Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Isabonny

Berichten: 4358
Geregistreerd: 04-06-07
Woonplaats: ut zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 15:34

Mijn ergernis van vandaag: dat mijn broer zo nodig met zijn vrouw op een uitje moet (want tja...dat moet soms, dat je quality time hebt met zijn tweeën zonder kinderen erbij :roll: ) op vaderdag c.q. verjaardag van vader.

Kan ook echt geen week later of een dag eerder }:0

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 15:35

Isabonny schreef:
MarlindeRooz schreef:
Boodschappen doen op zaterdagmiddag. Ik haat die onopgevoede kinderen echt intens op dit soort dagen. Met die kleine karretjes rondracen en slingeren en doen. Ik loop gewoon rechtdoor tegen ze aan, ga niet als een soort van antilope door de winkel om die dingen te ontwijken. :+

Hmm, :x .... wie is nou onopgevoed? :P Kinderen kunnen er niks aan doen, dat hun ouders er niet op letten.

Nu heb ik wel eens een verhaal gehoord van een vriendin waar ze dus voor de kassa stond en achter haar een kind met de kar tegen haar hakken stond te duwen. Deed pijn, dus ze zei er wat van, maar kind bleef doorgaan. Toen ze vervolgens de moeder erop aansprak zei die: Tja, mijn kind is vrij opgevoed. Dus je kunt hem/haar er zelf op aanspreken. Kind hield dus niet op (vond het gewoon leuk om te klieren dus)
Heeft ze haar pak yoghurt van de band gepakt, open gedraaid en over het kind omgekiept. Moeder keek met grote ogen en helemaal niet blij (want die zat met een smerig kind) en vriendin zei: Tja...ik ben ook vrij opgevoed ! :))


Dit vind ik dus echt niet kunnen :\

Isabonny

Berichten: 4358
Geregistreerd: 04-06-07
Woonplaats: ut zonnige zuiden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 15:39

Eigenlijk niet he? Maar dat was iets in het kader van: wie niet horen wil, moet maar voelen? De reactie van de moeder lokte het ook misschien uit? Als vreemde hoef je toch niet andermans kind op te voeden?

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 15:46

Of kinderen die 2 aan 2 fietsen maar niet voor hun kijken maar naast hun lopen te kletsen. Wat op zich natuurlijk heel gezellig is, maar als ik niet had geremd hadden we een beste botsing gehad :=

Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 16:01

Nou ja. ergernis.... dinsdag iets besteld in Amerika... en het is nog niet onderweg... Nu is het wel een limited edition van iets en in 1 dag uitverkocht (50 stuks) dus ze zullen het er druk mee hebben. Maar zou toch wel graag zien dat het onderweg gaat... :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 16:03

Isabonny schreef:
MarlindeRooz schreef:
Boodschappen doen op zaterdagmiddag. Ik haat die onopgevoede kinderen echt intens op dit soort dagen. Met die kleine karretjes rondracen en slingeren en doen. Ik loop gewoon rechtdoor tegen ze aan, ga niet als een soort van antilope door de winkel om die dingen te ontwijken. :+

Hmm, :x .... wie is nou onopgevoed? :P Kinderen kunnen er niks aan doen, dat hun ouders er niet op letten.

Nu heb ik wel eens een verhaal gehoord van een vriendin waar ze dus voor de kassa stond en achter haar een kind met de kar tegen haar hakken stond te duwen. Deed pijn, dus ze zei er wat van, maar kind bleef doorgaan. Toen ze vervolgens de moeder erop aansprak zei die: Tja, mijn kind is vrij opgevoed. Dus je kunt hem/haar er zelf op aanspreken. Kind hield dus niet op (vond het gewoon leuk om te klieren dus)
Heeft ze haar pak yoghurt van de band gepakt, open gedraaid en over het kind omgekiept. Moeder keek met grote ogen en helemaal niet blij (want die zat met een smerig kind) en vriendin zei: Tja...ik ben ook vrij opgevoed ! :))

Dit is van een video op youtube.

https://www.dumpert.nl/mediabase/662226 ... pwnen.html
Geloof dus niet echt dat je vriendin dit heeft gedaan :+

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 16:10

Aan dat mijn printer niet wil printen.. ik moet het toch echt geprint hebben.. prut ding.

Tigress

Berichten: 8942
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 16:30

Dat de bal van 2 euro het minder lang vol hield dan een ballon toen de hond er mee ging spelen. En niet eens door zijn tanden, maar doordat hij over de bal heen rolde -O-
Nouja, het was wel een minuutje lol :P

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 19:33

Isabonny schreef:
MarlindeRooz schreef:
Boodschappen doen op zaterdagmiddag. Ik haat die onopgevoede kinderen echt intens op dit soort dagen. Met die kleine karretjes rondracen en slingeren en doen. Ik loop gewoon rechtdoor tegen ze aan, ga niet als een soort van antilope door de winkel om die dingen te ontwijken. :+

Hmm, :x .... wie is nou onopgevoed? :P Kinderen kunnen er niks aan doen, dat hun ouders er niet op letten.

Ik doe ook niet teveel moeite een botsing te voorkomen met rennende kinderen in de supermarkt. Als de ouders ze niet opvoeden en leren dat ze uit z’n doppen moeten kijken doe ik het wel.

