Hard op zoek naar een bedrijfskantine!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Debbels

Hard op zoek naar een bedrijfskantine!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-15 14:42

Hallo!

Voor ons nieuwe project zijn we op zoek naar een bedrijfskantine die aan de volgende eisen voldoet:
- minimaal 50 medewerkers (die ook in de kantine eten)
- meerdere maaltijdcomponenten (broodjes, soepen, salades, maaltijden)
- in de buurt/rondom Den-Haag, we zijn bereid om te reizen

Werk jij in een bedrijf dat dit heeft of ken je iemand in een bedrijf dat dit heeft, laat dan alsjeblieft een reactie achter!

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 14:56

Bij ons op het industrieterrein zit een bedrijfskantine voor meerdere bedrijven. Geloof wel dat daar dagelijks meer dan 50 mensen eten, daar er minimaal 5 man personeel rondloopt. Dit is regio Rotterdam.

Echter snap ik je vraag verder niet helemaal? Wat wil je van de bedrijfskantine?

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-15 16:08

Ier schreef:
Bij ons op het industrieterrein zit een bedrijfskantine voor meerdere bedrijven. Geloof wel dat daar dagelijks meer dan 50 mensen eten, daar er minimaal 5 man personeel rondloopt. Dit is regio Rotterdam.

Echter snap ik je vraag verder niet helemaal? Wat wil je van de bedrijfskantine?

Ah sorry dat ben ik vergeten te vermelden. Het is de bedoeling dat we kantine gaan 'onderzoeken' en indien mogelijk verbeteren/gezonder maken.

Heeft het industrieterrein een naam oid?

Ier

Re: Hard op zoek naar een bedrijfskantine!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 16:23

Ik stuur je een PB.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 11:00

Neem anders contact op met cateraars, zoals Eurest/Compass, Sodexo, Albron etc.

Zij worden door de grote bedrijven ingehuurd om het bedrijfsrestaurant te runnen (zoals dat tegenwoordig heet ;) ).

De opdrachtgevers laten vaak alles (binnen bepaalde grenzen) over aan de cateraar. Ook daar zit de laatste paar jaar een hele ontwikkeling in qua gezonde en verantwoorde voeding. Lastig alleen is dat de lunchgebruikers zelf toch hun vette hap niet willen missen.

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 11:04

Is misschien een stukje uit de route, maar universiteiten zijn bedrijven en hebben vaak grote kantines, hier in utrecht iig wel. En staan daarmee misschien ook meer open voor studenten inbreng?

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-15 11:36

ingvdh schreef:
Neem anders contact op met cateraars, zoals Eurest/Compass, Sodexo, Albron etc.

Zij worden door de grote bedrijven ingehuurd om het bedrijfsrestaurant te runnen (zoals dat tegenwoordig heet ;) ).

De opdrachtgevers laten vaak alles (binnen bepaalde grenzen) over aan de cateraar. Ook daar zit de laatste paar jaar een hele ontwikkeling in qua gezonde en verantwoorde voeding. Lastig alleen is dat de lunchgebruikers zelf toch hun vette hap niet willen missen.

Sodexo werkt helaas alleen met stagaires, albron willen we inderdaad nog wel proberen! Eurest/Compass had ik nog nooit van gehoord, dankjewel!

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 11:37

LaPlace heeft ook bedrijfsrestaurants voor bedrijven.