Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 18:32

Volgende keer in incognito modus zoeken naar vliegtickets of hotels :)

Dorus

Berichten: 13217
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 22:23

DeMolenhoek schreef:
Blijkt dat website’s registreren wanneer en wat je bekijkt op hun website. Bezoek je binnen x aantal dagen hun website nog eens gaat de prijs voor jou direct omhoog :) Varieert van een paar € tot dus €80 en meer op grotere reizen.

Dynamic pricing noemen ze dat. Idd incognito venster gebruiken. Of research op een andere pc dan waar je mee besteld.

Britta31

Berichten: 13149
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 22:41

Aan de plakkerige ranja sporen in de gang,trap en overloop richting de kamer van onze dochter.

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 23:19

Britta31 schreef:
Aan de plakkerige ranja sporen in de gang,trap en overloop richting de kamer van onze dochter.

Sorry hier moet ik toch wel een beetje om grinniken :'). Maar het zal minder leuk zijn om op te moeten ruimen

Britta31

Berichten: 13149
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 23:24

Ik plakte vast met mijn sokken.

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 23:31

Ai nee. Dat is vervelend inderdaad

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 00:02

Aan handopleggingen bij paarden.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 00:16

Britta31 schreef:
Aan de plakkerige ranja sporen in de gang,trap en overloop richting de kamer van onze dochter.

Ben jij soms mijn moeder? Hahaha. Ik heb dat ook ooit en dan krijg ik moeders weer achter me aan.

Dorus

Berichten: 13217
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 12:03

Collega's die bij mij lopen te klagen dat dingen niet kloppen en ipv de rechttoe-rechtaan optie te bekijken allemaal omwegen maken en nog steeds gillen dat het niet klopt.

Caitlin_K
Berichten: 3765
Geregistreerd: 04-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 12:37

Ik erger me vooral aan de jongedame naast mij in de tram, die luid smakkend met haar open mond haar kauwgum zit te herkauwen. Jemig, je bent toch geen koe?!? }:0 _-:(

Of haar vriendin, schuin tegen over mij die gewoon haar puistjes zit uit te knijpen. Gatver. -O-

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 15:19

Aan mn ex-stiefpa.
Mama is getrouwd met een vrouw van 60 (zij zelf is 42) en woont in de VS. Zaterdag komt mama hierheen voor 3 weken, stuurt hij naar ons alletwee. Komt oma ook mee zaterdag? (??!!) zoiets zeg je toch niet! kotsmisselijk word ik hiervan :r ze heeft niet eens kinderen

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 15:31

ik denk dat de marktkoopman van de groenten kraam zich aan mij geërgerd heeft... haha.
ik was rustig op het gemak met het lijstje dat ik op mijn telefoon had staan aan het kijken welke groente hij hiervan had en wat de prijs was. ondertussen stond hij ons al half te helpen en had zijn zakje al klaar liggen. Aan zijn houding merkte ik dat hij graag wat vaart wilde maken en wilde weten wat we wilde hebben zodat hij het kon afrekenen.

tja... vervelend voor hem, dat begrijp ik ook wel. Maar ik wil als klant natuurlijk wel even goed kijken wat hij heeft en voor welke prijs. Eerlijk toegeven, hij is denk ik wel wat geld misgelopen, want toen we wegliepen zag ik nog allemaal lekkere dingetjes liggen.

Marcella

Berichten: 36756
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 19:28

Dat mijn bestelde blokhut niet compleet is. -O-

xPabloBokt

Berichten: 9446
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 01:10

Mijn vriend die na een dag amper contact gezocht te hebben eindelijk thuis is en gewoon gelijk gaat slapen. Vraagt niet eens even hoe mijn avond is geweest of hoe mijn werk is geweest. Niet eens de tijd gehad om fatsoenlijk welterusten te zeggen.

Ik kan het gewoon niet over m'n hart verkrijgen om hem niks te laten weten als ik thuis kom of begin met werken of wat dan ook omdat ik niet wil dat hij zich zorgen maakt. Maar volgensmij maakt het hem geen barst uit of ik tussendoor iets laat horen of niet..

