Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hagelslag
Berichten: 9028
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 17:28

Aan de planners die denken dat ze mogen doen zeggen en latem waar ze zin in hebben.
En dat ik zo mijn hond moet scheren... Geen zin in :Y)

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 19:15

Dat ik vanmiddag ineens bijna flauw viel vervolgens de rest van de dag heb lopen overgeven :r en daardoor toch m'n verjaardags visite voor vanavond maar heb afgezegd, en dat een van m'n kippen ook nog ziek is waar ik dus ook druk mee ben maar daar staat m'n hoofd totaal niet naar. En morgen dagje dierentuin met een vriendin en de kinderen dus ook moeten afzeggen want dat ga ik niet redden met zo'n beroerd lichaam %) ... Ik heb ook altijd pech :\ |(

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 19:27

Boompje1985 schreef:
Dat ik vanmiddag ineens bijna flauw viel vervolgens de rest van de dag heb lopen overgeven :r en daardoor toch m'n verjaardags visite voor vanavond maar heb afgezegd, en dat een van m'n kippen ook nog ziek is waar ik dus ook druk mee ben maar daar staat m'n hoofd totaal niet naar. En morgen dagje dierentuin met een vriendin en de kinderen dus ook moeten afzeggen want dat ga ik niet redden met zo'n beroerd lichaam %) ... Ik heb ook altijd pech :\ |(


Allereerst: gefeliciteerd! Ten tweede; wat k.ut... Ik had het dit weekend ook, Beterschap!

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 19:43

Gefeliciteerd Y)(^) en beterschap.

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 21:40

Thank's dames, ik heb m'n rijstwafels binnen gehouden alleen heeft m'n dochter nu alles onder gespuugd . Dit is de eerste keer dat ze moet spugen dus ze was een beetje overdonderd het kleine ding. :(:)

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 21:46

Boompje1985 schreef:
Thank's dames, ik heb m'n rijstwafels binnen gehouden alleen heeft m'n dochter nu alles onder gespuugd . Dit is de eerste keer dat ze moet spugen dus ze was een beetje overdonderd het kleine ding. :(:)


Agossie! Hoe oud is ze?

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 21:49

SavannahNx schreef:
Boompje1985 schreef:
Thank's dames, ik heb m'n rijstwafels binnen gehouden alleen heeft m'n dochter nu alles onder gespuugd . Dit is de eerste keer dat ze moet spugen dus ze was een beetje overdonderd het kleine ding. :(:)


Agossie! Hoe oud is ze?


20 maanden dus ze wist er zelf totaal nog geen raad mee, ze zat lekker te hangen bij papa op schoot en toen ineens borrel borrel en toen kwam alle yoghurt er uit in een vloedgolf. -O-

vidya

Berichten: 305
Geregistreerd: 23-12-07
Woonplaats: Wolvega

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 21:56

Fennadev schreef:
Army schijnt het ergste fandom te zijn onder de kpop. Daarom dat ik mezelf liever niet army noem, maar shawol/vip, vooral dat eerste, maar ik ben naar G-Dragon geweest dus durf me nu ook wel vip te noemen. Maar ik vind BTS hun nieuwe songs gewoon keigaaf en vooral dat ze nu ook naar Nederland komen. Ik ben G-Dragon echt dankbaar, dankzij hem komt er steeds meer kpop naar Nederland.


Dat ik blijkbaar al echt oud begin te worden. Ik snap namelijk echt helemaal NIETS van bovenstaand bericht. 8)7

Alaskan

Berichten: 229
Geregistreerd: 18-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 21:59

vidya schreef:
Fennadev schreef:
Army schijnt het ergste fandom te zijn onder de kpop. Daarom dat ik mezelf liever niet army noem, maar shawol/vip, vooral dat eerste, maar ik ben naar G-Dragon geweest dus durf me nu ook wel vip te noemen. Maar ik vind BTS hun nieuwe songs gewoon keigaaf en vooral dat ze nu ook naar Nederland komen. Ik ben G-Dragon echt dankbaar, dankzij hem komt er steeds meer kpop naar Nederland.


Dat ik blijkbaar al echt oud begin te worden. Ik snap namelijk echt helemaal NIETS van bovenstaand bericht. 8)7


Ik ben nog een stukje jonger dan jij maar snap er ook niets van hoor :') . Je moet daarvoor denk ik echt in die taal/fangroepen zitten.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 22:51

Ik kan het ook niet ontcijferen hoor, en oud ben ik al helemaal niet haha. Ligt niet aan jullie dus!

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 00:37

vidya schreef:
Fennadev schreef:
Army schijnt het ergste fandom te zijn onder de kpop. Daarom dat ik mezelf liever niet army noem, maar shawol/vip, vooral dat eerste, maar ik ben naar G-Dragon geweest dus durf me nu ook wel vip te noemen. Maar ik vind BTS hun nieuwe songs gewoon keigaaf en vooral dat ze nu ook naar Nederland komen. Ik ben G-Dragon echt dankbaar, dankzij hem komt er steeds meer kpop naar Nederland.


