Geesten, paranormale gaven en aanverwante zaken.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LSnuitje

Geesten, paranormale gaven en aanverwante zaken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-15 20:21

Hoi allemaal!

Ik was op zoek naar geestenforums en forums voor mensen met paranormale gaven, maar alles wat ik vond kwam uit 2011. Vandaar dit topic! :D
Ik ben erg benieuwd naar wat mensen op geesten-gebied meegemaakt hebben.

Ikzelf heb ook het een en ander meegemaakt.
Op een woensdag-avond was ik alleen thuis, en toen ik de trap af kwam naar de huiskamer hoorde ik in een keer een soort gesmoord gegiechel van onder de trap komen. Ik als 13-jarige schok me natuurlijk dood en heb (nadat ik al mijn moed bij elkaar geraapt had) gekeken. Niks te zien natuurlijk.. :=

Ook zie ik vanaf het moment dat wij in dit huis wonen als ik onder de douche sta een soort zwarte "schaduw" in de reflectie van de douchekop. De schaduw blijft, welke kant ik de douchekop ook op draai. Het lijkt een beetje op een gezicht met lang haar, maar het beweegt nooit, heel apart!

Ook heb ik nog een mooi voorbeeld; de dag dat ik te weten kwam dat mijn vader was overleden, leunde ik tegen de muur aan met mijn schouders. Hij was compleet onverwachts overleden en ik was er kapot van toen ik het hoorde. Toen ik daar stond, voelde ik 2 warme, stevige handen op mijn schouders die een beetje heen en weer wreven, en ik krijg normaal een heel naar gevoel als ik dit soort "onverklaarbare" zaken mee maak, maar dit voelde heel vertrouwd. net alsof hij kwam zeggen tegen mij dat het oké was. Ook krijg ik vaak als ik alleen ergens loop een heel warm gevoel op mijn borst, met datzelfde vertrouwde gevoel. Dan weet ik "hee, dat is papa". :)

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen! :)

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 21:46

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-15 21:59

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 00:12