Batterij heeeel snel leeg nieuwe Galaxy S3 Neo.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Naamloos1

Batterij heeeel snel leeg nieuwe Galaxy S3 Neo.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-15 15:26

Ik heb sinds een paar weekjes een nieuwe telefoon, De eerste dagen ging mn batterij ook heel snel leeg.. Toen kwam ik een paar functies tegen die ik uit kon zetten en toen ging het gelukkig weer goed.
Was mn batterij aan het eind van de dag zo rond de 50/60 procent nog vol :)

Maar sinds 2 dagen is het weer mis... Ik kan de batterij gewoon leeg zien lopen..
Vanmorgen ook.. 8u van de lader gehaald (100%) ik ben om 2u klaar met werken.. Kijk nu op mn telefoon.. Heb ik nog maar 8%! Terwijl ik dus vrijwel niet aan mn telefoon heb gezeten..

Net via google gezocht op tips, en alles heb ik uitstaan en aanstaan wat ze aanraden..
Heb in het hele menu gekeken of ik toevallig ook iets had aangezet ofzo, maar ik kan niks geks vinden.

Heeft iemand enig idee? Ik snap er helemaal niks van!

mylittlejoy

Re: Batterij heeeel snel leeg nieuwe Galaxy S3 Neo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 15:30

Kijk even bij je instellingen -> batterij waar je batterij aan op gaat. Daar kan je al iets wijzer uit worden. Ik had met m'n galaxy 5 het probleem dat m'n mediaserver ineens batterij slurpte. Even telefoon uit en aan gezet (en inmiddels softwareupdate gedaan) en nu geen last meer.

Heb je ook problemen met je Wifi toevallig? Anders wil slimme netwerkswitch uitzetten ook nog wel helpen.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 15:35

De S4 heeft er ook last van gehad. Er stond een camera app open in de achtergrond. Waarschijnlijk helpt herstarten al.

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-15 15:36

Bedankt voor je bericht!

Slimme netwerkwissel heb ik laatst uitgezet.. En toen ging het spontaan weer heel goed met mn batt :) Dus die is nog steeds uit..
Als ik kijk naar batterij verbruik dan geeft ie aan dat Messenger van FB 64% verbruikt...??
Maar die heb je tegenwoordig nodig helaas..

Zojuist ff uitgezet en opnieuw aangedaan..

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 15:42

Zou messenger eraf gooien. Priveberichten kan je ook via de webbrowser bekijken op Facebook. Scheelt een hoop geheugen en batterij.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 17:09

Keet schreef:
Zou messenger eraf gooien. Priveberichten kan je ook via de webbrowser bekijken op Facebook. Scheelt een hoop geheugen en batterij.

Dit inderdaad. Gewoon via m.facebook.com. :)

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 17:12

Wel vreemd dat je alles uit moet zetten en eraf gooien om zo'n nieuwe telefoon fatsoenlijk te gebruiken? :+ Mijn smartphone is intussen oeroud, maar doet 3 dagen met een volle accu.

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-15 21:10

Ja nou.. Ik denk dat ik iets verkeerd heb ingesteld ofzo.. Ben nogal druk met uitzoeken hoe en wat.. En denk dat ik iets heb aangevinkt ofzo wat batterij vreet. Aangezien hij hiervoor gewoon goed mee ging :)