welke keuze?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Yenni

welke keuze?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-15 12:40

Hoii!
ik weet niet wat ik moet kiezen. Ik ben heel rustig. En heb veel moeite met drukke kinderen. Ik zit nu in de 2de. Ik zit nu in een klas van 20 leerlingen. Er zijn er 11 enorm druk waar ik dus moeite mee heb.Ik moet in maart kiezen wat ik wil. Ik kan kiezen uit de sector verzorging, handel en administratie of techniek. Ik kan ook kiezen uit LWT dit is het leren werken project. Dit is 1 dag in de week stage en 4 dagen naar school. Er zijn daar kleinere klassen max. 15 leerlingen en meer begeleiding dit vind ik altijd er fijn. de stage zie ik erg zitten. Alleen daar zitten allemaal leerligen die of niet willen of niet kunnnen. Hier hoor ik absoluut niet tussen. Alleen bij de sector zit ik dan met 50 of meer leerlingen in een klas op 3 leeraren. Dit is dus alle 3de klassen + de LWT klassen. Met handel en administratie heb ik niks en met techniek ook niet. Verzorging blijft dus over. Ik zou dan 10 uur in de week verzorging krijgen. Ik ben bang dat ik dt te druk vind. Zouden jullie me kunnen adviseren? Veel groetjes :)

future_vet

Re: welke keuze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 18:53

Het belangrijkste is natuurlijk wat jou zou motiveren om te leren, zo te lezen is dat de zorg.
wat bedoel je in de laatste zin met 'ik ben bang dat ik dat te druk vind' ? Dat je 10 uur verzorging te veel vind?

Yenni

Re: welke keuze?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-15 19:06

Nee dat ik 50 leerlingen te veel vind :)

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 20:32

Cas123 schreef:

ah zo.. tja ik denk dat dat wel mee zou vallen als ze gewoon rustig zijn. ik heb college met ± 200 mensen en dat gaat prima.

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-15 20:33

dream_lot schreef:
Cas123 schreef:

ah zo.. tja ik denk dat dat wel mee zou vallen als ze gewoon rustig zijn. ik heb college met ± 200 mensen en dat gaat prima.

Oke dankje!