Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eske_B

Berichten: 15104
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 13:38

lotteenjoy schreef:
Ik wil afvallen dus verbied me om te snoepen maar voel me nu alsof ik al 5 jaar niet gegeten heb

Betere strategie: 1x in de week wat snoepen en als je tussendoor honger hebt iets van wortel/komkommer eten. Dan hou je het makkelijker vol :)

wemkelover

Berichten: 4697
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 15:29

Hele grote ergenis richting een speelgoed webwinkel en dhl.
Gekozen voor avondbestelling tegen extra betalen, expres want ik was die vrijdag overdag niet thuis.
Ik kom vrijdag rond 15 a 16 uur thuis. Briefje in de bus van dhl niemand aanwezig ( ja duh... ik had daarom ook voor avond bezorging gekozen). Ik dus bellen naar dhl, zeggen ze dat de verkoper deze optie niet had mogen aanbieden ivm pakket te groot is. Nou ja klote maar prima kunnen hun ook niks aan doen. Maandag zou nieuwe poging gedaan worden, track and trace wordt vandaag niet geleverd. Ik weer bellen naar dhl waarom niet? Pakket zoek, ik weer mailen en bellen ect. Pakket gevonden word vandaag geleverd. Ik weer kijken op track and trace. Morgen geleverd. Ik weer bellen... ja pakket is weer of nog steeds zoek. Bij de verkoper is alleen maar mail contact mogelijk. Het is een cadeau voor mijn zoontje die bijna jarig is, heb gelukkig nog eventjes maar er staat op site binnen 24 geleverd... nou niet dus. En dan staat er ook nog een verhuizing voor de deur.

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 15:41

Mensen die willen voordringen bij de kassa. :roll:

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 17:47

Dat de aardappels volgens recept 20 minuten moesten koken en ze na 30 minuten nog niet gaar zijn

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 22:56

Eerder verbaast.. ik werd net om 22:50 gebeld door een NL nummer die ik niet ken en er was een voicemail achtergelaten, waar ik niks van snapte? Heb niet opgenomen, want tja wie belt er nog zo laat.. en al helemaal een onbekend nummer..

edit: Ze bellen morgen maar terug hoor.. als het belangrijk is..

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 01:28

Aan alles..

Aan de frituurpan die mijn hand verbrand heeft, aan mijn ouders, aan degene die doorgereden is nadat ik mijn auto naar de stront heb gereden omdat hij midden op de weg reed en ik moest uitwijken...

En omdat k nu aan het werk ben.

Sterre98

Berichten: 6331
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 01:42

Aan het feit dat je een filmpje op social media zet, waar je best trots op bent, omdat ik het gevoel te hebben gehad dat ik daadwerkelijk vooruit ging, binnen nog geen half uur een stomme azijnpisser reactie krijgt, die je gigantisch de grond in trapt.

Nou ik heb zojuist allemaal foto's en filmpjes verwijderd, en stond op t punt om dat platform te verwijderen.

Voel me er weer klote om hoera.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 08:21

Een vriendin die probeert grappig te doen maar ze komt elke keer gemeen en bot over..

Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 08:41

Dat de status van mijn pakketje uit New York sinds 23 juni geen meter veranderd is... nog steeds ergens op Schiphol, "processed" en onderweg... En nog steeds onbekend bij PostNL... -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 09:44

Dat mijn vader gisteren met veel gedoe verkondigde dat hij vandaag ging komen helpen nadat mijn vriend zijn ribben heeft gebroken en ik 38 weken zwanger ben. Hij ging zeker op tijd vertrekken en hier rond 8.00/8.30 zijn. Is hij er gewoon nog niet. Het is altijd hetzelfde. Hij komt gewoon uren later pas opdagen. Vorige keer heb ik 3 uur zitten wachten. Alsof wij niets beters te doen hebben.

