Laatste moment werk, we kennen het allemaal wel. Morgen moet ik twee dingen voor school inleveren, 1 essay van 2000 woorden en een recensie. Nu lijkt dat niet zo'n probleem, maar wel als je laptop enorm sloom is...
Ik doe mijn laptop eigenlijk nooit uit, en naar verloop van tijd vraagt ie dus of ie even uit mag om te updaten. Geen probleem, dat duurt meestal maar 10 minuten. Maar juist vandaag niet...
Ik ben ondertussen 3 uur verder en de laptop is nog steeds bij update '4 van 22 installeren'. Het schiet dus echt niet op.
Wat is nu handig om te doen? Kan ik de update stoppen, laptop uit drukken en opnieuw opstarten, of gewoon mijn eigen domheid en laatste momentwerk accepteren...
Ik heb 'm wel eens uitgezet hoor... Soms moet het, als je je laptop mee moet nemen bv. Maar ook omdat het me te lang duurde - ik ben niet altijd even geduldig... Soms werkte dat en ging het daarna beter. Soms werkte het niet of moest ik op een ander moment toch echt die tijd nemen... maar tot nu toe heeft 'ie dat steeds overleefd. Stekker eruit bij het herstarten kan trouwens mogelijk helpen - sommige onderhoudstaken worden niet uitgevoerd in bespaarstand.
Ik geef geen garanties trouwens! Het blijft wel eigen risico.
tones
Geplaatst: 15-02-15 17:55
Ik druk m ook wel eens uit, gaat prima.
SummerLess
Geplaatst: 15-02-15 17:57
Ik had laatste bijna het zelfde. Mijn laptop had zijn update gehad en was op nieuw opgestart en daarna heb ik hem weer uit gedaan. De volgende dag weer aan gezet en na 4 uur was hij nog steeds niet opgestart. Toen terug gebracht naar de winkel (had hem nog geen eens een maand) en toen ging het helemaal mis. Hij deed niets meer. Zelfs terug zetten naar fabrieksinstellingen deed hij niet. Nieuwe mee gekregen..
Gezien je hem nooit uit doet kan het heeeeeel lang duren want hij moet al die updates doen van de tijd dat je hem niet uit hebt gehad. Dan kan het misschien zijn dat hij het niet trekt of iets anders..