Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 20:44

Aan dat mensen spullen niet kunnen terug zetten waar ze ze genomen hebben. En niet een keer maar iedere keer....
alles heeft zijn plek, al jaren. Zet het daar dan ook!

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 21:33

Aan mezelf :+ Ik was er niet helemaal bij toen mn baas me een fijne avond wenste, ik wilde het terug zeggen maar ik zei ‘hetzelfde’ en ‘fijne avond door elkaar’ dus dat ging helemaal mis. Daarna speelde het ook nog 10 keer opnieuw af in mn hoofd, zoals met alle ongemakkelijke situaties :')

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 21:55

Amira_ schreef:
Aan mezelf :+ Ik was er niet helemaal bij toen mn baas me een fijne avond wenste, ik wilde het terug zeggen maar ik zei ‘hetzelfde’ en ‘fijne avond door elkaar’ dus dat ging helemaal mis. Daarna speelde het ook nog 10 keer opnieuw af in mn hoofd, zoals met alle ongemakkelijke situaties :')

Zo herkenbaar :') _/-\o_

Marcella

Berichten: 36737
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 07:08

Dat ik net een kleine aanrijding gehad heb pal voor mijn werk met parkeren. _-:( _-:( _-:( _-:(

rommulus

Berichten: 11522
Geregistreerd: 11-12-04
Woonplaats: gooi een emmer leeg volg het water daar woon ik :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 07:51

Steeph schreef:
Aan hoe vaak ik vandaag wel niet heb moeten zeggen "Sorry, dit is een pin-kassa!"... Het staat serieus boven je, op de zijkant van de band, op de voorkant van de band, op élk balkje, op mijn kassalade én op de kassa zelf... |o

Edit: en al helemaal die mensen die dan een tientje op de band smijten. Hallo, waar is je fatsoen? Plus, als de band hem opvreet heb ik het zeker weer gedaan?



Mensen die pal in het midden van de ingang gaan kletsen met hun winkel karretjes.
Dat als jij er langs wil je er langs moet slalommen of erger vragen of je bij gods gratie er langs mag omdat je ander zo goed als over hun heen moet kruipen.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 08:07

Haha de supermarkt is sowieso 1 bron van ergernis, met kinderen en trage bejaarden op 1 :')

Maar steeph, je gaat er toch ook niet vanuit dat je niet kan pinnen bij een kassa? :+ ik denk dat ik het ook niet zou zien :')

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 08:37

Relaxed schreef:
Haha de supermarkt is sowieso 1 bron van ergernis, met kinderen en trage bejaarden op 1 :')

Maar steeph, je gaat er toch ook niet vanuit dat je niet kan pinnen bij een kassa? :+ ik denk dat ik het ook niet zou zien :')

Het is een alleen-pinnen kassa, je kunt er dus alleen pinnen. Er staat letterlijk op een bord aan het plafond "alleen pinnen!" op de voorkant van de band staat "alleen pinnen" op de zijkant van de band staat "alleen pinnen, geen contant geld aanwezig!", op elk balkje om je beurt te eindigen (die mensen overigens OOK niet gebruiken en dan janken dat dat niet van hun is) staat dat je ALLEEN KUNT PINNEN. Zelfs op mijn kassalade staat dat er geen contant geld aanwezig is... Wat moeten we dan wél doen om het je te laten opvallen? De hele kassa een andere kleur geven? Om de twee centimeter op de band zetten dat dit een alleen pinnen kassa is? (Wat overigens ook niet gaat werken want dan zijn er nog mensen die hun producten persoonlijk aan mij willen overhandigen ipv het gewoon op de band leggen zoals ieder ander mens...)

Nog een irritatie: als ik zeg dat er een extra kassa open gaat, mensen die dan doodleuk het pad van de kassa blokkeren, zodat ik het karretje niet kan weghalen en dan boos worden dat het niet snel genoeg gaat... :evaw:

Berdien

Berichten: 64523
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 09:10

Aangezien dit topic over de 500 bladzijden is gegaan, mag er een nieuw topic geopend worden! Wil één van jullie dat doen? Dan plaats ik in het nieuwe topic de link van dit topic :)

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 10:25

Berdien schreef:
Aangezien dit topic over de 500 bladzijden is gegaan, mag er een nieuw topic geopend worden! Wil één van jullie dat doen? Dan plaats ik in het nieuwe topic de link van dit topic :)


Geregeld!

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Warboel
Berichten: 14687
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 11:08

En daarom hier een slotje.