Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mieske200
Berichten: 210
Geregistreerd: 21-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:15

Mijn ouders. Ugh.

Elias93
Berichten: 378
Geregistreerd: 04-04-14
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:20

farahdiba46 schreef:
Werecat schreef:
Aan de mishandeling van de nederlandse taal hier op bokt. ME pony, erger ALS, hij WILT etc. soms blijkt het bijvoorbeeld gewoon om een 27-jarige te gaan en niet zoals ik dan aanneem, om een 12-jarige. Ik vind dat echt zoooooo dom,van 12-jarigen overigens ook.

Ik kan het niet helpen maar die personen zet ik in mijn hoofd weg met stempel*kansloos en dom*.

quote
:') Vergeet niet dat niet iedereen Nederlands als moedertaal heeft. Bovendien is Nederlands sowieso een moeilijke taal, dus om nou iedereen meteen als kansloos en dom weg te stempelen..

Nederlands is helemaal niet moeilijk }:0 de voorbeelden die ik noemde, zijn echt van die strontmakkelijke basis-dingen die een ieder na groep 8 behoort te weten....ik zag hierboven ook nog een tenenkrommende van een HBO'er die in een zin scriptie en Lekerre schreef %) dat is toch niet te rijmen. Met zo'n beroerde spelling kun je dus vandaag de dag gewoon HBO-instroom doen. Is ook al niets meer waard dus zo'n papiertje. Ik geloof niet dat men in de gaten heeft dat bij veel HR-afdelingen sollicitatiebrieven met domme fouten (ongeacht diploma's of werkervaring) regelrecht de prullenbak in gaan. Zoals bij mij dus, een fout in de openingszin en ik lees niet eens meer verder :Z[/quote]

Hier dus ook een beetje aan..
ik ben 21jaar en ik maar ook geregeld een taal of spelling fout. Niet omdat ik dom, kansloos of nederlandsniet mijn moedertaal is maar omdat ik dyslexie heb.

ik heb altijd mijn spellingscontrole aan staan en probeer hier ook altijd op te letten maar dit lukt gewoon niet altijd. Bokt zie ik als een forum waar ik in mijn vrije tijd af en toe op zit en waar taal en spelling niet het allerbelangrijkste is. natuurlijk houd ik het wel leesbaar maar een spellingsfout daar kan ik echt niet wakker van liggen. sollicitatie brieven vind ik dan weer wat anders, die lees ik zelf altijd nog goed door en laat iemand anders deze ook goed doorlezen voordat ik deze verstuur.
mensen die lopen te zanikken(geen idee of ik het zo goed schrijf) over kleine spelfoutjes terwijl het gewoon begrijpelijk is, daar word ik moe van.

En van het weer vandaag.. -O-

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:29

Aan kinderen die aan mn kassa staan zelf vragen om een snoepje en dat moeder niet eens reageert.... :x

Mars

Berichten: 33264
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:31

Aan traag gedoe in het verkeer, als het aan mij ligt halen we alle 70-plussers van de weg. Levensgevaarlijk :\

(wacht op de eerste reactie over jongeren die zich net zo goed kunnen misdragen op de weg)

xbelieveitx

Berichten: 620
Geregistreerd: 19-04-13
Woonplaats: Veenendaal

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:32

aan de regen op de fiets

mairead

Berichten: 3215
Geregistreerd: 08-09-08
Woonplaats: Op de grens tussen Noord- en Zuid-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:37

Heerlijk topic dit.

Ik heb me vanmorgen geërgerd aan mensen die in een volle bus met al hun koffers een stoel bezet houden. En dit terwijl de speciaal daarvoor bestemde bagageruimte bijna leeg was! 8)7

En ook aan mensen die hun koffer niet op de kant zetten als de bus gaat rijden, maar op de wieltjes laten staan. En dan helemaal verbaasd reageren als die koffer 'aan de wandel gaat' door heel de bus, bij de eerste de beste scherpe bocht! :o? (Er zitten aan de zijkant van zo'n koffer niet voor niks steuntjes waarop je m neer kan zetten!)

