Even van me afschrijven hoor... ik kan er nog steeds niet helemaal bij.
Ik was deze week met school naar Rome, en was met vier vriendinnen op een leuk terrasje in een gezellig steegje wat gaan eten. We hadden al wel door dat het personeel de hele tijd onze richting uit keek, en we af en toe een knipoog ontvingen.
Opeens kreeg ik van de geweldig knappe ober Francesco (De naam al...
) een roos. Ik helemaal rood enzo... Even later kwam hij weer langs en vroeg of ik die avond alleen een glaasje wijn bleef drinken. Dat leek me niet zo'n goed idee, maar hij bleef maar vanalles uit de kast halen om mij over te halen (wat hem niet gelukt is). Uiteindelijk wilden mijn vriendinnen die inmiddels helemaal dood gingen van het lachen een foto van ons nemen, waarna hij opeens begon te knuffelen... en kusjes op m'n wangen... ondertussen was er een andere ober "Mario" bij mijn vriendinnen komen zitten om ze af te leiden, zodat Francesco met mij een stukje verderop kon gaan staan. En jahoor... hij heeft me dus gezoend.
Hij fluisterde ook nog of ik even vijf minuutjes mee naar beneden kwam, maar daar heb ik maar nee op gezegd. 
Uiteraard kreeg ik te horen dat hij speciaal voor mij naar Nederland zou vliegen... jahoor
tuurlijk. Ik zoek er verder niets achter en neem het ook niet serieus aangezien hij morgen waarschijnlijk hetzelfde met een ander meisje probeert, maar het is toch wel leuk, en goed voor je zelfvertrouwen. 
Mijn vriendinnen en ik hebben ook nog eens ongeveer 50x "ciao bella" achter ons aan gekregen.. ik dacht dat dat alleen in films en verhalen gebeurde.

Iemand anders dezelfde ervaringen gehad?
en daarna teruggegeven.

ik ga er over 2 weken met school heen!
Wel zeggen wat je van Francesco vond
En later in een restaurant heel plotseling ook door de ober mee uit gevraagd