Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 21:11

Mensen die zich niet aan afspraken houden. -O-

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 21:13

Campingleven is niks voor mij... IK HEB HET KOUDDDD.

Legoblokje
Berichten: 2201
Geregistreerd: 24-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 22:41

Dat mijn kat gisteravond ontsnapt is van onze tijdelijke woning en ik hem nu nergens kan vinden en mij zo af vraag hoe het met m gaat. Ik wil m terug!

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 23:29

JCDJK schreef:
Dat mijn kat gisteravond ontsnapt is van onze tijdelijke woning en ik hem nu nergens kan vinden en mij zo af vraag hoe het met m gaat. Ik wil m terug!


O wat vervelend zeg, hopelijk is hij snel weer terecht, zit je al lang in die tijdelijke woning of echt nog maar net?

Britta31

Berichten: 13175
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 00:06

Dat mijn schoonzusje en zwager een pakket van de voedselbank krijgen terwijl ze geld genoeg hebben.Hij rookt als een ketter en bier is hij ook niet vies van.Wordt dat niet gecontroleert door de voedselbank?En ze vond de koekjes niet lekker.

iirrssjjee

Berichten: 5956
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 00:22

Britta31 schreef:
Dat mijn schoonzusje en zwager een pakket van de voedselbank krijgen terwijl ze geld genoeg hebben.Hij rookt als een ketter en bier is hij ook niet vies van.Wordt dat niet gecontroleert door de voedselbank?En ze vond de koekjes niet lekker.


Voedselbank kijkt alleen naar inkomen, niet waar je dat inkomen aan uitgeeft...

Britta31

Berichten: 13175
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 00:25

Ik weet dat ze ook nog een hele goede spaarrekening heeft.Maar dat is op haar naam en ze kan er niet aankomen zonder toestemming.Ik vindt dit toch niet kloppen.

Vealosz

Berichten: 4557
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 00:34

Laat gaan. Ja, er zijn gezinnen die het beter kunnen gebruiken. Daar twijfel ik niet over. Maar vaak is Karma om de hoek. ;)

Britta31

Berichten: 13175
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 00:57

Ik weet het.Maar het klopt niet.Vooral ook het geklaag over wat erin zat.

nicole_floor

Berichten: 3287
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 15:56

Mijn studie ontwijkend gedrag. Dat ik me totaal niet kan concentreren op me afstudeer opdracht en dat word de hele tijd loopt te poedersuiker mijn mijn opzet van het verslag.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 16:06

Een gezin nu bij de mac wat continu tegen de kinderen schreeuwt en ze gewoon bijna mept. Kinderen hebben nu al 3 keer gehuild. Niet huilen Alsin opstandig doen maar huilen omdat die ouders zo schreeuwen. Ze schelden ze uit. Als die man 1 keer echt gaat slaan ga ik er echt qat van zegen :wow:

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 00:24

Dat de spin die net nog op mijn muur zat nu opeens verdwenen is terwijl ik moed verzamelde om hem te pakken |(
Nu ga ik in de logeerkamer slapen :evaw:

Jessica_1998

Berichten: 3404
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 01:39

Dat er al de hele week een mug op m'n slaapkamer zit, maar ik hem niet te pakken krijg, alleen hij mij wel....zit compleet onder de muggenbulten

Vealosz

Berichten: 4557
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 01:46

Jessica_1998 schreef:
Dat er al de hele week een mug op m'n slaapkamer zit, maar ik hem niet te pakken krijg, alleen hij mij wel....zit compleet onder de muggenbulten


Hij jou dus wel. :') :(:)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110822
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 02:11

Het snurken van mijn man... Slaap ik eindelijk, begint hij als een kettingzaag te snurken :\
Ik weet dat hij er niets aan kan doen, maar wanneer je een slaapstoornis hebt, dan is dit dubbel zo frustrerend.

Marcella

Berichten: 36850
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 05:44

Dat ik gisteren uiteindelijk flink beroerd ben geworden van de koppijn en hierdoor vannacht uiteindelijk onrustig geslapen heb doordat ik 's middags heb liggen dommelen op de bank.

Isabonny

Berichten: 4358
Geregistreerd: 04-06-07
Woonplaats: ut zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 08:55

Dat mijn dochter het al heeft opgegeven dat ze dit jaar nog gaat halen en dan ook echt niets meer wil doen :(. Ze heeft nog 5 weken te gaan en kan nog diverse studiepunten halen, maar ze vertikt het gewoon. Hoe harder wij praten, hoe meer ze zich verzet. En DAT is iets waar ze wel heeeel goed in is -O- .

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 09:12

Mama, ben jij dat? :+

Helaas herken ik mezelf daarin. Ik sta op het punt om voor de tweede keer in 3havo te blijven zitten wat dus niet mag, en dus zal ik dan naar mavo moeten. Ik ben vorig jaar van school gewisseld, was voor mijzelf heel goed maar voor mijn cijfers minder. Ik ging wel van 4’en en 1 voldoende naar nu alles voldoende en 2 5’en en 1 4. Maar op deze nieuwe school is dat nog niet goed genoeg (op andere wel) omdat er op deze school een regel voor doubleurs is. En ja ik ben blijven zitten op die andere school en doe dat jaar hier over, maar toch geldt dat als doubleur.

Mijn ouders pushen mij ook heel erg, maar dit werkt ook voor mij averechts. Ik heb graag de controle. En om het idee te hebben dat ik de controle heb en niet zij, ga ik juist het tegen over gestelde doen, het dus niet doen.

Maar ik zit nu dus met het probleem dat de mavo scholen mij te goed vinden met mijn 2 5’en en een 4. En vinden dat ik op havo moet blijven. Maar dat mag dus niet omdat ik al een keer in de onderbouw ben blijven zitten.

