Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tigress

Berichten: 8946
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 13:14

Dat ik na mijn eerste keer weer 5 uur werken graag lekker thuis wil zijn om mijn rug rust te geven, maar ik het huis niet in kan omdat ik geen sleutel heb en iedereen verder van huis is :+
Mooiste van alles, het is nu weer wachten op de volgende bui, dus in het ergste geval ben ik straks moe, sjaggie en zeiknat :')

Edit; beide ouders zitten op ongeveer een uur afstand, en nog lang niet in staat om hier te komen. Dit wordt nog leuk _O-
Laatst bijgewerkt door Tigress op 28-04-18 13:20, in het totaal 1 keer bewerkt

theadora99

Berichten: 3634
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 13:15

Dat ik al een week pijn heb aan mijn stuitje, niet weet waardoor het komt en wat ik er aan kan doen, en vanmorgen op een bokeknd paard heb gezeten en ik nu ook nog last van mijn pols heb. En de hele week zo’n beetje nog moet werken :+

Dorus

Berichten: 13227
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 15:08

Dat mijn man zich absoluut niet kan vermaken zonder tv en ik nu dus koppijn heb van al het gezeik omtrent het afgesteld krijgen van de schotel.

Nayomie
Berichten: 32787
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 17:17

Mensen met gebrek aan zelfstandigheid/verantwoordelijkheid. -O-

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 20:16

Aan dat ik gewoon niet meer weet wat ik aan het doen ben.. Ik word zo gek van mijzelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 02:26

Dat mijn vriend op vrijgezellen weekend is in Gent. Hij van Gent een taxi ging nemen samen met zijn neef naar een nicht om te gaan logeren. Toen ik een uur geleden wakker werd bleken ze aan het liften te zijn en bij een man in de auto te zitten waardoor ik a. Nu niet meer in slaap geraak b. Zodra ik weer wat wegdommel wakker schiet met het idee dat ze worden vermoord ofzo c. Ik weet dat ik mij aanstel. Pffff... Wekker gaat om 5.45 om te gaan werken.

carineken

Berichten: 693
Geregistreerd: 21-12-07
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 07:11

Ik erger mij enorm aan mijn halve stal.
Ik zeg A kind doet B.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 08:33

Iets waar ik mij eigenlijk niet in erger, maar wat mij wel intens verdrietig maakt. Dat ik geen vrienden/vriendinnen heb. Sinds ik ben verhuisd kennen velen mij niet meer. Ik weet dat ik een eindje ben verhuisd, maar goed :( Het besef dat ik na meer dan een jaar nog altijd zelfs geen kennis heb in de buurt komt wat rauw binnen.

Eske_B

Berichten: 15104
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 09:55

DeMolenhoek schreef:
Iets waar ik mij eigenlijk niet in erger, maar wat mij wel intens verdrietig maakt. Dat ik geen vrienden/vriendinnen heb. Sinds ik ben verhuisd kennen velen mij niet meer. Ik weet dat ik een eindje ben verhuisd, maar goed :( Het besef dat ik na meer dan een jaar nog altijd zelfs geen kennis heb in de buurt komt wat rauw binnen.

Zit je bij een vereniging? Sport je? Hobby zoeken die je met anderen kan doen?
Wel heel zuur en naar van je vroegere vrienden, maar hopelijk kan je op zo'n manier weer nieuwe ontmoeten :)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 10:00

Qua wisselend uurrooster is dat flink moeilijk helaas. Heel veel activiteiten in de avond lukken mij niet. Ik probeer dan wel maar snap dat niemand er gelukkig van wordt als ik 7/10 niet kan :) Maar ik gok dat het wel in orde komt. Binnen 5 jaar ofzo :') Binnen een half jaar gaat mijn kleine naar de chreche beginnen gaan. Hoop daar wat mama’s tegen te komen :j

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 10:18

Dat het ov op 30/04 en 01/05 gaan staken en ik juist díe dinsdag ergens een afspraak heb.. Heb echt ff het idee alsof werkelijk álles tegen zit.

Marcella

Berichten: 36782
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 11:08

DeMolenhoek schreef:
Iets waar ik mij eigenlijk niet in erger, maar wat mij wel intens verdrietig maakt. Dat ik geen vrienden/vriendinnen heb. Sinds ik ben verhuisd kennen velen mij niet meer. Ik weet dat ik een eindje ben verhuisd, maar goed :( Het besef dat ik na meer dan een jaar nog altijd zelfs geen kennis heb in de buurt komt wat rauw binnen.

Aan de andere kant kan je dan ook wel afvragen of het echte vrienden zijn. ;)

En wat dat betreft ben ik blij met de volkstuin vereniging hoewel ik een van de jongere personen ben, maar gelukkig komen er ook genoeg nieuwe jongere mensen erbij. Hoewel sommige ouderen ook flink negatief kunnen zijn betreffende een vrouw en moestuin. :')

Eske_B

Berichten: 15104
Geregistreerd: 19-08-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 14:03

De APA regels voor het schrijven van artikelen. Zo een half uur bezig met de referentielijst goed krijgen _-:(

theadora99

Berichten: 3634
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 14:09

Eske_B schreef:
De APA regels voor het schrijven van artikelen. Zo een half uur bezig met de referentielijst goed krijgen _-:(


Scribbr, de redder in nood. Enige manier waarop ik goede punten krijg voor mijn literatuurverwijzingen, hahaha. Ideaal.

