Voor de eerste keer naar bed met een vreemde? (18+)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kevertje04

Voor de eerste keer naar bed met een vreemde? (18+)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-15 21:15

Ja hoor, weer een jongens topic...

Gisteren met carnaval viel mijn oog op een redelijk aantrekkelijke jongen. Ik heb zijn aandacht weten te winnen en aan het eind van de avond hebben we gezoend. Verder zijn we niet gegaan, ik was met vriendinnen op stap en hij met een vriend dus we hebben nummers uitgewisseld en daarna zijn we weggegaan.
Vanmiddag appte ik hem en hebben we een tijdje gezellig gepraat over gister. Zoals wel vaker liep dat uit op een fout gesprek maar alle vorige keren heb ik het daarna afgekapt. Altijd heb ik gehoord van jongens die alleen maar op seks uit zijn en daar ook niet omheen draaien, dus ging ik er niet in mee.

Maar deze jongen is wel erg direct. Hij vroeg of we een keer konden afspreken. Toen ik liet weten dat ik dat best zag zitten vroeg ie meteen of ik de pil slikte. Toen ik nee zei, zei hij vastberaden: 'oké, condoom dus.' Eh ja...

Ik ben hartstikke maagd en redelijk preuts opgevoed dus ik weet niet of ik dit zie zitten. Tegelijkertijd ben ik onwijs benieuwd en lijkt het me leuk om bij hem in bed te kruipen. Al was ik meer uit op een wat langduriger kennismaken.

Hoe ging dat bij jullie? De meningen/ervaringen zullen vast verschillend zijn, maar ik wil gewoon geen spijt krijgen van mijn besluit :o

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 21:18

Als jij dat niet ziet zitten en dat gewoon weg niet wil.
Dat van te voren ook gewoon heel duidelijk maken.

Maar voor een losse scharrel? Nee meid ik zou mijn maagdelijkheid daar niet voor willen verliezen
Laatst bijgewerkt door kiki1976 op 15-02-15 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 21:19

Wil je je maagdelijkheid geven aan een jongen die je niet kent?

Weet hij het?

moonsparkle

Het zou toch hartstikke zonde zijn om je maagdelijkheid aan zo iemand te verliezen? Voor mij hoort sex bij liefde en al helemaal voor de eerste keer en dan zou ik het al helemaal niet willen met iemand die er juist zo makkelijk over denkt. Zo komt het op mij over of hij ook wel vaker dit soort dingen doet, maar dit is slechts mijn mening. Een uit de hand gelopen gesprek heb je vaker, maar deze is zo direct. Dan zou ik enkel meer afknappen.
Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 15-02-15 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Maartje1990

Ik zal niet zeggen ''je moet het pas doen met een speciaal iemand''. Want de meeste (eerste) relaties tegenwoordig zullen toch niet de laatste zijn :+ Maar om nu met de eerste de beste in bed te kruipen en daarmee je maagdelijkheid te verliezen, zou mij persoonlijk toch net een brug te ver gaan :)

noukie12

Je maagdelijkheid is iets bijzonders, en je eerste keer moet bijzonder zijn. Geef het niet aan de eerste de beste. Denk er heel erg goed over na

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 21:20

Je maagdelijkheid verliezen pas na je trouwen is misschien wat ouderwets, maar zou je niet wachten tot je een fijne relatie of scharrel hebt die je vertrouwt?

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 21:20

Je moet het zelf weten, maar het is een stuk leuker als je verlieft bent en het beleeft met iemand die om je geeft. Dát ben je waard.

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 21:21

Ik vind het persoonlijk vrij goedkoop als je zoiets doet. Je geeft hem de indruk dat je een wel heel makkelijk tussendoortje bent.

Zeker voor je 1e keer. Heel cliché, maar ik denk dat het veel fijner is om te wachten op iemand die echt om je geeft, en je niet ziet als de eerste de beste booty call.

Natuurlijk is dit een beslissing die je uiteindelijke echt zelf moet nemen. Doe waar je je goed bij voelt, maar bedenk wel dat je het als het eenmaal gebeurd is niet terug kan draaien.

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 21:22

Dat je hier nog serieus over nadenkt? Respectloos hoe die jongen tegen jou praat. Blokkeren die hap!

Amandavd

Meid, kom op, duik alsjeblieft niet met een vreemde in bed om het maar gedaan te hebben. Het hoeft niet een bijzonder feest te worden, maar je kan er vervelende gevoelens aan overhouden als je naar bed gaat met iemand die je nauwelijks kent of niks mee wil, zeker voor je eerst keer.

AmyII

Ik kende mijn vriend net twee weken. Daarentegen zijn we nu wel al bijna 11 jaar samen. Ik voelde me goed en veilig bij mijn vriend. Bovendien was onze relatie gewoon al best serieus..
Ik wist gewoon dat het goed zat.

Ik zou nooit zomaar bij iemand in bed gekropen zijn omdat ik wel nieuwsgierig was. Zo'n eerste keer moet toch iets van betekenis hebben vind ik ;).

