Ik heb nog een pak vlokken staan die houdbaar waren tot 20 september 2014.
Beetje over de datum dus
Mijn vraag is: is het verstandig dit nog te eten?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Maar juk, haha.secricible schreef:Ik zou het als je kan even in een glazen pot doen nu en dan morgen kijken
Bij havermout willen er nog wel eens meelmotjes in gaan wonen, waarvan je de larfjes niet ziet. Door een afgesloten glazen pot te gebruiken kan het zijn dat je morgen ineens motjes aan de bovenkant ziet dansen en dan weet je dat de pot weg mag. Heeft overigens niks te maken met de houdbaarheidsdatum, ook in een nieuw pak kunnen meelmotjes wonen. Daarom stop ik het altijd in een glazen pot.
Najah wat ik niet zie en proef is er niet! Bevatten vast wat eiwitten haha.
. Maargoed als je er niks geks aan ziet/ruikt kun je het proberen. Je merkt vanzelf wel of je ziek wordt toch haha. secricible schreef:Ik zou het als je kan even in een glazen pot doen nu en dan morgen kijken
Bij havermout willen er nog wel eens meelmotjes in gaan wonen, waarvan je de larfjes niet ziet. Door een afgesloten glazen pot te gebruiken kan het zijn dat je morgen ineens motjes aan de bovenkant ziet dansen en dan weet je dat de pot weg mag. Heeft overigens niks te maken met de houdbaarheidsdatum, ook in een nieuw pak kunnen meelmotjes wonen. Daarom stop ik het altijd in een glazen pot.