Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wemkelover

Berichten: 4697
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 15:18

Ik me momenteel even echt niet lekker voel, eigen schuld weet ik, hoort erbij weet ik.
Zo meteen maar weer even rustig proberen in te pakken en adres wijzigingen doen denk ik

Teats

Berichten: 91
Geregistreerd: 27-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 15:23

Ik ben door een mislukt herstelsysteem al mijn foto's op mijn iphone kwijtgeraakt. Reservekopie is ineens verdwenen dus ik kon mijn telefoon alleen nog terugzetten naar april 2017 :(

Cowboy55
Berichten: 8520
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 15:24

Valerie93 schreef:
Aan dat ik zenuwachtig ben voor mijn rijles. Nergens voor nodig maar heb bijna 1 maand niet meer gereden.


Wil je nog specifieke delen van NL ontruimd hebben voordat je gaat rijden? :D

Lieszje
Berichten: 7184
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 15:28

Valerie93 schreef:
Aan dat ik zenuwachtig ben voor mijn rijles. Nergens voor nodig maar heb bijna 1 maand niet meer gereden.

Gaat helemaal goedkomen :D
Eerste keer op de weg? :)

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 17:23

Sonjaaa schreef:
Ik ben door een mislukt herstelsysteem al mijn foto's op mijn iphone kwijtgeraakt. Reservekopie is ineens verdwenen dus ik kon mijn telefoon alleen nog terugzetten naar april 2017 :(


Dat heeft normaal geen invloed op de foto en video bestanden, mits je die ook automatisch opslaat in je iCloud.

hagelslag
Berichten: 9156
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 17:26

Dazen. Dan heb je al dazenvallen staan en alsnog is longeren onmogelijk. Oke dat betekend zonder de dazenvallen was het nog erger geweest maar alsnog

Dorus

Berichten: 13234
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 18:13

M’n hond die de afgelopen twee weken niets anders doet dan kloten. En we moeten zaterdag examen lopen. Daar gaat op deze manier echt niks van terecht komen.

NoTwixLeft
Berichten: 606
Geregistreerd: 06-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 19:39

Tigress schreef:
Dat ik een bericht niet gezien heb die ergens geplaatst is, hij nu wel verwijderd is en ik nieuwsgierig ben wat het bericht nou was _O-

Ik vermoed dat ik hetzelfde heb over precies hetzelfde bericht :')

lenaa_tje

Berichten: 10349
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 20:19

Zilfstar schreef:
Duits.... van dochter. Ze heeft toetsweek en moet zo'n 200 woorden leren (VWO2) en ik ben al een paar dagen bezig (met liefde hoor) om oefeningen voor haar te maken... OK mijn woordenschat wordt ook weer bijgespijkerd maar ik voel me zoooooo alsof ik zelf weer in de 2e zit... -O-

Hebben ze geen online methode? Waarbij dat kan? Of even zoeken of iemand wat heeft open staan op quizlet ?

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 20:34

Dat ik niet weet wat voor werk ik nu in hemelsnaam moet gaan doen...

Teats

Berichten: 91
Geregistreerd: 27-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 21:39

Daphara schreef:
Sonjaaa schreef:
Ik ben door een mislukt herstelsysteem al mijn foto's op mijn iphone kwijtgeraakt. Reservekopie is ineens verdwenen dus ik kon mijn telefoon alleen nog terugzetten naar april 2017 :(


Dat heeft normaal geen invloed op de foto en video bestanden, mits je die ook automatisch opslaat in je iCloud.


Klopt er is iets heel raars gebeurd, in de nacht is mijn scherm blijven hangen op de melding dat ik moest koppelen met itunes. Via itunes moest ik een herstel uitvoeren maar dit werkte volgens itunes niet waardoor ik mijn telefoon terug moest zetten naar fabrieksinstellingen. Al mijn cloud was ineens helemaal leeg en ik kon ook geen recente reservekopie vinden. Ik heb ruim een half uur gebeld met apple support maar ook zij konden mij niet helpen...

Britta31

Berichten: 13175
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 21:52

Dat de vliegende mieren weer in huis zitten.

Tigress

Berichten: 8947
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 22:50

NoTwixLeft schreef:
Tigress schreef:
Dat ik een bericht niet gezien heb die ergens geplaatst is, hij nu wel verwijderd is en ik nieuwsgierig ben wat het bericht nou was _O-

Ik vermoed dat ik hetzelfde heb over precies hetzelfde bericht :')

Ik denk het ook _O-

Oh, en een ergerpuntje van de avond...ik kan geen Frans, en google translate werkt niet mee.

''Fichez lui la paix !
Il y a des choses qu'on ne photographie pas !!
Les chattes sont très pudiques quand elles mettent bas.''

