Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jessica_1998

Berichten: 3404
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 10:55

__Sannne schreef:
Jessica_1998 schreef:
Aan mijn school, ik heb dus nog helemaal geen bevestiging iets gehad dat ik geslaagd ben, niks zwart op wit.

Volgens eerdere berichten zou de uitschrijfdatum vandaag zijn, alleen bij duo is er niks doorgegeven en blijkbaar kan je zelf niet doorgeven dat je je diploma behaald hebt.
Dus een beetje heel erg aan school en een beetje aan duo


Je kan inderdaad niet zelf je diploma's aan DUO doorgeven, maar ik zie ook niet in waarom dat zou moeten? Je kan gewoon je stufi stopzetten per juli als je school je in juni uitschrijft.



Omdat je met stopzetten alleen aan kan vinken dat je vroegtijdig stopt, en dan je studie financiering terug moet betalen, wat niet de bedoeling is

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33858
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 10:55

Of je auto uit laten lijnen. :P

Dorus

Berichten: 13234
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 11:21

Een puzzel waar ik al maanden mee bezig ben, net weer opgepikt en ik kom er maar niet uit. Ondanks een tip van de maker van de puzzel en dat ik van een deel van de puzzel zelfs al weet wat er (ongeveer) uit moet komen krijg ik dat met geen mogelijkheid voor elkaar.

Zilfstar

Berichten: 7548
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 11:30

[***] schreef:
Aan mijn linkervoorband die super veel lawaai maakt zorgt voor trilling, de bandenspanning is op orde, maar geen verschil. Ik moet er zo nog mee naar huis...


Heb ik laatst met mijn Vito ook gehad. Triling werd alleen maar erger. Bleek bij garage dat hij scheef afgesleten was wrs doordat we over een plaat op een bouwplaats gereden zijn. En het rubber stond op barsten (kon het "stof" erdoorheen zien). Mocht accuut niet meer rijden en nieuwe banden erop. Dus even n garage lijkt me wijs.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 11:34

Jessica_1998 schreef:
__Sannne schreef:


Je kan inderdaad niet zelf je diploma's aan DUO doorgeven, maar ik zie ook niet in waarom dat zou moeten? Je kan gewoon je stufi stopzetten per juli als je school je in juni uitschrijft.



Omdat je met stopzetten alleen aan kan vinken dat je vroegtijdig stopt, en dan je studie financiering terug moet betalen, wat niet de bedoeling is


Uh nee? Weet niet hoe je bij die info komt maar dat klopt niet. Je kan gewoon bij DUO je stufi stopzetten en dan idd als reden dat je gestopt bent. Als jij je diploma hebt behaald hoef je je prestatiebeurs niet terug te betalen hoor ;)

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 11:38

Jessica_1998 schreef:
Aan mijn school, ik heb dus nog helemaal geen bevestiging iets gehad dat ik geslaagd ben, niks zwart op wit.

Volgens eerdere berichten zou de uitschrijfdatum vandaag zijn, alleen bij duo is er niks doorgegeven en blijkbaar kan je zelf niet doorgeven dat je je diploma behaald hebt.
Dus een beetje heel erg aan school en een beetje aan duo

Vul deze even in dan weet je precies wat je moet regelen.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 11:47

Ja bij mijn werk zit gelukkig een garage in de buurt, heb geen zin om zo met een klapband te zitten o.i.d., en ik heb er ook helemaal geen verstand van verder helaas :=

little_birdy
Berichten: 12234
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 12:09

[***] schreef:
Aan mijn linkervoorband die super veel lawaai maakt zorgt voor trilling, de bandenspanning is op orde, maar geen verschil. Ik moet er zo nog mee naar huis...



Beter rij je daar niet mee door .
Als het een aandrijfas is of losgetrilde wielbout lig je dadelijk tegen een boom

Marizi

Berichten: 452
Geregistreerd: 08-06-15
Woonplaats: Santa Rosa

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 12:12

Aan mijn deo die 'invisible' moet zijn, maar nu toch een witte streep heeft achtergelaten om mijn net schoon aangetrokken polo :=

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 12:28

ScarOfWars schreef:
Eerder verbaast.. ik werd net om 22:50 gebeld door een NL nummer die ik niet ken en er was een voicemail achtergelaten, waar ik niks van snapte? Heb niet opgenomen, want tja wie belt er nog zo laat.. en al helemaal een onbekend nummer..

edit: Ze bellen morgen maar terug hoor.. als het belangrijk is..


Ik bel net terug en wat krijg ik als antwoord: heb je niet gebeld. Okay dan..

hagelslag
Berichten: 9155
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 16:22

Dat de planners mij niet geloofden maar mijn collega wel.

