Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marcella

Berichten: 36721
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 11:48

Bijna 6000 items aan het importeren van telefoon. :')

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 11:57

Dat de kaas al vóór de 'uiterlijk houdbaar tot' datum beschimmeld was.... |o

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 12:05

DeMolenhoek schreef:
Ik snap het probleem niet? Heb je jou telefoon nodig voor het werk dan? Ik vertrek zo vaak met 40% naar het werk (iPhone, dus gaat niet super lang mee) maar als ik gewoon werk en die ligt naast mij vertrek ik met 35% weer naar huis :)


Jep, ik bel veel met mijn collega's die in Haarlem zitten voor overleg dus dat is niet handig zo.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 12:32

Ah op die manier! Dan is het inderdaad ongelofelijk poedersuiker :(

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 12:35

Adindaa schreef:
Dat ik dacht dat ik mijn telefoon wel op stage kon opladen en vervolgens mijn oplader vergeten ben terwijl mijn telefoon nog maar 40% heeft... en ik moet nog tot 5 |(


Ik heb altijd een powerbank in mijn tas, ideaal!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 12:35

Ben blij dat de batterij nog niet versleten is :+ ... Mijn batterij kan momenteel van 100% naar uitvallen in een uurtje. Gisteren nog, 20 minuten flitsmeister heb gebruikt, 5 panorama foto's heb gemaakt, en dan terwijl ik 1 van die pana's op facebook aan het zetten ben... POOF uit. Aan powerbank gekoppeld, en poof, 60%.... Gelukkig kan ik vrijdag EINDELIJK terecht voor batterij vervanging in het apple programma. Maar ik loop dus al een maand of zo constant met powerbank aan telefoon gekoppeld rond.

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 12:43

Jildau schreef:
Adindaa schreef:
Dat ik dacht dat ik mijn telefoon wel op stage kon opladen en vervolgens mijn oplader vergeten ben terwijl mijn telefoon nog maar 40% heeft... en ik moet nog tot 5 |(


Ik heb altijd een powerbank in mijn tas, ideaal!


Ik ook, maar ik heb dus geen kabeltje, die ligt thuis -O-
Denk niet dat hij het nog lang gaat redden, dit wordt een rustig dagje zonder telefoontjes :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 13:35

Ben me nog aan het ergeren. 24 weken zwanger, zware verbouwingen binnen dit en 2 maand. Vriend is momenteel keihard aan het werk. Meerdere projecten gaande. Heb hem de voorbije weken nauwelijks gezien. Afgesproken dat er geen projecten meer gingen bijkomen. Appt hij net dat hij een aanbod van 2 nieuwe projecten heeft gekregen die klaar moeten zijn voor 16 juli. Ondanks dat ik het niet wil gaat hij ze toch aannemen.

Ja ok, het is fijn verdiend. Maar hé, ik voel mij al bijna de hele zwangerschap een alleenstaande moeder. Wil je nu echt dat ik zelfs de laatste weken en de eerste kraamweek er ook alleen voor sta. Zegt hij dan: Ja dat weet dat kind toch nog niet?

Maakt me zo verdrietig. Sinds dat we knoop hebben doorgehakt om deze zomer nog te verbouwen gaat het hier enkel nog om geld. Ik wil gewoon graag mijn vriend terug die hij 3 maand geleden was. Toen werkte hij ook keihard maar was hij er ‘s avonds nog voor mij ;(

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 13:37

DeMolenhoek schreef:
Ben me nog aan het ergeren. 24 weken zwanger, zware verbouwingen binnen dit en 2 maand. Vriend is momenteel keihard aan het werk. Meerdere projecten gaande. Heb hem de voorbije weken nauwelijks gezien. Afgesproken dat er geen projecten meer gingen bijkomen. Appt hij net dat hij een aanbod van 2 nieuwe projecten heeft gekregen die klaar moeten zijn voor 16 juli. Ondanks dat ik het niet wil gaat hij ze toch aannemen.

Ja ok, het is fijn verdiend. Maar hé, ik voel mij al bijna de hele zwangerschap een alleenstaande moeder. Wil je nu echt dat ik zelfs de laatste weken en de eerste kraamweek er ook alleen voor sta. Zegt hij dan: Ja dat weet dat kind toch nog niet?

Maakt me zo verdrietig. Sinds dat we knoop hebben doorgehakt om deze zomer nog te verbouwen gaat het hier enkel nog om geld. Ik wil gewoon graag mijn vriend terug die hij 3 maand geleden was. Toen werkte hij ook keihard maar was hij er ‘s avonds nog voor mij ;(


jesses wat lomp. Dat weet het kind niet, maar dat weet jij wel. Het is zo mogelijk de heftigste ervaring uit je leven. Het minste wat je mag verwachten is dat hij er voor je is. Wat denken die mannen wel niet, dat een kind maken en uitpoepen allemaal vanzelf gaat?