Ik vind het vooral naaiend dat ik eigenlijk al veel betere cijfers heb, en ik op andere scholen ruim over was gegaan (ook als ik op die ene school was blijven zitten). Maar dat ik door de wissel nu wel goede cijfers heb maar Nogsteeds niet over kan..

iirrssjjee

Berichten: 5956
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 09:27

Trui schreef:
Mama, ben jij dat? :+

Helaas herken ik mezelf daarin. Ik sta op het punt om voor de tweede keer in 3havo te blijven zitten wat dus niet mag, en dus zal ik dan naar mavo moeten. Ik ben vorig jaar van school gewisseld, was voor mijzelf heel goed maar voor mijn cijfers minder. Ik ging wel van 4’en en 1 voldoende naar nu alles voldoende en 2 5’en en 1 4. Maar op deze nieuwe school is dat nog niet goed genoeg (op andere wel) omdat er op deze school een regel voor doubleurs is. En ja ik ben blijven zitten op die andere school en doe dat jaar hier over, maar toch geldt dat als doubleur.

Mijn ouders pushen mij ook heel erg, maar dit werkt ook voor mij averechts. Ik heb graag de controle. En om het idee te hebben dat ik de controle heb en niet zij, ga ik juist het tegen over gestelde doen, het dus niet doen.

Maar ik zit nu dus met het probleem dat de mavo scholen mij te goed vinden met mijn 2 5’en en een 4. En vinden dat ik op havo moet blijven. Maar dat mag dus niet omdat ik al een keer in de onderbouw ben blijven zitten.

Ik vind het vooral naaiend dat ik eigenlijk al veel betere cijfers heb, en ik op andere scholen ruim over was gegaan (ook als ik op die ene school was blijven zitten). Maar dat ik door de wissel nu wel goede cijfers heb maar Nogsteeds niet over kan..


Bij de neeste scholen mag je maar max 3 minpunten hebben op 2 vakken om over te gaan (dus max 1 4 en 1 5). Dus zo gek vind ik het eerlijk gezegd niet. En de mavo is verplicht jou te ontvangen. Al zou je er zelf vvoor kiezen om naar mavo te gaan, als je alleen maar voldoendes zou hebben.

Isabonny

Berichten: 4358
Geregistreerd: 04-06-07
Woonplaats: ut zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 09:27

Trui schreef:
Mama, ben jij dat? :+

Helaas herken ik mezelf daarin. Ik sta op het punt om voor de tweede keer in 3havo te blijven zitten wat dus niet mag, en dus zal ik dan naar mavo moeten. Ik ben vorig jaar van school gewisseld, was voor mijzelf heel goed maar voor mijn cijfers minder. Ik ging wel van 4’en en 1 voldoende naar nu alles voldoende en 2 5’en en 1 4. Maar op deze nieuwe school is dat nog niet goed genoeg (op andere wel) omdat er op deze school een regel voor doubleurs is. En ja ik ben blijven zitten op die andere school en doe dat jaar hier over, maar toch geldt dat als doubleur.

Mijn ouders pushen mij ook heel erg, maar dit werkt ook voor mij averechts. Ik heb graag de controle. En om het idee te hebben dat ik de controle heb en niet zij, ga ik juist het tegen over gestelde doen, het dus niet doen.

Maar ik zit nu dus met het probleem dat de mavo scholen mij te goed vinden met mijn 2 5’en en een 4. En vinden dat ik op havo moet blijven. Maar dat mag dus niet omdat ik al een keer in de onderbouw ben blijven zitten.

Ik vind het vooral naaiend dat ik eigenlijk al veel betere cijfers heb, en ik op andere scholen ruim over was gegaan (ook als ik op die ene school was blijven zitten). Maar dat ik door de wissel nu wel goede cijfers heb maar Nogsteeds niet over kan..


Oeps? :D Nee, ik ben niet jouw Mama :P , maar blijkbaar willen alle ouders gewoon hetzelfde voor hun kind. Goede cijfers om mee over te kunnen gaan.
En blijkbaar zijn bijna alle kids hetzelfde: als ze zich maar tegen ons ouders (en leraren) kunnen verzetten.

Mijn dochter heeft ook wel eens gezegd: "Ja maar, dan hebben zij (de leraren) gewonnen!"
Met andere woorden: als ik zeg dat het niet lukt, dan lukt het ook niet. En als het per ongeluk wel lukt, dan vind ik dat toch niet leuk, want dan blijken de leraren toch gelijk te hebben gehad. -O- :x .

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 09:29

Naja bij de scholen hier in de buurt zou ik wel over gaan.

En de mavo wil mij nieteens op gesprek, met het excuus dat ik met deze cijfers waarschijnlijk geen motivatie hou en ze bang zijn dat het te saai wordt. Dus ze weigeren ons gewoon. Nieteens op gesprek.

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 09:47

Aan mijn zenuwen.. moet een adviesgesprek doen vanmiddag maar word zo nerveus wanneer mensen meekijken..

Mandarijn
Berichten: 9072
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 10:32

Eigenlijk van de afgelopen dagen al. Mannen. :')

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 10:37

Aan het feit dat de stichting waar wij waarschijnlijk een hond voor op zullen vangen, nog steeds niet heeft laten weten of we een hond krijgen. Terwijl ze zondag al aankomen in Nederland.. -O-

Isabonny

Berichten: 4358
Geregistreerd: 04-06-07
Woonplaats: ut zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 13:15

_classic schreef:
Aan het feit dat de stichting waar wij waarschijnlijk een hond voor op zullen vangen, nog steeds niet heeft laten weten of we een hond krijgen. Terwijl ze zondag al aankomen in Nederland.. -O-


Welke stichting is dat, als ik vragen mag?