Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kiki1995

Berichten: 1078
Geregistreerd: 14-01-15
Woonplaats: Achterhoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 20:55

Aan dat ik altijd in de zenuwen zit als ik mensen van Marktplaats of wat dan ook over de vloer krijg om iets te verkopen :')

Isabonny

Berichten: 4358
Geregistreerd: 04-06-07
Woonplaats: ut zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 21:44

nicole_floor schreef:
Isabonny schreef:
Deze week begin ik me steeds meer te ergeren aan de mensen die allemaal op mijn oprit menen te moeten draaien. Zijn ze aan de straat aan het werk, staat 400 meter verderop, op de kruising al een bord en hekken dat de straat is afgesloten.
Bij het volgende kruisinkje (een straatje wat niet zo druk is) staat nog eens een bord dat de weg over 150 meter is afgesloten en net na onze oprit staat dan de definitieve wegafsluiting (waardoor wij dus nu tijdelijk tot eind december aan een doodlopende weg wonen). Mensen rijden dus langs bord 1 en tussen de hekken van wegafsluiting 1 door (die hekken staan best ver uit elkaar, omdat het vrachtverkeer wat aan de weg bezig is en de bewoners er nog tussendoor moeten). Vervolgens rijden ze langs bord nr. 2 en dan staan ze dus voor ons huis bij bord 3 en wegafsluiting 2 heel sip te kijken en zich af te vragen of ze echt niet erlangs kunnen.

Ik zat het net mijn dochter te vertellen, terwijl we net onze oprit opreden en achter ons aan reden mensen dus onze oprit op om maar weer even te draaien. Volgens mijn man waarschijnlijk omdat ze mij zonder aarzelen tussen die hekken door hadden zien rijden en gedacht hebben: die zal het wel weten, rij er maar achteraan }:0.

Er zijn er trouwens ook nog genoeg die ook langs de laatste wegafsluiting rijden en die zie je dan even later weer terug komen. Ik neem aan dat er bewoners of misschien de werkmensen geklaagd hebben, want ik zag de motorpolitie vandaag enkele keren voorbij rijden.

Dit was bij ons ook zo toen de weg afgesloten was. Sommige waren zo brutaal om gewoon het bord aan de kant te zetten.


Tjonge. Ga net met de hond wandelen, scheurt er eentje met minimaal 60-70 op de teller voorbij, met dezelfde snelheid langs de wegafsluiting (die ze niet meer midden op de weg hebben staan, maar op de rechter rijbaan, zodat bewoners er toch nog langs kunnen), om vervolgens net na de bocht vol in de ankers te moeten (we zijn even de straat overgestoken om te zien waar die idioot heen reed en dan konden we dus net om de bocht kijken :D ), giga stofwolk waar dus een buurtbewoner doorheen moest fietsen :P , draaien bij iemand op oprit en weer net zo hard terug scheuren. Toen mijn man een beweging maakte met zijn hand van ...rustig aan zeg, ging hij slingeren over straat {:)-:( . Buurtbewoner kwam even bij ons fietsen en had er ook geen goed woord voor over.

Dorus

Berichten: 13230
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 13:31

Nadat 3 mensen al 5 keer hebben gezegd dat ze niet naar een bepaalde kolom moeten kijken, gewoon blijven volhouden dat wat er in die kolom staat niet klopt.
Ik snap ook niet waarom ze die informatie op die manier verspreid hebben. Ik heb van het begin af aan gezegd dat ze dan gewoon blind gaan kopiëren ipv nadenken over wat zou moeten en dat is precies wat ze doen.

Marcella

Berichten: 36804
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 20:14

Onbegrip waarom je iets doe.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 21:15

Aan dat ik mij zo vreselijk verveel..

Marcella

Berichten: 36804
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 17:47

Dat moment dat ik van mijn vader de schuld krijg dat er een appel bandit uit de koelkast mist. Als hij nu gewoon eens minder zou zuipen dan wist hij wat erin stond en wanneer hij zelf pakt. {:)-:(

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 17:49

Dat ik super zenuwachtig ben voor mijn date van straks :O

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 17:53

Dat ik al week niet lekker ben, waardoor ik steeds allerlei dingen af moet zeggen..

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 17:57

Aan mijn dijen..

