De cliché's over Italianen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

De cliché's over Italianen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 19:21

...zijn dus wel degelijk waar. :')

Even van me afschrijven hoor... ik kan er nog steeds niet helemaal bij.

Ik was deze week met school naar Rome, en was met vier vriendinnen op een leuk terrasje in een gezellig steegje wat gaan eten. We hadden al wel door dat het personeel de hele tijd onze richting uit keek, en we af en toe een knipoog ontvingen.

Opeens kreeg ik van de geweldig knappe ober Francesco (De naam al... :') ) een roos. Ik helemaal rood enzo... Even later kwam hij weer langs en vroeg of ik die avond alleen een glaasje wijn bleef drinken. Dat leek me niet zo'n goed idee, maar hij bleef maar vanalles uit de kast halen om mij over te halen (wat hem niet gelukt is).

Uiteindelijk wilden mijn vriendinnen die inmiddels helemaal dood gingen van het lachen een foto van ons nemen, waarna hij opeens begon te knuffelen... en kusjes op m'n wangen... ondertussen was er een andere ober "Mario" bij mijn vriendinnen komen zitten om ze af te leiden, zodat Francesco met mij een stukje verderop kon gaan staan. En jahoor... hij heeft me dus gezoend. :') _O- Hij fluisterde ook nog of ik even vijf minuutjes mee naar beneden kwam, maar daar heb ik maar nee op gezegd. :')

Uiteraard kreeg ik te horen dat hij speciaal voor mij naar Nederland zou vliegen... jahoor :') tuurlijk. Ik zoek er verder niets achter en neem het ook niet serieus aangezien hij morgen waarschijnlijk hetzelfde met een ander meisje probeert, maar het is toch wel leuk, en goed voor je zelfvertrouwen. :')

Mijn vriendinnen en ik hebben ook nog eens ongeveer 50x "ciao bella" achter ons aan gekregen.. ik dacht dat dat alleen in films en verhalen gebeurde. :')

Iemand anders dezelfde ervaringen gehad?

UhNee

Re: De cliché's over Italianen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 19:23

Hahahahah geweldig! Ik ben zelf ook in rome en venetie geweest, maar dit niet meegemaakt. Wel wat gefluit enzo, maar dit... :') ik ben nu wel benieuwd hoe hij eruit ziet trouwens...

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 19:24

ja, dit vraagt om foto's!
Verstandig van je dat je er niet op ingegaan bent!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 19:35

Hilarisch. Ik heb met school een rondreis door italie gehad en soortgelijke verhalen gehad.

Zo hadden we tijdens het eten iemand van de bediening die ook constant met onze tafel contact maakte. Na het eten lagen we op bed en werd er op onze deur geklopt, waar een briefje lag "do you like icecream". Hij stond om he hoekje te kijken Wij knikte ja en een paar minuten later was hij terug met 4 bakjes ijs voor ons, hij wilde niet naar binnen verder.
Dus wij de deur dicht, maar ik kreeg spookideeen dus bedacht me dat hij het ijs misschien had bewerkt met iets en daarna onze kamer in zou komen. Niemand durfde het meer op te eten dus door wc gespoeld :+ en daarna teruggegeven.
Paar uur later begon hij steentjes tegen de ruit van onze slaapkamer te gooien en ons te wenken naar buiten te komen. Ja dikke doei, haha.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 19:42

Oh ja Italianen <3
Ik moet ook nog ergens een foto hebben met mij en mijn Italiaanse crush Mario :')

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 19:55

Hahaha prachtig!!

ik ga 9 - 12 maart naar Rome, ik ben benieuwd! :') :')

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 20:01

ze heten ook allemaal Mario :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 20:03

Machtig :') , zie het al voor me

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 20:03

Die foto is helaas niet meer gelukt, omdat m'n vriendinnen alleen nog maar met open mond konden toekijken. :') wel kan ik jullie vertellen waar het restaurant is, dan kunnen jullie er zelf Gaan eten vragen. :')

Kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 20:04

Hahahaha wat grappig :D
mag ik per pb de naam van het restaurant? :P ik ga er over 2 weken met school heen!
Laatst bijgewerkt door Kim op 21-02-15 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 20:05

Oh jeej, ik ga 29 april - 3 mei naar Rome :')

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 20:05

Ik moet eens naar Italië, blijkbaar :D
Ts, die foto willen we hier wel zien natuurlijk!

Edit: Boe, lees net dat er geen foto is -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 20:08

Ik weet niet hoe het heette, maar ik kan de straatnaam geven, en vertellen welke winkel er naast zat.
*gaat op zoek*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 20:16

Gevonden! Het heette Osteria Spaghetti, en het adres is Via Della Maddalena 29.

Kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 20:22

Haha ik zal eens kijken of dat dicht bij mijn hotel ligt :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 20:23

Het is heel dicht bij (twee straatjes ofzo) het Pantheon, dus als je daar bent dan kan je daar gaan eten. :) Wel zeggen wat je van Francesco vond ;)

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 20:29

Haha, ik zie zo voor me dat dat restaurant nu bestormd gaat worden door Hollandse meiden die allemaal naar Francesco vragen _O- Die gaan niet weten wat ze overkomt _O-

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 20:40

Ik ben zelf half Italiaans <<)

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 20:42

Ben nog nooit in Italië geweest, maar in Nederland en Spanje ken ik er wel een aantal. En hallelujah wat zijn dat een mooie mannen :') Alleen wel moederskindjes.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 20:46

:') _O- _O- Heerlijk verhaal hahaha

Ik was tijdje terug met een vriendin in Venetië en kreeg in het vliegtuig al een briefje van een Italiaanse passagier, gek verhaaltje en z'n nummer :)) En later in een restaurant heel plotseling ook door de ober mee uit gevraagd :') Ik vind het maar rare mannen haha, maar wel een ego-boost :))

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 20:48

Je bent ook gewoon een heel mooi meisje! :D Vind je het gek!

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 20:54

Wat is dit leuk om te lezen! Ik nederlander woont samen met mijn italiaanse vriend. Ik moet zeggen hij is gelemaal niet zo wat jullie hebben meegemaakt.
Hij is lief, is heel romantisch zijn maar overdrijft het niet en.gaat al helemaal niet met iedere meid flirten.

Maarja ben 1 keer naar italien geweest en moet wel zeggen dat je daar op moet passen voor de mensen en al helemaal niet alleen lopen.
Het is goed dat je dit als een spelletje ziet want dat is ook zo, ze doen het met iedere meid die maar 'gemakkelijk' te krijgen.

Ik ben blij met mijn italiaanse vriend, en blij dat hij niet zo als de vele andere is. EN hij ziet er super uit en heeft temperament :-)

Kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 09:51

het restaurant ligt ver van ons hotel af, ben bang dat ik er niet zal komen :n

Maar mocht ik er langslopen zal ik even naar binnen gluren :))

Snorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 09:54

Ik vertrek morgen voor een week naar Rome met school, misschien kom ik er ook wel langs :')

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 14:03