hoi bokkers.
Ik heb de laatste zeken nogal wat problemen met mijn S5 mini. Wat scheelt hier nu mee? wel, mijn telefoon loopt dagelijks vast zodat ik de batterij eruit moet nemen eerder hij zichzelf herstart. Mijn wekker loopt niet elke ochtend meer af, wat tot gevolg heeft dat ik school al enkele keren maar net op tijd haalde. Ook hapert de telefoon opeens heel erg en werkt traag bij apps zoals coin dozer
Sinds de laatste dagen zijn hier nu nog 2 probleem bij gekomen. Mijn batterij is namelijk met enkele uren leeg, terwijl ik er nor;aal minimaal 24 uur tot zelfs 48 uur mee toe kwam. Ook krijg ik net een melding dat ik 33 euro!!! over mijn abbo zit en al mijn internet opgebruikt is, dit terwijl ik normaal niet eens de helft van mijn bundel verbruik!
in de winkel kreeg ik het advies een hard reset te doen, maar dan verlies ik al mijn vooruitgang in mijn apps dus en moet ik alles weer instellen , waar ik eigenlijk geen zin in heb. Heeft iemand met deze telefoon een dergelijk probleem, of tips om dit op te lossen?