Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 23:45

Dat mensen tijdens een concert (in een zaal) perse moeten filmen of fotos moeten maken met flits!

Dorus

Berichten: 13215
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 00:33

Dat iemand het nodig vond op dit tijdstip voor de trein te springen. Ik hoorde de trein en vond hem al zo’n kabaal maken en ineens was het stil. 10 minuten later niets als sirenes, ze blijven maar gaan! En volgens mij hoor ik nu de trauma heli aankomen en die blijft maar cirkelen op zoek naar een landingsplek.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 00:45

Dorus schreef:
Dat iemand het nodig vond op dit tijdstip voor de trein te springen. Ik hoorde de trein en vond hem al zo’n kabaal maken en ineens was het stil. 10 minuten later niets als sirenes, ze blijven maar gaan! En volgens mij hoor ik nu de trauma heli aankomen en die blijft maar cirkelen op zoek naar een landingsplek.


Dat iemand het nodig vond om op dit tijdstip voor de trein te springen? Sorry hoor maar ik vind dit toch ergens wel respectloos. Het is al erg genoeg dat die bewuste persoon geen andere uitweg meer zag dan deze en dan ga jij je ergeren aan het feit dat de trein kabaal maakt en je sirenes hoort? Het is erg vervelend voor je maar voor de persoon in kwestie nog wel 10 keer zo erg.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 00:48

SavannahNx schreef:
Dorus schreef:
Dat iemand het nodig vond op dit tijdstip voor de trein te springen. Ik hoorde de trein en vond hem al zo’n kabaal maken en ineens was het stil. 10 minuten later niets als sirenes, ze blijven maar gaan! En volgens mij hoor ik nu de trauma heli aankomen en die blijft maar cirkelen op zoek naar een landingsplek.


Dat iemand het nodig vond om op dit tijdstip voor de trein te springen? Sorry hoor maar ik vind dit toch ergens wel respectloos. Het is al erg genoeg dat die bewuste persoon geen andere uitweg meer zag dan deze en dan ga jij je ergeren aan het feit dat de trein kabaal maakt en je sirenes hoort? Het is erg vervelend voor je maar voor de persoon in kwestie nog wel 10 keer zo erg.


En vergeet de nabestaanden niet ;(

Justme_Lisaa

Berichten: 2171
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 07:04

Dorus schreef:
Dat iemand het nodig vond op dit tijdstip voor de trein te springen. Ik hoorde de trein en vond hem al zo’n kabaal maken en ineens was het stil. 10 minuten later niets als sirenes, ze blijven maar gaan! En volgens mij hoor ik nu de trauma heli aankomen en die blijft maar cirkelen op zoek naar een landingsplek.


Wauw, misschien op een cursus inlevingsvermogen? Dus het is vervelender voor jou dat je nu niet meer aan slapen kan toekomen, dan iemand die geen andere uitweg met zag in het leven waardoor hij niets anders kon dan er een einde aan te maken.
Niet alleen dat, maar ook de machinist die het gezien heeft een de nabestaande die vannacht hebben moeten horen dat er iemand is overleden.

Wat een harteloos persoon ben je, bah :n .

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 07:58

Nou nou nou.. ze mag het toch vervelend vinden. Betekent niet dat het minder afschuwelijk is voor slachtoffer en nabestaanden, maar je ergeren aan je trein die niet rijdt is knap irritant. En daar gaat dit topic toch over?

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 08:04

Saleisha schreef:
Nou nou nou.. ze mag het toch vervelend vinden. Betekent niet dat het minder afschuwelijk is voor slachtoffer en nabestaanden, maar je ergeren aan je trein die niet rijdt is knap irritant. En daar gaat dit topic toch over?


Ik denk niet dat zij gebruik maakte van de trein maar thuis (probeerde) te slapen.

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 08:10

Ahhh oke, ik ging er even vanuit dat ze op een station stond op dat tijdstip. Dan snap ik jullie reacties iets meer.

Justme_Lisaa

Berichten: 2171
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 08:12

Saleisha schreef:
Nou nou nou.. ze mag het toch vervelend vinden. Betekent niet dat het minder afschuwelijk is voor slachtoffer en nabestaanden, maar je ergeren aan je trein die niet rijdt is knap irritant. En daar gaat dit topic toch over?


Ze wilde slapen en kon dat niet door alle geluiden van sirenes, de trein en de traumaheli. Dat is iets anders dan je irriteren door de trein die niet reed en dat laatste kan ik zeker ook begrijpen.

Maar je kan het toch iets genuanceerder brengen, dit is gewoon kan egoïstisch hoe ze het beschrijft. En daar komen de geagiteerde reacties denk ik vandaan ;-). Tenminste die van mij wel.

