Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 10:32

Lieszje schreef:
Aan het feit dat ik nog steeds vaak dromen met mijn ex erin heb terwijl het al bijna 1,5 maand uit is..
Ben blij als hij uit mijn hoofd is :+


Oh joh, ik droomde nog wel eens over mijn ex toen ik 2,5 jaar later een nieuwe relatie kreeg. Nu zijn ze pas echt weg en ben nu bijna 2,5 jaar samen met mijn vriend :p

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 10:39

Lieszje schreef:
Aan het feit dat ik nog steeds vaak dromen met mijn ex erin heb terwijl het al bijna 1,5 maand uit is..
Ben blij als hij uit mijn hoofd is :+


Had ik anderhalf jaar later nog.. Al een nieuwe vriend en dan vond ik het in mijn droom jammer dat ik weer met mijn ex was. :') Wel goed teken denk ik. :D

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 11:01

Dat ik nog steeds loop te hoesten -O-

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 11:04

theadora99 schreef:
Maar is het dan per se een ergernis als je met oortjes in wél de mensen begroet en een praatje houdt?


Ikzelf vind het erg asociaal dus ja ik vind dat een ergernis.

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 11:10

Mijn dromen zijn juist het tegenovergestelde :')
Ik zat nogal in de knoop aan het einde van de relatie wat ook één van de redenen is geweest dat het uitgegaan is.
Daar ben ik nu heel erg mee bezig (en daardoor ook echt geen tijd voor een relatie) maar nu droom ik telkens dat het uiteindelijk weer goed komt tussen ons :+
Maarja uiteindelijk zal het wel ophouden of in ieder geval anders worden :)

Beterschap Nayomie!

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 12:39

Mijn huisbaas (47) die hele foute seksuele opmerkingen maakt en waarbij bijna alle gesprekken eindigen over seks (en niet dankzij mij). Van iemand van mijn leeftijd kan ik dat prima hebben, en van mensen van zijn leeftijd ook mits het een grapje blijft. Maar ik merk gewoon dat hij echt aan het peilen is hoe ik reageer op die opmerkingen. :x En daar voel ik me toch vrij ongemakkelijk bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 12:45

theadora99 schreef:
Maar is het dan per se een ergernis als je met oortjes in wél de mensen begroet en een praatje houdt?

Ja. Want het staat imo heel ongeinteresseerd en afwezig. Kleine moeite om gewoon beide oortjes even uit te doen toch? :)

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 18:27

theadora99 schreef:
Maar is het dan per se een ergernis als je met oortjes in wél de mensen begroet en een praatje houdt?

Ja!
Je bent niet volledig met die andere persoon bezig. Je sluit je deels af dmv die dopjes. Ongeacht of je al dan niet muziek hebt aan staan.

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 21:52

Als ik met mijn oortjes in de supermarkt loop of in de trein zit, doe ik ze altijd uit als ik bij de kassa kom of als bijvoorbeeld de conducteur komt om te controleren. Ieder moet het voor zich weten, maar ik vind het wel zo netjes :)

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 22:20

Als de conducteur komt doe ik meestal 1 oortje uit. Want heel veel meer dan een alsjeblieft en dankjewel komt er (als het goed is :+ ) toch niet uit.
In de supermarkt bij de kassa doe ik ze wel allebei uit :j

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 10:19

Collega wiens dochter is aangenomen op een HBO opleiding en die zich nu ineens realiseert wat studeren kost en er ook nu pas achter komt dat ze geen studiebeurs meer krijgen, maar een studielening.
Onder welke steen heeft hij dan geleefd?

Warboel
Berichten: 14684
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 10:22

:= zo slim Dorus. Hij kan nog stoppen voor februari, dan hoeft hij iig niet het hele jaar te betalen :+

Ik erger me aan het feit dat ik zo m’n minor presentatie heb en ik er zó zenuwachtig voor ben. Had door omstandigheden 4 weken uitstel gekregen, maar ben alsnog bang dat ik het niet ga halen. Ik zit nu in m’n laatste jaar en als ik dit dan nog weer moet herkansen kom ik in de knoop met m’n competentie assessments en afstuderen :+

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 10:33

Scheelt dat ze pas in september begint, dus ze hebben nog even om de cijfertjes naast elkaar te zetten :j Denk ook niet dat het echt een probleem gaat worden financieel gezien, maar meer schuiven met potjes. Iets minder luxe, iets meer noodzaak.

