inspiratie Iphone!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ponypret123

inspiratie Iphone!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-15 12:53

Hey bokkers

ik ga van samsung overstappen naar iphone.
en ik ga alles netjes in mapjes opslaan.
ik heb een vraag voor jullie;
Ik wil wat inspiratie om de mapjes een goede naam te geven.
bijv voor WhatsApp, insta etc social media.
maar ik heb ook foto bewerk apps (welke naam?)
muziek apps (welke naam?)
youtube en google etc (welke naam?)

en bij welk mapje kan ik meta (een school app) het beste kwijt:)

Verder heb ik nog een vraag:
welke apps raden jullie mij echt aan voor iphone en wat kan je er mee? (En onder welk mapje?)

Alvast bedankt :)

Arc_En_Ciel

Re: inspiratie Iphone!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 13:14

Ik heb zelf een iPhone 5s (zilver als dat uitmaakt :') ) en ik maak zelf het meeste gebruik van What's App, Instagram en listenonrepeat. Die laatste is heel fijn omdat de muziek door blijft spelen, en je tegelijkertijd ook op andere apps kan, je telefoon op standby kan zetten etc. Wat je ook kunt doen, is naar youtube gaan in de browser en daar je muziek opzetten, en dan in je onderste 'sleepscherm' de muziek weer aanzetten als je wegbent van de browser. Dan blijft de muziek ook aan, maar dan moet je wel in het onderste scherm weer op play drukken als het afgelopen is. Ook kun je dan niet meer in de browser om iets anders te doen :)
Verder weet ik het even niet, maar veel succes en plezier! :)

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 13:27

Ik heb echt niks in mapjes zitten :') De standaard apps zoals berichten, agenda, foto's etc staan op pagina 1, de apps die ik het meest gebruik zoals Whatsapp, Instagram, Facebook, Bloglovin' etc staan op pagina 2 en de apps die ik ook veel, maar iets minder gebruik staan op pagina 3. Eigenlijk staan die laatsten vooral daar omdat op pagina 2 geen plek meer was, haha.

Veel plezier met je iPhone! Ik heb inmiddels 4 jaar een iPhone en ik wil niks meer anders :D

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 13:33

Alles wat ik het meeste gebruik staat voorop, apps die ik minder vaak gebruik staan op het 2e blad (Spelletjes, radio enz. ) En voor sommige dingen heb ik een mapje. Notities, rekenmachine, word gebeuren enz.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 20:51