Edit, lekker bijdehand, niet goed gekeken haha. Iemand was me al voor.

Dorus

Berichten: 13215
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 08:49

Bokt op z’n smalst

Dorus

Berichten: 13215
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 08:55

Hebben jullie wel eens gedacht aan de machinist? Wat voor trauma hij krijgt als er ineens iemand voor zijn trein staat en hij weet dat hij nooit meer op tijd kan remmen? En de hulpverleners die alle onderdelen bij elkaar moeten schrapen?
Er zijn andere opties als je geen uitweg meer ziet, voor de trein springen is naar mijn mening heel erg asociaal.

En in dit topic kan je kwijt waar je je aan ergert. En ik ergerde me gisterenavond aan die sirenes die maar bleven loeien ook al waren de wagens allang ter plaatse.
En nu erger ik me aan jullie die niet gewoon dit topic kunnen zien voor wat het is. Een uitlaatklep.

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 09:03

Dat ik weer een ontzettend slechte nacht heb gehad. Pas om 4 uur in slaap kunnen komen maar moest wel nu al op.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 17:45

Ben echt HELEMAAL verbrand. En vooral in mn gezicht. Zo lelijk ben net een kreeft :+

Tigress

Berichten: 8944
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 17:56

Aan de hond van mijn moeder. Het is een lieve hond hoor, maar echte vriendjes zullen we niet worden. Hij vind het geen bal aan met mij, en laat dat ook altijd duidelijk merken. Hij piept bij het kleinste beetje, en is een ontzettende aansteller. Daar kan ik zo weinig mee :+ Ik heb echt dagelijks ''doe eens normaal man!'' momentjes met hem.
Vandaag nog tilde hij zijn poot omhoog bij een bankje...maar daar zat een man op! :oo Het was op een groot losloopveld, en ik keek op dat moment net even naar Jarv...hoor ik ineens een man vloeken over ''die zeikhond''. Daarna hem angstvallig bij dat bankje vandaan moeten houden, maar dan denkt hij dus meteen dat hij iets ontzettend fout heeft gedaan en is de luisterknop foets...hij kan dan enkel nog zijn best doen om voor mij weg te lopen |o Waarna ik dus weer ''doe normaal man'' denk :roll:

Jorex

Berichten: 9962
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 18:22

De warmte nu, ik smelt...

Marcella

Berichten: 36753
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 19:29

Fennadev schreef:
De warmte nu, ik smelt...

Same. -O-

xPabloBokt

Berichten: 9442
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 20:12

Mensen op de weg die eindeloos links plakken op een tweebaansweg maar geen haar sneller rijden dan degene naast hun.. |o

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 11:38

xPabloBokt schreef:
Mensen op de weg die eindeloos links plakken op een tweebaansweg maar geen haar sneller rijden dan degene naast hun.. |o

Of mensen die op de linkerbaan bij het stoplicht gaan staan en dan intens langzaam optrekken |o

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 11:38

Mijn hooikoorts... |o %)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33817
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 12:35

Mijn dure fitbit horloge waarvan het bandje spontaan los schiet... :n

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 12:46

Een verkeerde livestream waardoor ik nu gemist heb hoe het kidsteam van mijn manege hun wedstrijd heeft gereden. Was een opname van de ochtend voor de pauze. En dat stuk na de pauze, waar hun dus in zitten, is nu samen met de prijsuitreiking blijkbaar een doorlopende stream waardoor ik t ook niet terug kan kijken. Erg jammer weer.

cursebreaker

Berichten: 11505
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 13:24

Mensen die het woord PISSEN gebruiken i.p.v. PLASSEN.
I know; first world problems and all..
maar ik krijg er gewoon echt de kriebels van :') :')

Merileth

Berichten: 1117
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 13:26

Dat ik met de kaasschaaf ben uitgeschoten vanochtend en me in mijn duim gesneden heb. Het doet nog steeds zeer.

xPabloBokt

Berichten: 9442
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 14:26

Aan dat ik lekker met mijn nicht ging zwemmen maar het ineens keihard ging regenen en we dus na 2 uur alweer naar huis moesten..

cursebreaker

Berichten: 11505
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 14:29

xPabloBokt schreef:
Aan dat ik lekker met mijn nicht ging zwemmen maar het ineens keihard ging regenen en we dus na 2 uur alweer naar huis moesten..


Zoonlief verheugde zich ook al sinds gisteren erop dat hij vandaag dan eindelijk in het badje mocht zwemmen achterom - welke we gisteren aan't opzetten waren.
Tegen de tijd dat we klaar waren, begon het te regenen en te stormen :') -O- stom weer