Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 10:10

Dat ik van het eerste uur tot 7e op school zit en maar 2 lessen heb en een mondeling van half uur.. de rest allemaal tussenuur

Shivatjuh01

Berichten: 1912
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 13:40

Dat mensen denken dat winkels elke dag nieuwe spullen krijgen en het liefst dus drie keer per dag komen zeuren of iets nog niet op voorraad is.. Arrghhh |o _-:(

okdoei
Berichten: 619
Geregistreerd: 25-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 19:37

Shivatjuh01 schreef:
Dat mensen denken dat winkels elke dag nieuwe spullen krijgen en het liefst dus drie keer per dag komen zeuren of iets nog niet op voorraad is.. Arrghhh |o _-:(


DIT DUS.
en die mensen die om 10 voor zes komen, heel lang rondsjouwen, vanalles meeslepen naar de kassa, willen weten wat het kost terwijl het er gewoon voor staat. het dan toch te duur vinden, om 5 over 6 weggaan. terwijl de winkel al om 6 uur sluit. |o |o |o |o |o |o

Quanneh

Berichten: 1575
Geregistreerd: 01-03-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 19:41

Dat ik vandaag 11 uur uit was, en nog steeds aan het leren ben. Lang leve de toetsweek -O-

Ariannee

Berichten: 7469
Geregistreerd: 06-02-13
Woonplaats: Strijen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 20:06

aan dat we te horen hebben gekregen dat hier de aldi weggaat en nu alleen de spar hier in de buurt hebben en die is erg duur.

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 20:09

Aan diegene die tegen mij in de lift zei dat ik wel met de trap kon.

Selina

Berichten: 14343
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 20:13

vuurneon schreef:
Aan diegene die tegen mij in de lift zei dat ik wel met de trap kon.


Heb je gezegd dat hij dat zelf maar lekker moest gaan doen?

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 20:33

Selina schreef:
vuurneon schreef:
Aan diegene die tegen mij in de lift zei dat ik wel met de trap kon.


Heb je gezegd dat hij dat zelf maar lekker moest gaan doen?


Nee, ging een beetje lastig om dat tegen iemand in een rolstoel te zeggen :') Heb het uitgelegd waarom ik met de lift ging aangezien ik diegene vaker tegen kom en geen zin heb in elke keer die opmerking :')

Normaal zeg ik dan iets van 'ik ben professioneel lifttester' als ik geen zin heb in verantwoording :+

Mandarijn
Berichten: 9072
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 21:11

Mezelf. -O-

nicole_floor

Berichten: 3275
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 22:24

Aan mijn telefoon, die weer zo lekker snel is.

Arc_En_Ciel

Berichten: 4219
Geregistreerd: 02-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 15:23

Aan mijn moeder die bij iedereen grappen maakt over dat ik verslaafd ben aan mijn telefoon en dat ik er nooit vanaf kan blijven, terwijl ze zelf ie-de-re dag bij het opstaan haar telefoon pakt en hem pas weer neerlegt als ze daadwerkelijk gaat slapen (nee, niet als ze naar bed gaat, maar als ze echt wil slapen). Ze praat niet tegen mij, reageert amper als ik wat zeg (of het is 'hmhm' of 'ok'). Ze telefoneert de HELE dag met klanten, collega's of haar baas terwijl ze een ongeluk heeft gehad en in ziektewet is, en als het niet werkgerelateerd is speelt ze spelletjes als Candy Crush en Farmville of leest ze roddels over bekende mensen.
Er is GEEN MOMENT dat ze haar telefoon een keer loslaat. Het gaat zelfs tot het punt dat ze gewoon niet luistert naar wat ik zeg. En als ik er wat van zeg, luistert ze ineens wel. Dan wordt ze boos en zegt ze: 'Hoor wie het zegt!', terwijl ik vanochtend heb hardgelopen, met mijn hond naar de dierenarts ben gegaan, alleen heb gegeten en tv kijk. Ik zit nog niet eens half zo lang en vaak op mijn telefoon als zij.

Dorus

Berichten: 13230
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 17:34

Dat de zeer interessante interne vacature waar ik in de wandelgangen al van had gehoord gepubliceerd is, maar dat de invulling dusdanig is dat het voor mij helemaal niet interessant is.

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 17:58

Arc_En_Ciel schreef:
Aan mijn moeder die bij iedereen grappen maakt over dat ik verslaafd ben aan mijn telefoon en dat ik er nooit vanaf kan blijven, terwijl ze zelf ie-de-re dag bij het opstaan haar telefoon pakt en hem pas weer neerlegt als ze daadwerkelijk gaat slapen (nee, niet als ze naar bed gaat, maar als ze echt wil slapen). Ze praat niet tegen mij, reageert amper als ik wat zeg (of het is 'hmhm' of 'ok'). Ze telefoneert de HELE dag met klanten, collega's of haar baas terwijl ze een ongeluk heeft gehad en in ziektewet is, en als het niet werkgerelateerd is speelt ze spelletjes als Candy Crush en Farmville of leest ze roddels over bekende mensen.
Er is GEEN MOMENT dat ze haar telefoon een keer loslaat. Het gaat zelfs tot het punt dat ze gewoon niet luistert naar wat ik zeg. En als ik er wat van zeg, luistert ze ineens wel. Dan wordt ze boos en zegt ze: 'Hoor wie het zegt!', terwijl ik vanochtend heb hardgelopen, met mijn hond naar de dierenarts ben gegaan, alleen heb gegeten en tv kijk. Ik zit nog niet eens half zo lang en vaak op mijn telefoon als zij.


