Ze wil niet eens meer praten.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Ze wil niet eens meer praten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-15 08:24

(alvast een waarschuwing tis weer eens een gebroken hart topic)

Hoi lieve bokkers,

Normaal gesproken maak ik niet eens zulke topics maar ik moet toch even mijn ei kwijt. Ik zal proberen de situatie te schetsen.

In oktober ben ik met mijn klas op excursie gegaan naar Londen. Vanaf het moment dat ik in de bus stapte om te vertrekken voelde ik een bepaalde spanning tussen mij en een klasgenote. Ik had al eerder de kijk op haar maar omdat ik dacht dat ze toch nooit op meiden zou vallen heb ik er niks mee gedaan. Maar toen ik in die bus stapte werd het gevoel ineens 10x sterker. En ik had die week ook een ontzettend gezellige tijd met haar. En toen we op een avond alleen waren hebben we ook gezoend.

Toen we terug in Nederland waren vertelde ze ook dat ze ook die spanning voelde en gevoelens voor mij had. We hebben ook met elkaar afgesproken en elkaar gedate. Iedere keer was het ontzettend gezellig . Maar van het ene op het andere moment stuurde ze via een appje dat het waarschijnlijk niet tussen ons ging werken en dat ze het rustig aan wilde doen en erover wilde praten.

Voor mij was dit totaal onverwacht. maar goed de vrijdag erna om 8 afgesproken Toen die vrijdag appte ze me 5 minuten van te voren dat ze niet meer kon. Ik heb daarna nog een aantal keren geprobeerd met haar af te spreken maar dan liet ze het af weten of niks meer van zich horen. Op een gegeven moment probeerde ik weer met der af te spreken en zag ik dat ze wel mijn bericht had gelezen maar 6 uur later nog niet op gereageerd had. ik werd toen pissed off en zei dat ik blijkbaar niet goed genoeg was om tegen te praten. Zij beantwoorde dit wel heel vlug en zei toen dat ik(!?!) initiatief tonen om door te zetten om af te spreken.

Sorry maar dit voelt zo oneerlijk.Ik was degene die iedere keer probeerde af te spreken. Voor mij voelt het alsof ik echt niet eens goed genoeg ben om tegen te praten. Het voelt zo ontzettend K*T. Met alles erbij wat er naast ook bij gestapeld is gekomen aan andere sh*tzooi. Het zou gewoonweg voor mij al fijn zijn als ze met me wilde praten puur voor afsluiting. Maar dat word me niet eens gegund.

Sorry ik moest ff mijn ei kwijt. Bedankt als je het hele zeurverhaal hebt gelezen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Ze wil niet eens meer praten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 08:27

Moeilijke situatie. Zo te lezen worstelt ze behoorlijk met haar gevoelens. Is ze zelf wel 'uit de kast'?
Ik zou het voor nu laten rusten. Je kunt haar nou eenmaal niet dwingen.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 08:35

Net als Cayenne denk ik dat ze het moeilijk vindt om op vrouwen te vallen.
Geef haar de tijd om voor zichzelf alles duidelijk te krijgen.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 08:47

Hoi meissie,
wat een rotverhaaL. *Zucht* vrouwen, ze zijn/doen zo moeilijk.
Appje terugsturen dat je al tijden met haar af probeert te spreken, ze je op het laatste moment laat hangen en dat ze niet reageert. En dat je dat interpreteert als geen interesse vanuit haar kant.

Als je nog de moeite wilt doen is het heel eerlijk zijn. Dat zij ook iniatief moet tonen want tot nu toe heb je nog niet het idee dat ze er interesse in heeft. En dat je de keuze nu aan haar laat omdat je het zelf even niet weet.

Is ze al uit de kast?
Moeilijk vinden of niet, zo ga je niet met mensen om.

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-15 10:38

Nee zelf is ze niet uit de kast richting de meeste mensen. Het was voor de diegene en mij tegen wie ze het wel vertelde ook een beetje onverwacht. En ze vertelde ook dat ze het er ook een beetje moeilijk mee had. Maar ik heb haar wel gevraagd mocht haar gevoel veranderen dat ze dan eerlijk daarover wilde zijn.