven veel, en ik ging altijd heel fanatiek naar de meetings, maar mijn heeft het niets opgeleverd.

Maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar ik denk echt niet dat je er rijk van gaat worden.
Ikzelf was al blij als ik er € 100,- per maand aan over hield, gewoon voor een leuk extraatje maar zelfs dat was niet te doen voor mij. maar goed dat kan voor iedereen anders zijn, maar verwacht niet teveel.