Succes, gaat vast goed komen.

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 00:41

Mijn vriend die met z’n beste vriendin gaat roadtrippen en met z’n oude FWB naar feesten gaat.

Ik vertrouw hem 100% en ben absoluut niet jaloers, maar nee: ik vind het niet leuk.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 00:53

Esaqar schreef:
Mijn vriend die met z’n beste vriendin gaat roadtrippen en met z’n oude FWB naar feesten gaat.

Ik vertrouw hem 100% en ben absoluut niet jaloers, maar nee: ik vind het niet leuk.


Hoort ie met jou te doen. En niet met hun. Hij moet wel heel geweldig zijn dat je het niet uitmaakt maar in mijn geval was het klaar geweest. Who do you think you are?

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 01:02

Esaqar schreef:
Mijn vriend die met z’n beste vriendin gaat roadtrippen en met z’n oude FWB naar feesten gaat.

Ik vertrouw hem 100% en ben absoluut niet jaloers, maar nee: ik vind het niet leuk.


Euh wat? Ik zou hier echt niet blij mee zijn. Waarom doe jij dit niet met hem? Dit is iets wat je samen doet toch?

BarbaLala

Berichten: 9609
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 01:16

Aan mensen, as usual :')
Als iedereen toch eens deed wat ze zouden moeten doen, of beloofden, dan zou de wereld er een stuk simpeler uitzien.

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 08:05

Esaqar schreef:
Mijn vriend die met z’n beste vriendin gaat roadtrippen en met z’n oude FWB naar feesten gaat.

Ik vertrouw hem 100% en ben absoluut niet jaloers, maar nee: ik vind het niet leuk.


:roll:

Met een beste vriendin iets doen kan ik me nog wat bij voorstellen trouwens al vind ik koffie drinken dan ook wel genoeg. Met FWB nog afspreken vind ik echt niet oké..

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 08:45

Het gezeur van de kinderen om naar school gebracht te worden

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 09:27

Dat ik straks een kwartier moet lopen in dit weer, omdat er geen OV rijdt waar ik moet zijn

En dat er geen bushokje bij mijn bushalte staat en er natuurlijk een plensbui verwacht wordt als ik weg moet :))

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 09:30

Paraplu mee? Weet niet of het een optie is hoor.

Dat mijn onderbuurman het vannacht om kwart voor 5 nodig vond om zijn volledige scheldwoordenboek er uit te gooien op een volume alsof hij naast mijn bed stond. Ook toen hij via de achterdeur vertrok...

Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 09:39

aan mijn puberzoon.... Gevalletje wil niet, doet niet, klaagt wel...

Tigress

Berichten: 8942
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 11:07

Ontsnapte hondjes die zich niet laten vangen :')
Ik ben in de auto op zoek gegaan na een oproepje op facebook, en na een tijdje vond ik 'm eindelijk. Kwam wel dichterbij, en rende dan weer een meter of 20 weg. Ik heb vervolgens zelfs de hond uit de auto gehaald als lokmiddel _O- Dat werkte gelukkig wel aardig :))

Marcella

Berichten: 36721
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 11:28

Dat ik geen internet via de modem heb en die moet resetten, maar er niet bij kan komen wegens ingebouwd zijn. :')

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 11:35

Tigress schreef:
Ontsnapte hondjes die zich niet laten vangen :')
Ik ben in de auto op zoek gegaan na een oproepje op facebook, en na een tijdje vond ik 'm eindelijk. Kwam wel dichterbij, en rende dan weer een meter of 20 weg. Ik heb vervolgens zelfs de hond uit de auto gehaald als lokmiddel _O- Dat werkte gelukkig wel aardig :))


Oh dat was dus even spannend! Welke held ging de wereld ontdekken? := (ik gok de jongste)