Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Manny schreef:Volgens mij kan je huursubsidie met terug werkende kracht aanvragen. Dus ook al lopen ze nu achter met jou betalen dan krijg je dat achteraf nog wel betaald. Houd er wel rekening mee dat zolang je zusje er bij in woont jij geen huursubsidie krijgt. Je krijgt alleen huursubsidie als alle wonende boven de 23 zijn.
En wat betreft de administratie van de belasting dienst, het duurt eeuwig en eigenlijk kunnen ze je niks vertellen en moet alles zwart op wit. Ik zou je aanvraag gewoon nogmaals doen als dat mogelijk is.
Moos99 schreef:Manny schreef:Volgens mij kan je huursubsidie met terug werkende kracht aanvragen. Dus ook al lopen ze nu achter met jou betalen dan krijg je dat achteraf nog wel betaald. Houd er wel rekening mee dat zolang je zusje er bij in woont jij geen huursubsidie krijgt. Je krijgt alleen huursubsidie als alle wonende boven de 23 zijn.
En wat betreft de administratie van de belasting dienst, het duurt eeuwig en eigenlijk kunnen ze je niks vertellen en moet alles zwart op wit. Ik zou je aanvraag gewoon nogmaals doen als dat mogelijk is.
Volgens mij klopt dit niet, toch? zolang één persoon boven de 23 is, en je samen niet boven 1. een bepaalde huurgrens 2. een bepaalde inkomens grens komt, heb je wel gewoon recht. Althans, dat is hoe de proefberekening eruit kwam, en ze bij de belastingtelefoon ook zeiden?
Anders is dat weer een nieuw probleem want zolang zij met haar vriend nog niks heeft gevonden woont ze gewoon hier.
.