Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 00:20

I know,ik ben nog jong en heb nog zeeën van tijd.
Maar ik wil zo graag iets :+
En waarom dat? Omdat ik mij behoorlijk alleen voel.
I know, ga dan meer wat met vrienden doen etc, maar dát soort alleen is het niet.
Ik mis, om een of andere reden, gewoon iemand naast mij..
Het accepteren is inderdaad lastig, maar dat heb ik met meerdere dingen. En ik weet dat het oké is, maar toch blijft het knagen..

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 01:07

Aan mijn paniekmodus. Lang niet gehad...

Britta31

Berichten: 13162
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 09:52

Dat ik heb gedroomd dat mijn ruin Nappie dood in de wei lag :(

DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 09:58

Trein rijd niet door gladde sporen en ben nu laat voor stage .. :/


@Britta31 vervelend zulke dromen, daar blijf ik ook altijd bang voor

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 10:23

Aan mn klas die het nogal leuk vind een meisje telkens uit te lachen als zij een presentatie geeft.. Vandaag liet ik het eens niet gebeuren en schreeuwde hard “wat is er nou zo grappig ga er anders zelf staan!” Sukkels.....

DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 10:26

SavannahNx schreef:
Aan mn klas die het nogal leuk vind een meisje telkens uit te lachen als zij een presentatie geeft.. Vandaag liet ik het eens niet gebeuren en schreeuwde hard “wat is er nou zo grappig ga er anders zelf staan!” Sukkels.....


Goed gedaan! Mensen kunnen soms zo kinderachtig zijn, arm meisje

Marocje
Berichten: 5618
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 10:31

SavannahNx schreef:
Aan mn klas die het nogal leuk vind een meisje telkens uit te lachen als zij een presentatie geeft.. Vandaag liet ik het eens niet gebeuren en schreeuwde hard “wat is er nou zo grappig ga er anders zelf staan!” Sukkels.....

Wat goed dat je dit gezegd hebt! Klinkt zo makkelijk, maar is het niet. Maar voor dat meisje heel belangrijk! +:)+

white_flame
Berichten: 1308
Geregistreerd: 23-11-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 11:30

dat ik engels examen gesprek voeren heb zo
en we hebben geoefend in de klas een maand lang
en de leeraar had wel gezegd je krijgt dan pas de opdracht

maar nu is de opdracht zo totaal anders dat alles wat ik heb voorbereid niet meer klopt en ik zo mn examen totaal blanco moet gaan doen

ZO VEEL PANIEK

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 11:33

Jaa ze is autistisch en ze brengt alles ontzettend proffesioneel, maar mensen vinden dat dan grappig ofzo. Mn vriend zit ook bij mij in de klas en die lachte ook en die kreeg ook een flinke uitbrander want ik snapte echt niet wat er nou zo leuk aan was.

Jaa thanks! Ik vind dat best makkelijk om te zeggen na de zoveelste keer. Vind het op een gegeven moment zo sneu worden, als je haar gezicht ook ziet.. ze probeert mee te lachen maar vind het echt niet leuk.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 11:34

SavannahNx schreef:
Jaa ze is autistisch en ze brengt alles ontzettend proffesioneel, maar mensen vinden dat dan grappig ofzo. Mn vriend zit ook bij mij in de klas en die lachte ook en die kreeg ook een flinke uitbrander want ik snapte echt niet wat er nou zo leuk aan was.

Jaa thanks! Ik vind dat best makkelijk om te zeggen na de zoveelste keer. Vind het op een gegeven moment zo sneu worden, als je haar gezicht ook ziet.. ze probeert mee te lachen maar vind het echt niet leuk.


Dankjewel, namens alle mensen die ooit gepest zijn _/-\o_ je bent een geweldig mens

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 11:37

Steeph schreef:
SavannahNx schreef:
Jaa ze is autistisch en ze brengt alles ontzettend proffesioneel, maar mensen vinden dat dan grappig ofzo. Mn vriend zit ook bij mij in de klas en die lachte ook en die kreeg ook een flinke uitbrander want ik snapte echt niet wat er nou zo leuk aan was.

Jaa thanks! Ik vind dat best makkelijk om te zeggen na de zoveelste keer. Vind het op een gegeven moment zo sneu worden, als je haar gezicht ook ziet.. ze probeert mee te lachen maar vind het echt niet leuk.


Dankjewel, namens alle mensen die ooit gepest zijn _/-\o_ je bent een geweldig mens


Ahw dankjewel wat lief! Ben zelf ook gepest vroeger en mijn broertje nog in ergere mate dus ik laat zulke dingen niet aan me voorbij gaan.

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 15:47

DarkCupid schreef:
SavannahNx schreef:
Aan mn klas die het nogal leuk vind een meisje telkens uit te lachen als zij een presentatie geeft.. Vandaag liet ik het eens niet gebeuren en schreeuwde hard “wat is er nou zo grappig ga er anders zelf staan!” Sukkels.....


Goed gedaan! Mensen kunnen soms zo kinderachtig zijn, arm meisje

Goed gedaan +:)+
Had ik vorig jaar ook, kwam in een nieuwe klas en er was een meisje dat telkens uitgelachen werd. Ben toen naar haar mentor gegaan ermee, want ik vond het toch te spannend om in een klas met simpelweg stomme mensen die ik niet goed ken door de klas te gaan schreeuwen. Maargoed, ze hebben via de mentor alsnog op hun lazer gehad!

