Ben nog nooit zo kwaad geweest!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 11:50

maar waar ligt dan de grens tussen een hechte vriendschap en emotioneel vreemdgaan??

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 11:55

Citaat:
Op 2001-09-10 10:55, schreef Karin:

Oh en trouwens: als een man voor mij zijn huidige relatie zou opgeven, dan zou ik me daar ook niet lekker bij voelen. Hij zou dat dan vervolgens toch even makkelijk bij mij kunnen doen? Maar goed, misschien ben ik daar wel extreem wantrouwend in.



Daar ben ik het helemaal mee eens!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 12:18

tja ik was ook even heel kwaad toen teun het met mij uitmaakte donderdag.niet dat hij is vreemdgegaan maar kwaad was ik wel natuurlijk.
nu ben ik niet meer kwaad.
ik ga verder,de wereld draait ook door nu het uit is dus ik moet ook door.punt.

Nimber

Berichten: 26553
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 12:23

mhhh mike voldoet alleen niet aan je eerste puntje hoor lov *LOL*
Hij kookt beter dan ik doe en heeft z'n E speciaal voor mij gehaald zodat hij me naar wedstrijden kan rijden.
hij gaat mee naar alle wedstrijden tenzij feyenoord speelt maar das hem vergeven *LOL*

Afgelopen vrijdag is ie nog alleen naar een houdeparty geweest en ik vertrouw 'm voor de 100%

Laudi lief dat je meteen naar je vriendin bent toegegaan wens haar maar veel sterkte die gozer is ze idd beter kwijt dan rijk!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 12:38

he Sonja, honden zijn beter dan mensen hoor. als mannen waren geweest zoals honden, dan hadden de vrouwen het een stuk beter gehad. En wat is precies emotioneel vreemdgaan? Ik droom wel eens van mooie mannen ja, grinnik.

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-01 16:47

Kreeg dus vandaag van mijn vriendin te horen, dat ze hem nog een kans wil geven................. Frusty

How stupid can you be!!!!!!

Maar ik ga me er niet mee bemoeien, ik heb 'r al gewaarschuwd en meer kan ik niet doen... Scheve mond\

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 16:49

Jeetje waarom laten vrouwen zich zo inpakken door zo´n man Frusty .

Als mensen (mannen en vrouwen) eenmaal de smaak van het vreemd gaan te pakken hebben. Houden ze er ook niet mee op Boos! .
Gelukkgi heb ik die smaak nnog ie te pakken gehad. BTW heb ook nooit de reden gehad om het te doen.
Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 23:22

Tja, jullie hebben een leuke lieve man die een hoop voor je doet, ikke niet.
Ooit in een grijs verleden heb ik ook wel eens 'iets' gehad met een getrouwde man, hij was er wel erg duidelijk over dat ie bij zijn vrouw wou blijven, vond ik niet zo erg. Tuurlijk was ik hartstikke fout, maar het was voor hem ook niet de eerste keer; hoe verantwoordelijk ben je dan. Hij heeft mij overigens wel aan het denken gezet, want het was een nogal aparte situatie. Hij was en is stapelgek op zijn vrouw, zeer aan haar gehecht en wilde voor geen prijs bij haar weg; vreemd gedoe hoor.
Op het moment dat hij risico's ging nemen (vanaf thuis bellen met de kinderen erbij), toen ben ik ermee gestopt. Simpel omdat ik niet wilde dat er problemen zouden komen, ookal was ik eigenlijk al fout. Overigens deden we niet zo heel stout hoor, we hadden vooral erg veel lol en het was een beetje spannend allemaal. Er is maar heel weinig gebeurt in die korte tijd en het bleef beschaafd.
Emotioneel vreemd gaan is als je wel een band hebt met iemand anders en met je huidige vriend of vriendin nog maar oppervlakkige dingen doet. De relatie die je nog hebt, komt niet uit het hart meer.
Meestal mondt dit uit in emotionele chantage en loopt zelden goed af.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 11:28

Laat haar maar Lautje. Ze kan het nog wel proberen, maar het vertrouwen bij haar is weg. Ze kan nu proberen haar kop in het zand te steken (sommigen kunnen dat) en dan kan ze wel gelukkig worden. Maar kan ze dat niet, dan gaat het alsnog mislukken. En ik denk dat dat ook zal gebeuren. Dat gaat grote ruzie worden tussen die 2 want hij zal haar wantrouwen niet kunnen verdragen. In het begin wel omdat hij zich dan nog schuldig voelt. Maar na een aantal maanden niet meer. Maar haar wantrouwen zal echt niet na een paar maanden stoppen hoor. Dat houdt gewoon nooit meer op!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 11:53

Wat jullie zeggen dat het "in" mannen zit om vreemd te gaan...okee...
Maar dan moeten ze VAN TEVOREN ook zo eerlijk zijn tegenover hun vriendin om ze de keus te geven of ze daarmee kunnen leven of niet.
Dat ze zich aangetrokken voelen tot een andere vrouw kan, maar zodra ze er iets mee willen moet de keus bij de vriendin liggen of ze dat wil accepteren of niet. En omdat het merendeel dan van tevoren op zal stappen houden ze het voor zichzelf. Slap hoor!!!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 12:16

Ik probeer mijn visie hier ook maar te geven. Mijn mening is dat als je je als man aangetrokken voelt tot iemand anders (zij het geestelijk danwel lichamelijk) dan moet dat eerlijk gezegd worden zodat erover gepraat kan worden. Ik zou zeggen dat je erover moet praten nog voordat er iets gebeurt. Ja, ik weet het, soms gebeurt het gewoon en overkomt het je, maar wij mannen kunnen ook rationeel denken (en hoeven niet altijd met onze ... te denken) en bedenken wat de gevolgen zijn als we vreemd gaan. Mannen hebben tenslotte ook een stel hersens gekregen om na te denken (ok ok, soms gebruiken we die niet altijd even goed Haha!). Wil nogmaals zeggen dat niet alle mannen hetzelfde zijn en dat er ook mannen zijn die nadenken voordat ze iets doen (soms iets teveel, maar ja dat zijn er maar heeeel weinig denk ik).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 12:44

Ja maarten, dat zijn er maar heel weinig.

Om eerlijk te zijn denk ik dat het moeilijk is om alles met een enkel persoon te kunnen delen en meemaken. je hebt natuurlijk 'overlap' van denkbeelden en interesses etc. maar als dat 80% is, is het veel. De overige 20% (zeg maar ff) daar heb je andere mensen voor nodig.
Voordat dit heel ingewikkeld wordt, bedoel ik alleen maar te zeggen dat je meer mensen in je leven nodig hebt dan just the one, de mix die je krijgt is soms heel veelzeggend. Helaas komt soms van het een het ander.