Ten eerste, waarom ik dit hier plaats? Omdat ik echt compleet radeloos ben

Een vriend van me, M. noem ik hem even, ken ik nu een jaar of 3, 4. Al sinds het begin klikt het erg goed, toen we elkaar leerden kennen waren we 14, ondertussen zijn we beide 17. Ongeveer een jaar nadat ik hem leerde kennen merkte ik dat ik gevoelens kreeg, iets wat ik nog nooit had gevoeld. Ik was verliefd
. Na een maand of 2-3 wachten, signalen zoeken, heb ik het hem verteld. Hij dacht niet zo over mij, niet op die manier in ieder geval.Onze vriendschap bleef gelukkig, en er is eigenlijk nooit meer over gepraat. Ik spreek hem 1-2x in de week, ik mag hem heel graag. En ik merkte dat ik opnieuw gevoelens voor hem kreeg.
Op dit moment, ik ben in de war. Hij is heel lief, aardig, leuk. Waarom zou hij iemand zoals ik willen? Vandaag was er een valentijnsactie op school, dan geven ze rozen weg als iemand die voor je koopt. En hij had met z'n vriendengroep dat iedereen een roos aan een meisje moest geven. Ik kreeg die van hem, zo van: Neem jij hem maar. Toen ik hem later die dag nog sprak, vroeg ik: Jullie moesten dus allemaal een roos geven. Hij: Ja, ik moest wel.
Tja, is dit puur uit vriendschap, gemixte signalen (hij had een ander meisje kunnen kiezen). Zo heeft ie ook wel eens chocola voor me gekocht, fietst vaak langer mee dan normaal, dat soort dingen. De komende 2 weken zie ik hem denk ik niet. Maar eigenlijk wil ik duidelijkheid. Moet ik hem appen? Moet ik even wachten?
Hij weet dat ik hem leuk vind, ik weet niet of hij mij leuk vind. Ik vind het lastig om dit in te schatten, gewoon vragen? En onze vriendschap dan?
Bokt, wat moet ik met deze jongen aan, ik ben radeloos
!
Wees er blij mee zou ik zeggen