Splut
Berichten: 1095
Geregistreerd: 19-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:40

.
Laatst bijgewerkt door Splut op 08-07-22 08:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:40

Ziek zijn, veel wíllen (moeten) doen maar het niet kunnen. :')

Ivjee1213

Berichten: 601
Geregistreerd: 04-01-09
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:40

Ik erger me dag op dag aan mn 'mysofonie'... Voor diegenen die niet weten wat het is: de woede of ergernis die je voelt als je iemand hoort eten,smakken of ademen :+

Oh en ik erger me aan mn lakse en zwaar egoïstische broertje haha

janahxginger
Berichten: 910
Geregistreerd: 29-04-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:44

De beloftes van mijn beste vriendin die niet worden uitgevoerd. :n

Aight
Berichten: 3189
Geregistreerd: 01-11-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:48

Dat door de regen mijn haren niet willen zitten zoals ze horen te zitten :')

hielkebro

Berichten: 2042
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: zuid

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:49

heerlijk topic, ik erger me nogal veel dus stipje !

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:50

Mijn broertje die echt eens vaker moet douchen, want hij stinkt. :')

En het feit dat de griep mij helaas ook gevonden lijkt te hebben terwijl ik over 1,5 week proefwerkweek heb |(

EvelynZ
Berichten: 132
Geregistreerd: 16-02-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:53

Aan het feit dat mijn G-Star broek die een rib uit m'n lijf kostte, alweer stuk is ;(

Quanneh

Berichten: 1575
Geregistreerd: 01-03-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:57

Regen :\

adecuada

Berichten: 1899
Geregistreerd: 19-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 18:34

Aan die waardeloze "support chat" van mijn provider waar ik daadwerkelijk echt NOOIT wat aan heb! :+

Britta31

Berichten: 13145
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 19:13

De licht zwarte kipstukjes die uit de airfryer kwamen.

xZiva_

Berichten: 3995
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 19:19

- dat ik mijn nagels weer afgebeten heb nadat de zoveelste was afgebroken
-dat mijn mentor die me zowat stalkt, me wéér belde
-het weer, waardoor ik mijn afspraak bij de dokter heb moeten verzetten (herstellende van longontsteking, en moest dan een uur op de scooter door regen en kou)
- de assistent die mij niks kon vertellen over mijn bloeduitslag (vandaag op school suikerspiegel geprikt tijdens de les (opleiding doktersassistente) was voor de lol, maar mijn suiker was dus veel te hoog, schrok er best van :o

Gordy18

Berichten: 680
Geregistreerd: 10-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 21:34

aan mensen die anders tegen een goede vriend beginnen te doen omdat hij vandaag uit de kast is gekomen.....Ik ben trots op hem!

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 22:37

Ik erger me aan de pijn in mijn stuitje die blijft zeuren nadat ik meer dan een maand geleden van de trap viel. Kan soms geen eens normaal zitten.

Ook ergerde ik me vandaag heel erg aan het weer , regen en nog eens regen.

En aan de lengte van mijn schooldag voor de vakantie, die nu nog langer leek te duren

Fearlien

Berichten: 1696
Geregistreerd: 26-11-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 22:50

Regen. Ik moest vandaag in totaal 30 km fietsen.. Als ik niet naar verzorgjes was geweest 24.. Dan word je ook met zachte regen kletsnat -O-

Ilona_Mambo

Berichten: 560
Geregistreerd: 02-01-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 22:51

De regen, pony was helemaal nat! xD

Pluizebolpum

Berichten: 5006
Geregistreerd: 01-09-07
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 23:04

Hier ook regen. Ik haat regen >;) . Bovendien krijg ik van warm, vochtig weer pluishaar en jeukende bulten. Dus al die 'leuke' tekstjes met 'Nog maar zoveel dagen tot de lente/zomer'? Daar erger ik me ook dood aan. En nog het meest aan het feit dat ik een stom hoofd en een verrot lijf heb en daardoor niet gewoon mijn koffers en kat kan pakken en verhuizen naar een land waar ze nog wel weten wat winter is.

pillow
Berichten: 7809
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 23:21

Zat vanmiddag de (opgenomen) documentaire van dinsdag over de Amisch te bekijken, Staat er in beeld 'Boijl Drenthe' Terwijl Boijl toch echt in Friesland ligt. Zo stom.

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 23:26

Oef die buitenlandse meneer die niet fris rook mij wel dacht bij te houden op de loopband in de sportschool. Oordopjes stonden al op zn hardst maar hoorde hem erdoor heen kreunen en steunen. Ik zal ook niet fris geroken hebben (had al anderhalf uur gesport) maar hij rook helemaal niet lekker bah.