Dat ik blijkbaar al echt oud begin te worden. Ik snap namelijk echt helemaal NIETS van bovenstaand bericht. 8)7


Ik ben net iets meer dan een maand 19 en voor mij is dit ook grotendeels hocus pocus hoor haha. Ik ken bts en dan houdt t wel een beetje op hahah

Jorex

Berichten: 9948
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 00:57

Shawol is fandom SHINee. En door hen ben ik de kpop ingerold. Jongens nooit Hello of andere woorden op YouTube intikken, want dan kun je wel eens een vreemde muzieksmaak gaan ontwikkelen _O-
Army zijn van BTS en wereldwijd grootste fandom van alle muziek zo ongeveer.
En vip is big bang en van die groep is G-Dragon rapper/leider.
YouTube ze maar eens, is weer eens wat anders dan die ergerlijke muziek hier in Nederland. Maar dit is voor een groot deel van Europa nog hocus pocus en laat dat maar mooi zo blijven, maakt het tickets kopen iets gemakkelijker :D

En om even ontopic te blijven
Ik erger me eraan dat ik net lekker in bed lig en me nu pas bedenk dat ik mijn lenzen nog in heb. Ik moet helemaal naar beneden lopen om ze uit te doen in de badkamer (ugh).

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 01:01

Dat mijn wekker over 6 uur gaat en ik niet kan slapen. Super belangrijke dag morgen en pas half 10 ‘s avonds thuis |(

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 01:23

Ik lag heerlijk te slapen... En toen, mug. >;)
En nu moet ie ook dood ook.

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 02:15

Ik slaap nog steeds niet en ben echt volledig in de stress nu

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 02:15

Dat mn vriend nog steeds niet thuis is terwijl hij morgen gewoon vroeg op moet om te werken...

Marcella

Berichten: 36724
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 05:11

Adindaa schreef:
Dat mijn wekker over 6 uur gaat en ik niet kan slapen. Super belangrijke dag morgen en pas half 10 ‘s avonds thuis |(

Lekker dat is uitslapen voor mij. :')

Dat ik de laatste paar dagen te vast slaap en dan wakker word met een raar hoofd. %)

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 07:21

Fennadev schreef:
Shawol is fandom SHINee. En door hen ben ik de kpop ingerold. Jongens nooit Hello of andere woorden op YouTube intikken, want dan kun je wel eens een vreemde muzieksmaak gaan ontwikkelen _O-
Army zijn van BTS en wereldwijd grootste fandom van alle muziek zo ongeveer.
En vip is big bang en van die groep is G-Dragon rapper/leider.
YouTube ze maar eens, is weer eens wat anders dan die ergerlijke muziek hier in Nederland. Maar dit is voor een groot deel van Europa nog hocus pocus en laat dat maar mooi zo blijven, maakt het tickets kopen iets gemakkelijker :D

En om even ontopic te blijven
Ik erger me eraan dat ik net lekker in bed lig en me nu pas bedenk dat ik mijn lenzen nog in heb. Ik moet helemaal naar beneden lopen om ze uit te doen in de badkamer (ugh).


Oh nee ik vind het gewoon niet zo leuk haha, ken wel paar liedjes maar niet mijn ding.

Daarentegen erger ik me aan het feit dat het me een goed idee leek om naar een concert te gaan na een lange projectdag (7.45 tot 15.00) en dus lekker laat thuis was en sliep en nu enorme koppijn heb

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 07:40

:D Afbeelding

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 07:42

Dat mijn hond tegen vijf uur begon te piepen en duidelijk baasje aan het zoeken was, die toch echt al naar z’n werk vertrokken was.
En nou ben ik brak door die gebroken nacht en ik moet op de fiets naar het werk omdat m’n auto stuk is en er is vanmiddag onweer voorspeld.

Edit: _O- Trui, you made my day!

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 07:59

Dat er gister een paard bij ons te water is gegaan en met behulp van brandweer er weer uitgehaald is.
Ik was er zelf niet bij, maar heb wel contact met eigenaar van de stal, en eigenaar van het desbetreffende paard gehad. En dan lees je op facebook een nieuwsbericht, ten eerste zeeeer slecht geschreven en vol onwaarheden eigenlijk. Dan erger ik me er altijd wel beetje aan.

cursebreaker

Berichten: 11459
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 08:51

Trui schreef:
:D [ [url=m/pH0vu3.jpg]Afbeelding[/url] ]


_/-\o_

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 08:57

Vannacht gedroomd over mijn ex waar ik heel erg ruzie mee heb, toen ik wakker werd werd ik 5x achter elkaar gebeld dpor hem. Wie gaat er nou midden in de nacht bellen? Mooi niet opgenomen dus.

Gister een massief stalen trap op mn duim laten vallen. Duim nu blauw en dik. Is mijn schrijfhand en heb vsnmiddag natuurkunde examen waar ik uiteraard niks van snap....

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 09:11

Aan mezelf.. ik vergelijk mijn leven enorm met die van iemand anders, daar wil ik zo graag van af nu :')

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 09:56

Dat ik tegen 4 uur pas in slaap ben gevallen. Omdat ze zonodig midden in de nacht hier op een pleintje oliebol moeten doen met tonnen.
En ik ben al een slechte slaper met veel kans op paniek. Dus mijn stress zat al hoog omdat ik niet echt kon ontspannen. En dan mocht ik van mijn vriend ook niet de politie bellen want je wil geen gezeik. Dus heb echt een rot nacht gehad hopelijk gaat het vanavond beter.