Iets met dat ik haar met rust moet laten, geen foto van moet maken...maar dat laatste zinnetje wil maar niet goed vertaald worden. Automatisch vertalen heeft het over bescheiden poedersuiker, maar ik denk niet dat mijn kat daar last van heeft >;) :')

Bloemetje75
Berichten: 1993
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 22:53

"Gun haar haar rust. Er zijn zaken die men niet fotografeert. Katten zijn erg op hun privacy gesteld wanneer ze bevallen."

Vrije vertaling als Nederlander die al tijdje in Vlaanderen woont en veel in Frankrijk op vakantie gaat....

Tigress

Berichten: 8947
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 23:04

Wauw, thanks! Weet ik in ieder geval dat ik niet gek ben dat het niet overeen komt met hetgeen wat ik gefotografeerd heb :=
Poeslief heeft een vreemde plek aan de binnenkant van haar bekje. Vroeg me al af wat een bevalling ermee te maken had (engels gaf als resultaat dat het met ''giving birth'' te maken had. Maar ik vond het zo vreemd dat ik dacht dat het aan de translate lag :+ )

Dorus

Berichten: 13234
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 23:58

Ik wilde zeggen om het eerst eens naar het Engels te vertalen, omdat die vertalingen kwalitatief vaak beter zijn, maar dat had je dus al gedaan.

Jessica_1998

Berichten: 3404
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 00:08

Aan mijn school, ik heb dus nog helemaal geen bevestiging iets gehad dat ik geslaagd ben, niks zwart op wit.

Volgens eerdere berichten zou de uitschrijfdatum vandaag zijn, alleen bij duo is er niks doorgegeven en blijkbaar kan je zelf niet doorgeven dat je je diploma behaald hebt.
Dus een beetje heel erg aan school en een beetje aan duo

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 00:19

Jessica_1998 schreef:
Aan mijn school, ik heb dus nog helemaal geen bevestiging iets gehad dat ik geslaagd ben, niks zwart op wit.

Volgens eerdere berichten zou de uitschrijfdatum vandaag zijn, alleen bij duo is er niks doorgegeven en blijkbaar kan je zelf niet doorgeven dat je je diploma behaald hebt.
Dus een beetje heel erg aan school en een beetje aan duo


Je kan inderdaad niet zelf je diploma's aan DUO doorgeven, maar ik zie ook niet in waarom dat zou moeten? Je kan gewoon je stufi stopzetten per juli als je school je in juni uitschrijft.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 10:00

Dat we appelflap een mail hebben gehad van ‘neem wat lekkers mee’ en dat ik dat dus heb gedaan en dat nu door iedereen is opgegeten toen ik even iets vragen was. Ik heb nog 1 kikker en 1 dropje over van twee volle zakken. Neem dan appelflap zelf eten mee.. kan hier zo niet tegen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33859
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 10:02

Om 6:55 wakker gemaakt worden door je hamster die ontsnapt is en terug wil naar haar hok. Dat maakte ze duidelijk door aan het bed te krabben. Als een hond. :=

(Ontsnappen is niet erg, ze kan nergens heen)

Legoblokje
Berichten: 2201
Geregistreerd: 24-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 10:03

Jessica_1998 schreef:
Aan mijn school, ik heb dus nog helemaal geen bevestiging iets gehad dat ik geslaagd ben, niks zwart op wit.

Volgens eerdere berichten zou de uitschrijfdatum vandaag zijn, alleen bij duo is er niks doorgegeven en blijkbaar kan je zelf niet doorgeven dat je je diploma behaald hebt.
Dus een beetje heel erg aan school en een beetje aan duo


Kan je niet bellen met je school hoe of wat? Wel mondeling dus dat je wel geslaagd bent?

Meile
Berichten: 837
Geregistreerd: 20-02-12
Woonplaats: Almere

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 10:11

Aan dat ik zo ontzettend zenuwachtig ben voor mijn presentatie. Er hangt niets vanaf, maar toch ben ik zoooooo zenuwachtig

Britta31

Berichten: 13175
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 10:22

Adem in,adem uit.Komt goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 10:43

Aan mijn linkervoorband die super veel lawaai maakt zorgt voor trilling, de bandenspanning is op orde, maar geen verschil. Ik moet er zo nog mee naar huis...

Dorus

Berichten: 13234
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 10:54

[***] schreef:
Aan mijn linkervoorband die super veel lawaai maakt zorgt voor trilling, de bandenspanning is op orde, maar geen verschil. Ik moet er zo nog mee naar huis...

Goed gebalanceerd? Dat is namelijk eerder de oorzaak van trillingen dan de juiste bandenspanning. Ik zou er even mee naar de bandenboer gaan.