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 13:40

Ja dat denken die helaas wel. Ik zeg vaak dat ik de beste man heb die ik kan wensen. Maar momenteel valt hij wat tegen. Maar goed, terug onder garantie gaat niet en ik zie hem daarvoor ook veel te graag :D Maar momenteel is hij enkel bezig met het financiele plaatje en lijkt hij niet te merken dat ik door mijn bekkeninstabiliteit elke dag onwijs veel pijn heb.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 13:42

DeMolenhoek schreef:
Ja dat denken die helaas wel. Ik zeg vaak dat ik de beste man heb die ik kan wensen. Maar momenteel valt hij wat tegen. Maar goed, terug onder garantie gaat niet en ik zie hem daarvoor ook veel te graag :D Maar momenteel is hij enkel bezig met het financiele plaatje en lijkt hij niet te merken dat ik door mijn bekkeninstabiliteit elke dag onwijs veel pijn heb.


Misschien een keer een heftige emotionele jankbui opzetten :+ alles eruit gooien wat je dwars zit, en lekker de hormonen de schuld geven, maar wel op een manier dat overkomt dat hij zich momenteel een beetje als een hork gedraagt :P

Optie twee, gewoon hem zeggen waar het op staat en wat je nodig hebt...

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 13:47

Heb nu terug gestuurd dat, als hij nog maar durft te denken om nog aan de projecten bezig te zijn eenmaal ik 38 weken ben het niet de hond zal zijn die in de kennel zal slapen. Hij moet zich dan maar gewoon houden aan de gemaakte afspraken en of in het atelier gaan werken van 7 tot 15.30 of op zijn minst maken dat hij ten laatste 17.00 thuis is.

Nog zo een 'voordeel' van elkaar nauwelijks te zien omdat hij zo veel werkt. Letterlijk alles gaat via app de laatste tijd _-:(

Nymbous
Berichten: 1134
Geregistreerd: 26-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 13:55

DeMolenhoek schreef:
Heb nu terug gestuurd dat, als hij nog maar durft te denken om nog aan de projecten bezig te zijn eenmaal ik 38 weken ben het niet de hond zal zijn die in de kennel zal slapen. Hij moet zich dan maar gewoon houden aan de gemaakte afspraken en of in het atelier gaan werken van 7 tot 15.30 of op zijn minst maken dat hij ten laatste 17.00 thuis is.

Nog zo een 'voordeel' van elkaar nauwelijks te zien omdat hij zo veel werkt. Letterlijk alles gaat via app de laatste tijd _-:(


Geen toevoeging aan het topic maar toch,

Ik snap dat je gefrustreerd bent -O- Hoop dat hij rekening houdt met jou straks, en dat je een fijn einde van je zwangerschap mag hebben samen met hem :(:)

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 14:14

DeMolenhoek schreef:
Heb nu terug gestuurd dat, als hij nog maar durft te denken om nog aan de projecten bezig te zijn eenmaal ik 38 weken ben het niet de hond zal zijn die in de kennel zal slapen. Hij moet zich dan maar gewoon houden aan de gemaakte afspraken en of in het atelier gaan werken van 7 tot 15.30 of op zijn minst maken dat hij ten laatste 17.00 thuis is.

Nog zo een 'voordeel' van elkaar nauwelijks te zien omdat hij zo veel werkt. Letterlijk alles gaat via app de laatste tijd _-:(


Ik wil je eigenlijk gewoon een hele dikke knuffel geven :(:)


Ik erger mij aan het feit dat mijn hoofd een soort vergiet is. En dat ik gewoon niks goed kan doen in de ogen van anderen.
Ohja en mijn vriend loopt ook lekker te zeiken op alles.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 14:28

En dan zeggen mannen dat vrouwen hun hoofdpijn geven nou....

Cowboy55
Berichten: 8490
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 17:10


Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 17:50

Dat ik geen heupen heb -O- Is ook niet iets wat je eraan kan trainen ofzo

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 18:59

Aan dat Microsoft Office zo duur is

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 19:02

ScarOfWars schreef:
Aan dat Microsoft Office zo duur is

Ben je student? Zo ja, soms kun je het via school gratis krijgen, of via slim.nl bijvoorbeeld met korting

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 19:18

Steeph schreef:
ScarOfWars schreef:
Aan dat Microsoft Office zo duur is

Ben je student? Zo ja, soms kun je het via school gratis krijgen, of via slim.nl bijvoorbeeld met korting

Helaas niet.. Toch bedankt!

Namira542

Berichten: 1061
Geregistreerd: 09-06-16
Woonplaats: Grunnn.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 20:36

Aan alles en iedereen _O-
Ik heb me in bedwang kunnen houden maar ik wou vandaag echt mensen slaan hahaha. :D

Meile
Berichten: 837
Geregistreerd: 20-02-12
Woonplaats: Almere

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 10:33

Aan mijn jetlag. Ben al sinds vier uur Amerikaanse tijd wakker en moet straks lekker de hele dag werken

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 10:45

Dat er iemand met zijn luie reet van de busstoeltjes op stond om een oudere dame te laten zitten _-:(

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 11:10

Steeph schreef:
Dat er iemand met zijn luie reet van de busstoeltjes op stond om een oudere dame te laten zitten _-:(


Denk dat je bedoeld “niemand” ipv iemand haha.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 11:17

SavannahNx schreef:
Steeph schreef:
Dat er iemand met zijn luie reet van de busstoeltjes op stond om een oudere dame te laten zitten _-:(


Denk dat je bedoeld “niemand” ipv iemand haha.

Ja klopt :Y) uiteindelijk ben ik zelf maar opgestaan maar moest de mevrouw wel door de rijdende bus lopen :(