Bizarre of rare gesprekken op het werk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Onali

Bizarre of rare gesprekken op het werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-15 19:22

Ik werk als ziekenverzorgende in de thuiszorg, ik verzorg 's nachts mensen die terminaal zijn.
Overal waar ik kom hebben de cliënten en hun familie altijd wel vragen over waarom ik het doe en hoe ik over de dood en alles er omheen denk.

Gister echter :')
Ik heb een cliënt op een terrein en ik moet eerst langs de bewaking, daar meld ik mij en krijg ik een portofoon en een bezoekerspasje mee. Tot nu toe altijd wel gezellig korte gesprekjes met de heren van de bewaking gehad.
Tot gisteravond dan, in eerste instantie leek het op de gewone vraag, waarom kies je hiervoor, wat voor effecten heeft het op je eigen keuzes, wat heb je allemaal meegemaakt enz.
Toen ik klaar was en met mn eigen vragen begon kreeg ik zijn hele leven in een hele grote notendop.

Ik ga niet in details treden maar het komt er op neer dat hij een vrouw heeft en iemand aan de zijlijn. Kwam hij toch ineens met hele vragen over het geloof en weet ik veel :')

Sta je daar met je goede gedrag (en open mond) Ik wist me echt even geen houding te geven.
Ben steeds meer richting de deur gaan stappen, zo van ik moet echt weg :+
Ik was zo blij toen zijn collega's kwamen en ik weg kon gaan.

Hopelijk is hij de komende nachten niet aan het werk :=

Anoli

Re: Bizarre of rare gesprekken op het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 19:26

Oh jeetje... dan sta je zeker even raar te kijken :')

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 19:26

Even subtiel z'n vrouw inlichten! :)) :')

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 19:27

Haha, hij wou het blijkbaar erg graag kwijt! :')

Ik heb eigenlijk altijd rare gesprekken op het werk, ik werk als toiletjuffrouw 's nachts tijdens
dancefeesten. Het komt erop neer dat ik driekwart van de tijd aan een tafeltje bij de toiletten zit
dus er komen heel wat mensen voorbij met drank en/of drugs op die wel wat aparts te vertellen
hebben. :Y)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 19:29

Dat lijkt me een heel fascinerend beroep sem. volgens mij hoor jij een hoop wat je nit wilt weten... >;)

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-15 19:31

Fira schreef:
Even subtiel z'n vrouw inlichten! :)) :')

Ik kreeg wel medelijden met haar ja. Het schijnt al 2 jaar aan de gang te zijn :(:)

Haha Sem, dat klinkt ook erg interessant :')

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-15 17:06

Hij heeft de andere 2 nachten gelukkig niet meer gewerkt. Had zoals gewoonlijk zijn gezelligere collega's :D

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 02:03

Ik werk in de psychiatrie. Ik heb alleen máár bizarre gesprekken op het werk :')

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 02:37

Herkenbaar. Ik had gisterennacht 3 mannen die een balletje gehakt kwamen halen. Zegt er 1, ik ben een BN - ER... die beste man kwam mij alleen niet bekend voor dus hij vraagt aan mij weet je wie ik ben? Ik antwoord met nee, waarop hij zegt dat hij nu geen BN - ER meer is :+

Ook eentje: ik wil je overvallen (werk op een tankstation).. Dus ik keek een beetje bedachtzaam. "Met bloemen als dat mag" zei hij vervolgens heel lief.

Vrachtwagenchauffeurs hebben ook de grootste en sterkste verhalen, als ik ze geloven moet hebben ze ook meerdere vrouwen, geloof dat ze de dvd-tjes ook meerekenen.