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 16:12

Geen erger, maar wel even een :oo -momentje...

Sta net op van mijn stoel, kruipt er zo'n dikke knapperige spin onder mijn jas weg (jas hing over de rugleuning). Ik was te verbijsterd om het uit te gillen. Zo'n beest in zo'n nieuw gebouw! Brrr! :evaw:

Lau

Berichten: 16680
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 16:15

Steeph schreef:
Geen erger, maar wel even een :oo -momentje...

Sta net op van mijn stoel, kruipt er zo'n dikke knapperige spin onder mijn jas weg (jas hing over de rugleuning). Ik was te verbijsterd om het uit te gillen. Zo'n beest in zo'n nieuw gebouw! Brrr! :evaw:


Omg neeeeeeee bah bah bah bah zie en daarom heb ik een kat

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 19:05

Dat ik de methode van mijn research proposal bijna af heb, maar me gewoon niet tot de inleiding kan zetten...

suus_pepper

Berichten: 1821
Geregistreerd: 06-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 19:51

Rot jochies in de wijk die een container omgooien en denken dat niet te hoeven opruimen.

Buurman heeft het eerste jochie aangesproken en ik de rest omdat die dat eerste jochie aan het uitlachen waren.

Moet nog 1x een omgegooid container tegenkomen en dan ga ik alle huizen af naar de ouders van die kinderen.

Grote bek dat ze ook hadden, als het mijn kind zou zijn zou ik het echt gênant hebben gevonden.

xPabloBokt

Berichten: 9467
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 21:24

Steeph schreef:
SavannahNx schreef:
Jaa ze is autistisch en ze brengt alles ontzettend proffesioneel, maar mensen vinden dat dan grappig ofzo. Mn vriend zit ook bij mij in de klas en die lachte ook en die kreeg ook een flinke uitbrander want ik snapte echt niet wat er nou zo leuk aan was.

Jaa thanks! Ik vind dat best makkelijk om te zeggen na de zoveelste keer. Vind het op een gegeven moment zo sneu worden, als je haar gezicht ook ziet.. ze probeert mee te lachen maar vind het echt niet leuk.


Dankjewel, namens alle mensen die ooit gepest zijn _/-\o_ je bent een geweldig mens


Hier kan ik me bij aansluiten, namens dat meisje - ik was haar vroeger. Werd afgerekend op mijn intelligentie en mijn leergierigheid. Had altijd de meest uitgebreide presentaties maar zag er altijd tegenop vanwege de reacties van de klas. Nooit iemand zoals jij gehad - fijn dat zij er wel een heeft.

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 21:32

Ik heb me geërgerd aan de sloter, net toen ik wilde rijden kwam hij en rijden terwijl de sloter bezig is gaat niet samen :D

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 21:33

Heel naar dat intelligentie en leergierigheid als “grappig” word ervaren. Zij heeft in elk geval een prima cijfer en degene die allemaal zo lachen die kunnen er niks van. Ik motiveer haar altijd om door te gaan zoals ze het al doet, en ze kijkt met een presentatie ook altijd eerst en het meest naar mij waarop ik haar een knipoog geef!

Lau

Berichten: 16680
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 21:36

SavannahNx schreef:
Heel naar dat intelligentie en leergierigheid als “grappig” word ervaren. Zij heeft in elk geval een prima cijfer en degene die allemaal zo lachen die kunnen er niks van. Ik motiveer haar altijd om door te gaan zoals ze het al doet, en ze kijkt met een presentatie ook altijd eerst en het meest naar mij waarop ik haar een knipoog geef!


Zielige mensen die lui.... En dat allemaal om erbij te horen.

theadora99

Berichten: 3635
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 00:11

Ik was ook zo’n meisje. Vandaag heb ik na mijn eerste tentamen met 6 klasgenoten wat gegeten, naar de mac geweest en ben net pas thuis. Uiteindelijk zal zij hopelijk ook haar plaats vinden :?

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 00:17

theadora99 schreef:
Ik was ook zo’n meisje. Vandaag heb ik na mijn eerste tentamen met 6 klasgenoten wat gegeten, naar de mac geweest en ben net pas thuis. Uiteindelijk zal zij hopelijk ook haar plaats vinden :?


Ze ligt goed in de groep! Gaat mee als we met zn allen wat gaan drinken ze zit altijd naast iemand en voert gesprekken, maar zodra ze gaat presenteren of praten of een verhaal begint begint iedereen te lachen.

jahoorisgoed

Berichten: 392
Geregistreerd: 12-05-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 00:20

Dat m’n fiets gestolen is |(

Valerie93

Berichten: 3138
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 00:43

Aan mijzelf... weet niet wat ik wil en kan er met niemand over praten

Nayomie
Berichten: 32787
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 07:52

Valerie93 schreef:
Aan mijzelf... weet niet wat ik wil en kan er met niemand over praten

:(:)


Hier ergernis aan mensen die zich als kinderen gedrag wat betreft een toets