Gisteren met carnaval viel mijn oog op een redelijk aantrekkelijke jongen. Ik heb zijn aandacht weten te winnen en aan het eind van de avond hebben we gezoend. Verder zijn we niet gegaan, ik was met vriendinnen op stap en hij met een vriend dus we hebben nummers uitgewisseld en daarna zijn we weggegaan.
Vanmiddag appte ik hem en hebben we een tijdje gezellig gepraat over gister. Zoals wel vaker liep dat uit op een fout gesprek maar alle vorige keren heb ik het daarna afgekapt. Altijd heb ik gehoord van jongens die alleen maar op seks uit zijn en daar ook niet omheen draaien, dus ging ik er niet in mee.
Maar deze jongen is wel erg direct. Hij vroeg of we een keer konden afspreken. Toen ik liet weten dat ik dat best zag zitten vroeg ie meteen of ik de pil slikte. Toen ik nee zei, zei hij vastberaden: 'oké, condoom dus.' Eh ja...
Ik ben hartstikke maagd en redelijk preuts opgevoed dus ik weet niet of ik dit zie zitten. Tegelijkertijd ben ik onwijs benieuwd en lijkt het me leuk om bij hem in bed te kruipen. Al was ik meer uit op een wat langduriger kennismaken.
Hoe ging dat bij jullie? De meningen/ervaringen zullen vast verschillend zijn, maar ik wil gewoon geen spijt krijgen van mijn besluit
Maar om nu met de eerste de beste in bed te kruipen en daarmee je maagdelijkheid te verliezen, zou mij persoonlijk toch net een brug te ver gaan
.
.