_Mellanie

Berichten: 2509
Geregistreerd: 11-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 17:12

Asvinia schreef:
Dat het ov op 30/04 en 01/05 gaan staken en ik juist díe dinsdag ergens een afspraak heb.. Heb echt ff het idee alsof werkelijk álles tegen zit.


Hier het zelfde ik moet naar mijn afstudeer bedrijf vanwege een gesprek.

Reisje van 180 km wat uit eigen zak betaald moet worden

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 17:22

Dat mijn stalgenoten mijn paard alleen achter laten in de wei, terwijl de regel is dat er niemand een paard alleen achter laat en mijn paard daar ook echt niet tegen kan -:(- . En dan ook nog zien dat ze er allemaal zijn......lekker sociaal. En wel aan mij vragen of ik mee loop om er mee te nemen als er nog 2 staan altijd....denk dat ik daar volgende keer ook geen tijd voor heb. Zo teleurgesteld aangezien ik altijd voor iedereen klaar sta om te helpen op stal, denk dat ik daar nu echt een eind aan ga maken

purny

Berichten: 27535
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 17:22

Aan m'n rug. Ik heb al voor de tweede week in het weekend pijn in m'n rug. Voel me net zo'n granny

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 18:14

Ik mis paarden en paardrijden.
Ga sinds kort naar de sportschool maar je traint voor je eigen lichaam. Ik vond het altijd zo geweldig om mij en mijn paard als team te trainen.

Laibadji

Berichten: 1689
Geregistreerd: 18-06-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 22:44

DeMolenhoek schreef:
Qua wisselend uurrooster is dat flink moeilijk helaas. Heel veel activiteiten in de avond lukken mij niet. Ik probeer dan wel maar snap dat niemand er gelukkig van wordt als ik 7/10 niet kan :) Maar ik gok dat het wel in orde komt. Binnen 5 jaar ofzo :') Binnen een half jaar gaat mijn kleine naar de chreche beginnen gaan. Hoop daar wat mama’s tegen te komen :j

Waar woon je? :D

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 22:52

theadora99 schreef:
Eske_B schreef:
De APA regels voor het schrijven van artikelen. Zo een half uur bezig met de referentielijst goed krijgen _-:(


Scribbr, de redder in nood. Enige manier waarop ik goede punten krijg voor mijn literatuurverwijzingen, hahaha. Ideaal.


+1, heel veel mensen weten er niet van, maar is ideaal en heel makkelijk!!

Eske_B

Berichten: 15104
Geregistreerd: 19-08-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 23:05

Die kende ik nog niet! Citethisforme.com wel, maar die moet je vaak nog beetje aanpassen.

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 04:10

Aan de regen + onweer hier.. ik ben er behoorlijk bang voor en dit is al de tweede onweersbui in twee uur tijd..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 07:04

Laibadji schreef:
DeMolenhoek schreef:
Qua wisselend uurrooster is dat flink moeilijk helaas. Heel veel activiteiten in de avond lukken mij niet. Ik probeer dan wel maar snap dat niemand er gelukkig van wordt als ik 7/10 niet kan :) Maar ik gok dat het wel in orde komt. Binnen 5 jaar ofzo :') Binnen een half jaar gaat mijn kleine naar de chreche beginnen gaan. Hoop daar wat mama’s tegen te komen :j

Waar woon je? :D


Centraal limburg :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 10:40

Oh man ik ben helemaal woest momenteel! Ik heb al jaren geen contact meer met mijn middelste zus. Ze is manisch depressief met borderline erbij. Ze heeft al 2 kinderen, beiden heeft ze na 3 maand letterlijk gedumpt (zijn ondertussen ook gerechtelijk van haar af genomen) Elke keer als ze mij ziet gaat ze volledig over de rooie en schelt mij de huid vol, is al meermaals fysiek agressief geweest tegen mij. Lijkt mij dus volstrekt normaal dat ik geen contact meer wil.

Nu is het morgen familiefeest. Ik had al speciaal vrij genomen. We moeten letterlijk naar de andere kant van het land, ruim 2.5 uur rijden enkel. Het contact met mijn moeder en mijn grootouders is nog maar net hersteld na de scheiding van mijn ouders. Komt ze dus blijkbaar naar het feest. Dit was al even geweten en bewust verzwegen voor mij omdat ze wisten dat ik anders niet ging komen.

Ik ben zwanger en mijn zus is in staat om in mijn buik te kloppen. Als ik zeg dat ik niet kom blaas ik alles op wat net was hersteld. Dan geraakt mijn jongste zus er ook niet want die moeten we ophalen. Maar ik wil ook mijn kleine niet verliezen.

Britta31

Berichten: 13159
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 10:45

Ik zou thuis blijven,je ongeboren kind en je gezondheid is veel belangrijker.Kan je niet een keer bv met je moeder en grootouders gaan lunchen.