Pff de same. Me alleen bij mn zusjes. Zeggen dat ik er niet af kan blijven en er altijd als we beneden achter zitten. Terwijl hun dat juist zijn die alleen maar met hun vriendjes bezig zijn. Zo irritant.

En ik raak geirriteerd van een man die ik goed ken, maar die me soms ook weer zo blij laat voelen.

Isabonny

Berichten: 4358
Geregistreerd: 04-06-07
Woonplaats: ut zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 13:46

Dat manlief de wekker niet had uitgezet en ik dus vanmorgen om half 7 al wakker werd van zijn wekker, terwijl hij helemaal niet thuis is dit weekend -O-

Solmyrkvi

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 16:34

Mensen die elke zin met 'Ik' starten.

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 15:26

Dat ik helemaal niks van wiskunde snap en daar morgen een tentamen over heb.. ligt dus ook wel aan mezelf dat ik te laat ben begonnen..

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 15:31

Mam die niet met 1 maar 2 verkeerde benen uit bed is gekomen , jemig hou op met knorrig doen

xPabloBokt

Berichten: 9465
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 15:45

saabineex schreef:
Dat ik helemaal niks van wiskunde snap en daar morgen een tentamen over heb.. ligt dus ook wel aan mezelf dat ik te laat ben begonnen..


Precies dit..

Ariannee

Berichten: 7469
Geregistreerd: 06-02-13
Woonplaats: Strijen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 21:34

Dat het zo ontieglijk warm is.
dat mij kabel van de ipad kapot is en ik nu geen nieuwe kan halen.

Loei

Berichten: 1308
Geregistreerd: 12-11-09
Woonplaats: Nijverdal

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 21:48

Dat het rijden eindelijk zo lekker ging en vanaf vandaag mijn paard dus hoefbevangen is en dus stil moet staan terwijl we met een maand ons eerste proefje moeten rijden!.... grrrr. Nja wat moet dat moet he! Dat ze snel beter mag worden.

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 16:09

Dat ik iets wil downloaden en hij er elke keer mee komt; mislukt, netwerk fout. Maar het netwerk gewoon goed werkt...

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 16:32

Dat ik denk ik mijn 2 herren van vandaag heb verknald. Omdat ik er te laat mee ben begonnen..

Arc_En_Ciel

Berichten: 4219
Geregistreerd: 02-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 20:07

HorseTimeXL schreef:
Arc_En_Ciel schreef:
Aan mijn moeder die bij iedereen grappen maakt over dat ik verslaafd ben aan mijn telefoon en dat ik er nooit vanaf kan blijven, terwijl ze zelf ie-de-re dag bij het opstaan haar telefoon pakt en hem pas weer neerlegt als ze daadwerkelijk gaat slapen (nee, niet als ze naar bed gaat, maar als ze echt wil slapen). Ze praat niet tegen mij, reageert amper als ik wat zeg (of het is 'hmhm' of 'ok'). Ze telefoneert de HELE dag met klanten, collega's of haar baas terwijl ze een ongeluk heeft gehad en in ziektewet is, en als het niet werkgerelateerd is speelt ze spelletjes als Candy Crush en Farmville of leest ze roddels over bekende mensen.
Er is GEEN MOMENT dat ze haar telefoon een keer loslaat. Het gaat zelfs tot het punt dat ze gewoon niet luistert naar wat ik zeg. En als ik er wat van zeg, luistert ze ineens wel. Dan wordt ze boos en zegt ze: 'Hoor wie het zegt!', terwijl ik vanochtend heb hardgelopen, met mijn hond naar de dierenarts ben gegaan, alleen heb gegeten en tv kijk. Ik zit nog niet eens half zo lang en vaak op mijn telefoon als zij.


Pff de same. Me alleen bij mn zusjes. Zeggen dat ik er niet af kan blijven en er altijd als we beneden achter zitten. Terwijl hun dat juist zijn die alleen maar met hun vriendjes bezig zijn. Zo irritant.

En ik raak geirriteerd van een man die ik goed ken, maar die me soms ook weer zo blij laat voelen.

Moeders.. :))

Ik erger me vandaag nergens aan :D of misschien aan hoe warm het is, maar ik zal eraan moeten wennen ivm de (bijna) 40 graden waar ik straks in moet zitten op vakantie :=

xMarloes

Berichten: 4236
Geregistreerd: 14-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 20:34

Dat ik als een Eskimo op het werk moet zitten... %)

Werken in de airco mag dan wel een luxe zijn, maar recht onder de airco zitten die volop blaast (19 graden) is echt niet fijn. En al helemaal niet als je al een dik vest aan hebt en dat eigenlijk nog niet genoeg is. En dat terwijl het buiten 30 graden is!!!!!!!! {:}

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 22:00

Mn moeder die continu door loopt te zeiken waarom ik mijn hertentamen niet heb gehaald. Men... ik ben 21 dus loop niet zo te zeiken. Zucht..