Collegegeld na afstuderen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

N0a

Collegegeld na afstuderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-15 23:45

In december ben ik afgestudeerd, nu zag ik tot mijn verbazing dat deze maand mijn collegegeld weer werd afgeschreven. Ik heb mij in december netjes uitgeschreven bij DUO & heb school nog gebeld, nee zo was het goed..

Nu krijg ik dus dat incasso weer. (Januari & Februari heb ik dus al extra betaald.)
Blijkt dat ik ook via studielink moest uitschrijven. Daar ben ik verder nooit van op de hoogte gesteld? Kan ik hier nog wat mee? Ik heb verder geen informatie gekregen bij mijn uitschrijving wat ik precies moest doen. School wist dat ik afgestudeerd was en dan stopt toch automatisch je studie?

Ik vind het eigenlijk belachelijk dat ik €380 moet betalen voor niks. Morgen maar eens bellen..

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 23:48

Hier zijn ze helaas meestal echt azijnpissers in. Er staat toch vrij duidelijk aangegeven (en is ook algemeen bekend dacht ik) dat dit via Studielink moet. Is echt eigen verantwoordelijkheid en ik ben bang dat ze je niet kunnen/willen helpen. Maar bellen kan nooit kwaad natuurlijk!

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-15 23:50

BaileyMix schreef:
Hier zijn ze helaas meestal echt azijnpissers in. Er staat toch vrij duidelijk aangegeven (en is ook algemeen bekend dacht ik) dat dit via Studielink moet. Is echt eigen verantwoordelijkheid en ik ben bang dat ze je niet kunnen/willen helpen. Maar bellen kan nooit kwaad natuurlijk!

Nou niet algemeen bekend bij mij :+ Zijn ze ook even 'vergeten' te melden.. -O-

Yipee

Re: Collegegeld na afstuderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 23:57

Morgen meteen naar je bank en de automatische incasso toestemming ongedaan maken. Zo heb ik het gedaan toen ik halferwege een jaar stopte met een opleiding en toen wilden ze ook nog twee keer afschrijven. Eerste keer dacht ik dus dat het al klaar was en daarna gelijk naar de bank gegaan. :)

N0a

Re: Collegegeld na afstuderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-15 00:03

Goed idee, heb het incasso net wel teruggeboekt. Ga morgen even langs de bank.