Klein nadeel van als vrouw vrachtauto rijden.
Ik zeg nu al 3 weken iets is stuk. 4 keer bij de garage geweest die kunnen "niets" vinden.
Behalve dinsdag toen waren alle bouten van de ophanding los( ik had dus de tank kunnen verliezen onderweg).
Vandaag is een collega een rondje op het erf gereden vol beladen met mijn vrachtauto.

En euh hij heeft direct de planners gebeld en gezegd dat de vrachtauto stuk is en na een fatsoenlijke garage moet...
Waarom luisteren die planners niet direct als ik wat zeg
.

Mag morgen dus 80 km volbeladen rijden na de vakgarage volvo...

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 16:24

*naar een garage, niet NA.
O:)

hagelslag
Berichten: 9155
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 17:42

Anoniem schreef:
*naar een garage, niet NA.
O:)



Zum werkstadt :-P
Sorry ik ben soms erg lui qua typen

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 18:09

Dat ik echt even klaar ben met alles en dan voornamelijk mijzelf. Was ik maar wie ik Wilde zijn.
Ik baal zo enorm van mijn leven..

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 18:33

Dat mn moeder nooit mn vaders kant staat tijdens een ruzie met mn broertje. Vind echt dat je als ouders een soort front moet vormen in zo’n geval. Anders krijg je dus iemand als mijn broertje

Jorex

Berichten: 9997
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 18:45

Dat ik net tijdens het lezen bijna languit lag in het door Jorie gegraven gat in de paddock _O-
t Zag er vast heel stom uit.

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 19:35

Mezelf, laat het los man, het is het niet waard.

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 19:47

Dat mijn vriend met onze jonge hond tussen mijn geparkeerde auto en die van een ander in gaat staan. Vervolgens springt de hond tegen Mn auto met als oorzaak een flinke kras. Dit terwijl hij dit had kunnen verwachten -:(-

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 19:58

Aan de buurjongetjes die aan het gillen en het schreeuwen zijn, terwijl ik aan het leren ben voor mijn toets :(

little_birdy
Berichten: 12234
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 20:01

Aan de persoon die door een doorgetrokken streep heen de auto voor me gooit en vervolgens vol op zijn rem gaat staan waardoor ik er achterop knal .
Gelukkig wel toegegeven dat het zijn fout was maar toch zit ik nu met een dik been en de ellende

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 21:32

Mijn ouders. Of, onze ouders.

Mijn broertje heeft mij net iets super belangrijks verteld, maar hij wil het niet aan onze ouders vertellen omdat ze volgens hem super druk zijn... Ik word er zo boos en verdrietig van -:(- |(

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33858
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 21:34

GRRRR

Dure iphone 8 plus gekocht voor 650 euro. Blijkt dat er problemen zijn tussen mijn netwerk (t-mobile via simpel) en iphone 8plus. Heb daar nog nooit wat van gehoord. Zit nu met een achterlijk dure en super fijne telefoon waar ik niet mee kan bellen. |( |( |(
Ligt niet aan de verkoper of iets want is een probleem waar veel iphone gebruikers last van hebben.

Simpel al gebeld en die zeggen van wachten op een update van apple. Apple en t-mobile zijn morgen aan de beurt voor ondervragingen. Anders gaat de telefoon terug maar het was juist zo'n mooie deal. %)

En nee, niet te mooi om waar te zijn... maar was gewoon een hele mooie tweedehands iphone 8plus in een gave kleur die bijna niet tweedehands te krijgen is. :x

Malbec
Berichten: 1956
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 23:34

Steeph schreef:
Mijn ouders. Of, onze ouders.

Mijn broertje heeft mij net iets super belangrijks verteld, maar hij wil het niet aan onze ouders vertellen omdat ze volgens hem super druk zijn... Ik word er zo boos en verdrietig van -:(- |(


Ahw..
dit breekt mijn hart altijd zo

Zilfstar

Berichten: 7548
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 08:02

Aan mijn pakketje uit New York.. of meer de Post.... het is nu ein-de-lijk door de douane heen en is bekend bij PostNL. So far so good. Maar nu staat er ineens een rembours bedrag bij van € 18 en dat het afgeleverd wordt op een postagentschap, terwijl op de website staat dat ze het bij rembours eerst 2 maal thuis proberen. Ben benieuwd hoe ik nu bericht krijg dat het pakkketje af te halen is. En ik BAAL dus van die extra kosten. € 18 op 2 pins van $30... -O- Dat had ik dus echt niet verwacht!

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 08:40

Mn lichaam, ik loop al de hele week te sukkelen. Hoofdpijn, migraine en mn knie die los lijkt te zitten en raar voelt. Ik doe al rustig aan al de hele week, heb geen stress waar ik me bewust van ben en geen drukke agenda of wat dan ook. Ik drink genoeg en blijf netjes uit de zon.