Isabonny

Berichten: 4358
Geregistreerd: 04-06-07
Woonplaats: ut zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 19:59

Danique schreef:
Isabonny schreef:
Nu heb ik wel eens een verhaal gehoord van een vriendin waar ze dus voor de kassa stond en achter haar een kind met de kar tegen haar hakken stond te duwen. Deed pijn, dus ze zei er wat van, maar kind bleef doorgaan. Toen ze vervolgens de moeder erop aansprak zei die: Tja, mijn kind is vrij opgevoed. Dus je kunt hem/haar er zelf op aanspreken. Kind hield dus niet op (vond het gewoon leuk om te klieren dus)
Heeft ze haar pak yoghurt van de band gepakt, open gedraaid en over het kind omgekiept. Moeder keek met grote ogen en helemaal niet blij (want die zat met een smerig kind) en vriendin zei: Tja...ik ben ook vrij opgevoed ! :))

Dit is van een video op youtube.

https://www.dumpert.nl/mediabase/662226 ... pwnen.html
Geloof dus niet echt dat je vriendin dit heeft gedaan :+


Haha, die is goed :D . Ik denk toch dat er meer mensen zijn die dit overkomt. Verhaal van mijn vriendin is van veeeeel langer geleden. Toen waren we net het huis uit, dus ca. 22 jaar geleden. Filmpje van Dumpert is van 2014, dus 4 jaar oud.

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 00:19

Aan de bejaarden in de serviseflat die aan de plaatselijke vijver grenst.De kikkers kwaken te hard s'nachts en de oudjes kunnen niet slapen.

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 00:24

Aan het feit dat onze wifi het thuis zo slecht doet, waardoor ik dus m'n internet bundel supersnel op maak en steeds nieuwe bij moet kopen...
En dat m'n moeder al zo verschrikkelijk vaak met de provider aan de telefoon gezeten heeft, maar er eigenlijk niks gedaan wordt

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 12:00

Ik ga kapot vanbinnen en m'n beste (of nouja... beste...) vriendin ziet het niet eens.

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 14:21

Pff. Mensen op instagram die denken te kunnen zeggen dat ik mijn paard niet kan rijden omdat ik er een sterk bit in heb hangen.

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 05:17

Dat ik momenteel klaarwakker ben omdat mijn vriend zijn wekker om 4u af ging. Een mug me precies op het plekje op mijn rug me heeft gestoken waar ik zelf niet bij kan. De kat die de jacht op mijn voeten heeft geopend. En oh, de hoeveelheid slaap. Ik sliep pas om half 2 vannacht

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 09:31

Dat ik niet snap hoe het nu zit met mijn bijstand.... ik heb nu sinds vandaag werk, Naja helemaal top. Eerst een maand proef. Ook top, maar nu allemaal omslachtig gezeik. Eerst zit er een blokkade op, dan moet ik bellen aan het eind van de maand dat ik mijn loonstrook heb. En of ik asjeblieft een aanvulling mag op mijn loonstrook. Echt pleur op geef mij gewoon mijn geld zodat ik mijn huur deze maand kan betalen. Mijn huurbaas is niet de leukste die wil ik dus absoluut niet op zijn geld laten wachten. Dit kan toch allemaal veel makkelijker....


Die schuld neem ik dan maar voor lief :+ (je zou een schuld van bedrag x wat je te veel hebt gekregen krijgen als ze je gewoon uitbetalen)
Die 2 weken werk leveren mij denk ik niet eens 150 euro op :')
Werk deze week maar 12 uur en volgende week geen idee. Vast ook zo iets :')

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 09:58

Dat dorp waar ik woon verzonnen heeft om 28 juli een carbidspelen evenement te gaan organiseren.

Lekker hele dag genieten van die stomme knallen. Rond oud en nieuw heb ik er geen problemen mee.

Maar midden in de zomer -:(- Gelukkig zijn mijn dieren niet bang. Maar heb nu al medelijden met de dieren die wel bang zijn. Alleen de decembermaand is al erg genoeg voor ze.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 10:16

Mn moeder..

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 10:37

Collegas die meteen denken dat je alle vragen kan beantwoorden als je voor één punt aangeeft hoe belangrijk het is maar dat het tegelijkertijd niet volledig hoeft te zijn.
Nou weet ik weer gelijk waarom ik 9 van de 10 keer ze maar laat doen totdat het proces in het stadium komt waarin ik aan de slag moet. Het is namelijk ook niet alsof ik die dingen nooit eerder heb gezegd.

Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 10:40

Dat ik nog steeds geen update heb uit New York waar mijn bestelling vandaan moet komen. Dinsdag besteld, Zaterdag emailtje gewaagd (winkel was op zaterdag ook open stond er) en via de website ook nog niks. Moet geduld hebben, ik weet het. Maar hoop gewoon dat ze opschieten zodat het voor mijn vakantie binnen is... US-post is traaaaaaggggg

Tigress

Berichten: 8942
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 12:06

Dat ik een week geleden mijn pink flink heb bezeerd, volleybal er tegenaan gehad. Toen nog even bezorgd geweest dat het misschien een kneuzinkje was...maar ach, dat zal toch wel meevallen.
Week later, nog steeds pijnlijk en het topje staat scheef. Ik erger me kapot aan het feit dat ik nooit even zonder iets van pijn door het leven kan :+

Valerie93

Berichten: 3134
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 13:48

Dat ik niet gelukkig ben en daardoor dus niet lekker in mijn vel zit

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 19:45

Dat ze ineens de bak aan het verbouwen zijn en ik daardoor niet kon rijden of longeren.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 21:52

Aan alles. Heb momenteel geen goed woord voor iets over.

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 22:04

Valerie93 schreef:
Dat ik niet gelukkig ben en daardoor dus niet lekker in mijn vel zit

:(:)