Ben benieuwd wat hij gaat doen precies. De vorige keren dat hij ging komen helpen was hij zodanig laat dat hij avondeten heeft gegeten en terug was vertrokken. Of gewoon niet kwam opdagen.

Dorus

Berichten: 13221
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 09:46

Dan heb je al idioot ruime flexibele werktijden waarbij je tussen 7.30 en 9.30 kan beginnen, zijn er nog mensen die het presteren om pas om 9.45 binnen te komen vallen.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 09:58

Dat ik me altijd zo schuldig voel als ik nee moet zeggen omdat ik al een afspraak heb bvb..

Marcella

Berichten: 36778
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 10:01

Dat ik nog steeds aan mezelf loop te ergeren dat ik een vrijdag te laat was op het werkj (file en stond giga vast). -O-

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 10:55

Waarom doe ik het mezelf elke keer weer aan om naar de sportschool te gaan :+ ik kom alleen maar thuis met enorme spierpijn, vies en bezweet :')

Malbec
Berichten: 1953
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 10:58

Mensen die alleen maar grappen kunnen maken ten koste van anderen en boos worden wanneer je précies hetzelfde terug doet.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 12:18

Dat Mn rokje zo kort is als ik zit... word in de metro continu aangekeken. Ook door mensen waarvan ik dat liever niet heb.. jak

Malbec
Berichten: 1953
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 12:21

Oh, aan mezelf op het moment.
Ik moet nog heel veel doen maar eigenlijk doe ik nog net niet niets.

Mandarijn
Berichten: 9072
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 12:27

Eigenlijk nog van gister. Mensen die alles beter denken te weten dan de dierenartsen bij de kliniek.

Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 13:13

Duits.... van dochter. Ze heeft toetsweek en moet zo'n 200 woorden leren (VWO2) en ik ben al een paar dagen bezig (met liefde hoor) om oefeningen voor haar te maken... OK mijn woordenschat wordt ook weer bijgespijkerd maar ik voel me zoooooo alsof ik zelf weer in de 2e zit... -O-

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 13:24

Jij maakt haar huiswerk..? >;)

Jildau

Berichten: 9414
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 13:31

Zilfstar schreef:
Duits.... van dochter. Ze heeft toetsweek en moet zo'n 200 woorden leren (VWO2) en ik ben al een paar dagen bezig (met liefde hoor) om oefeningen voor haar te maken... OK mijn woordenschat wordt ook weer bijgespijkerd maar ik voel me zoooooo alsof ik zelf weer in de 2e zit... -O-


Dat doe je zelf. ;) Heeft mijn moeder echt nooit gedaan en ze bemoeide zich überhaupt nooit met schooltaken van mijn broertje of mij. We hebben beide inmiddels ons HBO diploma gewoon gehaald.

Tigress

Berichten: 8946
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 14:00

Dat ik een bericht niet gezien heb die ergens geplaatst is, hij nu wel verwijderd is en ik nieuwsgierig ben wat het bericht nou was _O-

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 14:02

Steeph schreef:
Jij maakt haar huiswerk..? >;)


Ze maakt oefeneningen voor haar om te helpen denk ik :j

Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 14:06

SavannahNx schreef:
Steeph schreef:
Jij maakt haar huiswerk..? >;)


Ze maakt oefeneningen voor haar om te helpen denk ik :j


Dat dus inderdaad...

Ik ben echt niet zo gek om haar huiswerk te maken nee. Maar ik maak oefenzinnen waar ze woorden in moet vullen zoals ze die ook met het proefwerk gaat krijgen.

(ben zelf erg goed in Duits en Engels. Het is de laatste proefwerkweek van het jaar. 8 toetsen in 5 dagen... Dus lijkt mij niet zo vreemd je kind daarmee te helpen... Ze moet het uiteindelijk zelf doen.)

Valerie93

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 14:16

Aan dat ik zenuwachtig ben voor mijn rijles. Nergens voor nodig maar heb bijna 1 maand niet meer gereden.