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 01:45

Aan alles. Ben mentaal verrot

fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 02:24

Ik heb mij vandaag geërgerd aan een bestuurder van een auto die tussen niekerk en zoutkamp een ree aangereden heeft, even verderop zijn schade bekeken heeft en Daarna gewoon doorgereden is. Een medewerker van de gemeente de Marne reed er achter heeft alles zien gebeurenen heeft de melding aan de dierenambulance doorgegeven. Wij hebben het dier opgehaald en weg gebracht naar faunavisie in westernieland. Diertje had last van kneuzingen en shock. Heeft de nodige verzorging gehad en is nu afwachten.

Maar heb me werkelijk geërgerd aan de persoon die de auto blijkbaar belangrijker vond dan het dier.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 14:09

xPabloBokt schreef:
Mijn vriend die na een dag amper contact gezocht te hebben eindelijk thuis is en gewoon gelijk gaat slapen. Vraagt niet eens even hoe mijn avond is geweest of hoe mijn werk is geweest. Niet eens de tijd gehad om fatsoenlijk welterusten te zeggen.

Ik kan het gewoon niet over m'n hart verkrijgen om hem niks te laten weten als ik thuis kom of begin met werken of wat dan ook omdat ik niet wil dat hij zich zorgen maakt. Maar volgensmij maakt het hem geen barst uit of ik tussendoor iets laat horen of niet..


He wat k*t... ik zou het gewoon een soort van eisen hoor :+ Ik zou het echt niet pikken maar dat zal mijn korte lontje wel zijn..

hagelslag
Berichten: 9060
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 15:24

xPabloBokt schreef:
Mijn vriend die na een dag amper contact gezocht te hebben eindelijk thuis is en gewoon gelijk gaat slapen. Vraagt niet eens even hoe mijn avond is geweest of hoe mijn werk is geweest. Niet eens de tijd gehad om fatsoenlijk welterusten te zeggen.

Ik kan het gewoon niet over m'n hart verkrijgen om hem niks te laten weten als ik thuis kom of begin met werken of wat dan ook omdat ik niet wil dat hij zich zorgen maakt. Maar volgensmij maakt het hem geen barst uit of ik tussendoor iets laat horen of niet..


Oh dit ken ik maar al te goed.
Inmiddels weet ik dat wanneer hij zulke dagen heeft dat hij gewoon echt veel aan zn kop heeft.
Hij heeft zn eigen bedrijf dus soms erg veel stress....
Wat bij ons helpt, op een rustig moment erover praten. Dus wanneer je zaterdags ofzo gewoon even tijd hebt om de week te bespreken. Hij vind het soms lastig om dagelijks wat te vertellen en ik vertel graag dagelijks iets. Moeilijke k
Combi maar het is mogelijk maar praat er rustig over dat is het belangrijkste

Meile
Berichten: 837
Geregistreerd: 20-02-12
Woonplaats: Almere

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 15:29

Aan mijn lens die besloot vliegles te nemen door de badkamer

woepsie90

Berichten: 2639
Geregistreerd: 08-12-15
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 15:30

Ik erger me aan de pijn in mijn nek en schouders vanwege een oude whiplash. En nu ik medicijnen heb om spieren te laten relaxen ‘s nachts, dat mijn gehele rug en armen ook zeer doen -O- ik loop al vanaf mei met klachten, massage geprobeerd en 3 verschillende fysio’s. Nu zelfhulp boek van McKenzie met medicijnen erbij, en ook dat helpt nog niet echt. Wil gewoon eens pijnvrij zijn!

nicole_floor

Berichten: 3254
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 19:11

De overheid die zo aan het kloten is met de fosfaatrechten.

xPabloBokt

Berichten: 9446
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 21:04

Aan dat ik een perfecte nullade had op het werk, maar mij niet is verteld dat ik de controlestrookjes van de cadeaucheques niet af mag scheuren.. was er dus eentje kwijt en dan zijn ze blijkbaar niet meer geldig. Heb de hele dag verder niks verkeerd gedaan. Normaal krijg je een milkshake bij een nullade maar ik kreeg dus niks..

@SavannahNx en hagelslag bedankt voor jullie antwoorden. Voel ik me tenminste iets minder de psycho-girlfriend :+

Britta31

Berichten: 13149
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 22:15

Nullade :o?

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 22:16

Ik denk nul-lade, zonder verschil?

othelloster

Berichten: 2310
Geregistreerd: 30-12-12
Woonplaats: Nuth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 22:22

nicole_floor schreef:
De overheid die zo aan het kloten is met de fosfaatrechten.

Ik snap wat je bedoeld.... is ook een hoop gezever met de overheid en de fosfaatrechten