Valerie93

Berichten: 3138
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 18:06

Mensen die normaal snel appen en nu niet reageren op een bericht van 11.30... terwijl ik nu rekening mee probeer te houden

Nayomie
Berichten: 32788
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 18:08

Onbegrip van mensen en geen inlevingsvermogen -O-

Marcella

Berichten: 36804
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 18:09

Nayomie schreef:
Onbegrip van mensen en geen inlevingsvermogen -O-

Zo bekend en zo k*t. -O- :(:)

Kairos
Berichten: 2726
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 18:28

Dat ik graag wil afspreken met mensen om eens te logeren, maar daar ben ik zo kapot slecht in :') Plus ben niet zo denderend in een hele nacht keten, dus ja.

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 21:59

ScarOfWars schreef:
Aan mijn dijen..

Aan mijn gebrek aan dijen :+

Lau

Berichten: 16680
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 22:01

enamorada schreef:
ScarOfWars schreef:
Aan mijn dijen..

Aan mijn gebrek aan dijen :+


Ik heb zat voor je hoeveel wil je?

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 01:32

Lau schreef:
enamorada schreef:
Aan mijn gebrek aan dijen :+


Ik heb zat voor je hoeveel wil je?


Je bent me net voor.. ik wil best wat afstaan..

lightmorebh

Berichten: 1513
Geregistreerd: 22-09-03

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 01:50

Aan post.nl. al 1.5 week krijg ik bijna elke dag een mailtje dat mijn pakketje klaarligt bij het ophaalpunt en elke dag krijg ik hetzelfde antwoord nee er ligt hier geen pakketje voor je. 5 telefoontjes met gemiddeld 10 min wachttijd verder en nog geen pakketje

Lau

Berichten: 16680
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 11:33

lightmorebh schreef:
Aan post.nl. al 1.5 week krijg ik bijna elke dag een mailtje dat mijn pakketje klaarligt bij het ophaalpunt en elke dag krijg ik hetzelfde antwoord nee er ligt hier geen pakketje voor je. 5 telefoontjes met gemiddeld 10 min wachttijd verder en nog geen pakketje


Is het wel echt PostNL en geen phishing?

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 11:34

Kreeg een appje van een onbekende met allemaal linkjes en zijn profielfoto knipperde (is dat nieuw op whatsapp of is dit dus idd verkeerd?) gelijk gesprek verwijderd en niet aangeklikt maar wel vervelend na 10 keer al...

Bloemetje75
Berichten: 1992
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 12:11

Dat mijn bestelling die op 23/10 verzonden is binnen Belgie, nog steeds niet geleverd is door Bepost. Ja ik ken het bedrijf, heb er meer zaken mee gedaan dus ben zeker dat het verzekerd verzonden is... afleverdatum is door Bepost al 3keer verzet :(

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 15:15

Aan dat ik zo gefrustreerd raak dat ik niet weet of ik nou Gay, Bi of Straight ben... :+

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 18:43

ScarOfWars schreef:
Aan dat ik zo gefrustreerd raak dat ik niet weet of ik nou Gay, Bi of Straight ben... :+


Leg me deze eens even uit :+

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 19:24

SavannahNx schreef:
ScarOfWars schreef:
Aan dat ik zo gefrustreerd raak dat ik niet weet of ik nou Gay, Bi of Straight ben... :+


Leg me deze eens even uit :+


Nou, tis best simpel. :+
Ik voel gewoon 10x niks als het om verliefd zijn is enzo.
Maar stel dat ik een relatie zou hebben zou mij dat niks uitmaken of het een meid of man/jongen zou zijn.
Okay, klinkt als "je bent dan Bi". Maar ik voel mij dus niet aangetrokken tot een bepaald geslacht.
Maar asexueel ben ik dan weer ook niet. :+

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 19:30

Je bent pas 18, misschien ben je überhaupt nog niet verliefd geweest of fysiek tot iemand aangetrokken ..

Mandarijn
Berichten: 9072
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 21:00

Waarom wil je per sé iets zijn?
Je kan ook proberen voor jezelf te accepteren (en dat kan helaas lastig zijn) dat als je iemand tegenkomt waar je verliefd op wordt (danwel man of vrouw), dat dat oké is en je jezelf niet in een hokje hoeft te zetten. :)

En daarnaast, je bent pas 18 - alle tijd van de wereld dus! :)