Ik heb absoluut geen idee waar dit zou moeten staan, dus als de mods het voor mij zouden willen verplaatsen?
Ik zit met het 'probleem' dat mijn vrij lange haar altijd, bij ook maar iets van een kraag aan een trui of jas, onnoemelijk gaat klitten. Ik hoor niet zo vaak dat andere mensen hier ook last van hebben, maar ze hebben vaak ook geen tips hoe ik ze dan klitvrij kan houden. Weten jullie trucjes om het klitvrij te houden? Staartjes en vlechten probeer ik vaak maar om nou altijd een staartje of vlecht in te hebben, njah...
Goede conditioner doet al veel bij mij, maar vanaf het moment dat er wind opkomt zit het bij mij ook vol klitten, daar heb ik nog niets voor gevonden helaas
MDJ
Geplaatst: 20-02-15 19:05
Bij mij werkt een conditioner, anti klit spray en haarolie erg goed. Bij mij is het zo dat als mijn haar droger is het ook meer klit dus zolang ik er voor zorg dat het goed gevoed is blijft het redelijk klitvrij!
xmarliez
Geplaatst: 20-02-15 19:05
Bio Silk! Ik heb ook lang haar wat al in de klit gaat als het in een staart zit.. Dus ik draag bijna altijd een knot. Maar na het wassen doe ik er Bio Silk in en dat houdt mijn haar mooi glad en zorgt er echt voor dat er minder klitten ontstaan.
Fenia
Geplaatst: 20-02-15 19:07
ik spray mijn haar elke dag, en vooral in nat haar na het douchen in met antiklitspray van Schwarzkopf Gliss Kur Hair Repair, echt super spul!
HouVanUtopia
Geplaatst: 20-02-15 19:07
Als je snel klitten hebt ben ik bang dat het niet met middeltjes is te helpen als goed wassen met conditioner je haar glad houden.
Mijn haar is vrij glad en klit niet veel, alleen bij kraagjes en capuchons echt ontzettend, vooral achteraan net boven de kraag.
Werecat
Geplaatst: 20-02-15 19:10
Ik heb ook lang haar en dat van mij is erg dun; het klit ontzettend snel maar ik kan het ook makkelijk kammen. Bij één windvlaag zit alles al in de klit
Ik heb het vooral erg als ik dode puntjes heb, dan is het heel erg. Ik gebruik nu een olie van gliss kur, en ik moet zeggen dat die me goed bevalt. Het klitten is nu iets minder.
Niet Heb zelf helaas vrij moeilijk haar daarin. Conditioner helpt veel (zonder is het echt 1 bonk klitten), maar na 5 minuten buiten zit het bij mij al onder de klitten.
Murthul
Geplaatst: 20-02-15 19:12
Omdat hiervoor een centraal topic is waar je je vraag kunt stellen plaats ik hier een slotje.