Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

, bivakmuts onder helm etc) .
Telpeva schreef:Mijn scooter, een soort van merkloos chinees dingetje, had een nieuwwaarde van ik meen 1100 euro, hij is al een paar jaar oud en dat is hij al lang niet meer waard. Mijne heb ik ook nieuw gekocht, nooit opgevoerd, altijd zuinig op geweest en hij is eigenlijk nooit kapot.
Prijzen voor een scooter die verschillen nog per merk en per type, dat zul je denk ik toch even zelf moeten uitpluizen wat je leuk vind en wat je budget is. Ik denk dat je voor onder de 500 best een bromscooter of snorscooter kan kopen, maar dat zal dan bij wijze van spreken geen leuke splinternieuwe vespa zijn. Het ene merk is luxer en duurder dan het andere.
Wat ik ook wil aanraden is kijk naar het merk, en kijk of er in de buurt een fietsenmaker/bromfietswinkel is die dat merk ook eventueel kan repareren.
Misschien ook relevant:
Met een snorfiets/snorscooter mag je max 25 kmh rijden, moet je tussen de fietsers op de fietspaden rijden, en je hoeft geen helm op.
Met een bromscooter mag je max 45 kmh rijden op bepaalde stukken, maar je moet ook af en toe tussen de auto's rijden en je moet een helm dragen.
. Heb er wel een windscherm op laten zetten, ziet er niet uit, maar nou en! Heb het warmer dan op de fiets, dat zegt toch wel wat
. Ik raad het je absoluut aan, een scooter is erg ideaal. 
ik was laatst ook aan het overwegen om een auto te kopen en de brom weg te doen maar dan ben ik eigenlijk gekke Henkie.

Telpeva schreef:Weten jullie wat ik diep van binnen het aller, aller leukste vind...
Een piaggo ape
https://www.google.nl/search?q=piaggio+ ... 80&bih=800
Volgens mij zou een zadel achterin ook best kunnen passen.