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 21:24

Hmm ik zou het niet doen op deze manier... zou wachten op een vent die bereid is om tijd en moeite in je te steken ipv alleen zijn ding. Als je alleen je maagdelijkheid wil verliezen en je er goed bij voelt moet je het gewoon doen

_Zoe

De eerste keer zou ik dat zeker niet doen, het is toch een "speciaal iets" wat mij fijner lijkt met iemand die je langer kent en waar je vertrouwd mee bent. Daarna is het anders en zou ik niet weten waarom je het niet zou doen als jij je er goed bij voelt. Maar ik zou de eerste keer toch wachten tot je iemand hebt waar je echt een goed gevoel bij hebt.

Cchanny

MayDayParade schreef:
Ik vind het persoonlijk vrij goedkoop als je zoiets doet. Je geeft hem de indruk dat je een wel heel makkelijk tussendoortje bent.

Precies dat dus..

Zou gewoon wachten , vaker afspreken en dan pas hier weer over na gaan denken.
Als ie het nu al over seks heeft.. of überhaupt het zonder condoom wilt doen met een vreemde gaan bij mij al belletjes rinkelen. Je bent dan waarschijnlijk de zoveelste als ie al zo makkelijk er over denkt.

Meisje denk er echt even goed over na. Het moet iets speciaals/leuk zijn.
Niet iets waar je achteraf spijt van kán krijgen.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 21:25

Het kan net zo leuk zijn met iemand die je nauwelijks kent hoor. Daar niet van. <<)

Ik vind alleen wel dat je de eerste keer wel dermate op je gemak moet voelen dat je alles rondom dat moment bespreekbaar moet kunnen maken voor een fijne ervaring en dat ga je zo niet vinden heb ik het idee.

Dus ik zeg: no go.

kevertje04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-15 21:25

Ik denk hierover na omdat hij gisteravond niet meteen op me is gedoken zoals de andere jongens dat deden, maar afwachtte en zijn tijd nam.. Dat is iets nieuws wat ik nog niet had meegemaakt.

Ik heb net gevraag of hij het zijn tijd waard vindt om af te spreken als we niet met elkaar in bed belanden en daar kreeg ik een volmondige ja op terug.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 21:25

het duurde mij als preutse muts een jaar mij zo open te stellen tot 1 persoon. nu minde moeite mee maar als one night stand etc. nee. ik zou het niet doen krijg je spijt van.

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 21:28

kevertje04 schreef:
Ik denk hierover na omdat hij gisteravond niet meteen op me is gedoken zoals de andere jongens dat deden, maar afwachtte en zijn tijd nam.. Dat is iets nieuws wat ik nog niet had meegemaakt.

Ik heb net gevraag of hij het zijn tijd waard vindt om af te spreken als we niet met elkaar in bed belanden en daar kreeg ik een volmondige ja op terug.

Zijn tijd nam??? Je kent hem sinds gisteravond, hij stuurt aan op sex en begint al over condooms. Hoor je wat je zegt? Bijzonder dat je het zelfs maar overweegt... Iets meer zelfrespect meissie

kevertje04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-15 21:28

En hoe zit het als je iemand hebt leren kennen over een periode van ongeveer een week of drie/vier? Wanneer is het tijd om je open te stellen op die manier? Ik heb hier nooit opvoeding in gehad dus ik heb werkelijk geen idee.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 21:28

kevertje04 schreef:

Pas als een jongen volledig op jou wacht, is hij het waard om de volgende stap te nemen.

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 21:29

Hij is gisteravond niet meteen op je gedoken, maar hij smst je een halve dag later dat het condooms worden?
Hij wil je dus alleen voor de seks, als jij daar gelukkig van word moet je dat doen. Maar ben je niet bang dat je daarna nooit meer iets van hem hoort? Zou je niet eerst gewoon een aantals dates zonder seks met hem hebben voordat je je laat ontmaagden door hem?

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 21:29

Bovenop al het bovenstaande... De eerste keer kan ook verdorie pijnlijk zijn hoor, lijkt me enorm awkward om dat te doorstaan bij iemand die gewoon uit is op seks... Ik bedoel, een beetje voorzichtigheid is dan misschien wel fijn... Of stel dat je een beetje bloed verliest, bij een vreemde? Zou mijn keuze niet zijn..

En na die eerste vraag zou ik die "ja" van later niet heel geloofwaardig vinden...

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 21:30

Voor een eerste keer wil je je toch 100% op je gemak voelen, vaak is het een beetje awkward.
Dus eerst kletsen, leer elkaar kennen, elkaars interesses, heb lol (buiten het bed) samen.
En als het goed voelt, dan voelt het goed. Dit kan na een week zijn of pas na een jaar.

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 21:30

kevertje04 schreef:

Misschien is hij irl anders en spreek je een keer af op een openbare plek om te kijken hoe hij is tijdens het "niet uitgaan", maar ik blijf bij mijn mening dat als een jongen vraagt of je de pil slikt nadat je hem maar 1 x hebt gezien/gezoend erg onprettig klinken, zeg maar :+ . Of ben ik nou zo'n muts en is dit tegenwoordig normaal onder de pubers :') .